Gå til innhold

Hva kan man studere uten studiekompetanse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst å begynne å studere.

Jeg har dessverre ikke studiekompetanse.

Hva kan man studere uten dette? Dere tenker nok jeg er lat som ikke orker å ta studiekompetanse først. Jeg vet faktisk ikke hva jeg vil studere heller. Og føler meg veldig rådvill.

Anonymous poster hash: ae644...5f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor tar du ikke bare studiekompetanse først da? Mens du bestemmer deg for hhva du vil bli ;)

Anonymous poster hash: be495...693

Skrevet

Hvorfor tar du ikke bare studiekompetanse først da? Mens du bestemmer deg for hhva du vil bli ;)Anonymous poster hash: be495...693

Jeg tror det må være pga jeg syntes det er så flaut å ikke ha det :( jo eldre jeg blir føler jeg meg dårligere og dårligere. Alle i omgangskretsen vår har gode utdannelser og jobber. Dette er ikke nødvendig for meg. Jeg vil ha en utdannelse i bunn. Slik at jeg kan svare når folk spør hva jeg er utdannet

Jeg tenker jeg hadde passet veldig godt som sykepleier eller innenfor et annet yrke der jeg kan hjelpe mennesker.

Skrevet

På enkelte Høyskoler sliter de veldig med å få studenter. Er det mange plasser ledig tar de opp alt og alle :)

Anonymous poster hash: d3392...275
Skrevet

Hvorfor tar du ikke bare studiekompetanse først da? Mens du bestemmer deg for hhva du vil bli ;)Anonymous poster hash: be495...693

Jeg tror det må være pga jeg syntes det er så flaut å ikke ha det :( jo eldre jeg blir føler jeg meg dårligere og dårligere. Alle i omgangskretsen vår har gode utdannelser og jobber. Dette er ikke nødvendig for meg. Jeg vil ha en utdannelse i bunn. Slik at jeg kan svare når folk spør hva jeg er utdannet

Jeg tenker jeg hadde passet veldig godt som sykepleier eller innenfor et annet yrke der jeg kan hjelpe mennesker.

Det må du ikke tenke på! Vi var flere voksne som tok studiekompetansen da jeg gjorde det for noen pr siden! Gjør det, du vil ikke angre!