Gå til innhold

Blødninger i tide og utide?

Anbefalte innlegg

Hei

Fiks mensen 14 februar, den varte vel 5 dager ca. Så søndag (dag 8) fikk jeg blodig slim, tenkte først at det var el, men det var jo kanskje litt tidlig, da mine siste sykluser har vært på over 30 dager. 

Mandag hadde jeg en del utflod, før jeg i går(dag 10) fikk MASSE tykt, veldig strekkbart slim, tenkte igjen at dette må være el-slim, men i dag har jeg blodig slim igjen.. Ikke bare som noen dråper blod, men nesten som mens?!  :klo:

Er dette vanlig? Har gått på prevansjon i 10 år, kun hatt pause når jeg har vært gravid (og da har jeg blitt gravid på første forsøk/syklus begge gangene, så har ikke peiling på hvordan dette fungerer :overrasket: )

Nå skal vi prøve på nr3 fra april av, og jeg har gått uten prevansjon siden oktober, så har prøvd å observere/bli litt kjent med syklusene, men de varierer voldsomt.

Anonymous poster hash: df42e...588
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144201146-bl%C3%B8dninger-i-tide-og-utide/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også opplevd sånn flere ganger, ligner på eggløsningssekret, men så begynner jeg å blø i tillegg. Jeg vet ikke hva det er og har ikke fått testet etter eggløsning på de tidspunktene. Kanskje du burde kjøpe noen eggløsningstester (sånne billige) bare for å sjekke?

Anonymous poster hash: 19cf1...d98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...