Gå til innhold

Legen vil ikke sjekke hormonene etter ustabile sykluser...går det ikke an?

Anbefalte innlegg

Var hos legen pga. mellomblødninger mellom mensen etter p pilleslutt for 8 måneder siden.

Hun sa bare at det var normalt og at den kunne ta 1 år før det ble stabile sykluser. Da bør det ordne seg innen 4mnd?!

Så spurte jeg om jeg kunne ta en blodprøve for å sjekke hormonene og hun sa at det gikk ikke an. Synes det var litt rart, jeg tror jeg har lest at andre her inne har sjekket det?

Så sa hun at det eneste de evt. sjekket var den prøven man tar under gyn.undersøkelse, men prøvene mine er fine.

Jeg blir gal av disse lange syklusene og mellomblødningene :(.

Akkurat på det tidspunktet jeg forventer eggløsninger begynner jeg å blø bittelitt (ikke mens) og blør i ca.5 dager. Syklusene varer i ca. 34-37 dager.

Jeg gikk på microgynon i 2år og før det hadde jeg hormonspiral i 1.5år. Skal aldri røre hormonprevensjon igjen!

Noen tips for å få eggløsningen i gang igjen?

Anonymous poster hash: a67f5...a48

Fortsetter under...

Høres ut som legen din har lite kunnskap om dette. Be om en henvisning til gun.spesialist. :) håper det ordner seg. Jeg venter på time hos spesialist etter at fastlegen endelig gikk med på å henvise meg for mine ustabile sykluser og manglende el.

Anonymous poster hash: e8414...71d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...