Gå til innhold

Noe som helst håp om å redde en iPhone som har ligget i fryseboksen ei natt??? 😣😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var "flink" og fryste ned jakka til eldste i natt for å bli kvitt lus, men glemte å ta ut mobilen.. Den var svart nå på morgenen 😫

Anonymous poster hash: 5acf2...5b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant min iPhone igjen ute ved fjøset. Det var -20 ute. Den kom til hektene etter å ha ligget inne et par timer :).

Skrevet

Legg den i en pose ris gjennom dagen

Anonymous poster hash: 6a583...ed4

Skrevet

Med mindre den har blitt fuktig, så skal den kunne funke fint om den får varme seg opp litt før du lader opp og skrus på. Batteriet blir jo fort tømt når det er kaldt, for så å få kapasiteten opp igjen når det varmes opp.

Anonymous poster hash: 70341...ecb
Skrevet

Mitt beste tips er å legge den i en bolle dekket med uklokt ris. Det trekker ut fuktigheten, og reddet iphonen min da den hadde falt i do!!

Skrevet

Iphone... Tåler den ikke det en gang? Min Sony kan jeg bade med. Det har vært en selfølge med vanntette telefoner i mange år hos de andre store merkene. Dere som sverger til iphone får sikkert oppleve det dere også om noen år, og da tror dere vel det er noe Apple har funnet opp.

Anonymous poster hash: 40d52...668
Skrevet

Ikke varme den opp med hårføner eller noe? Huff, jeg hadde ikke hjerte til å si det til henne på morgenen. Sa den var strømtom, noe hun syns var litt rart men.. Har ikke råd til noen ny tlf til henne nå, og har svart samvittighet ja.. Krysser fingra for at d går bra..

Hi

Skrevet

Mitt beste tips er å legge den i en bolle dekket med uklokt ris. Det trekker ut fuktigheten, og reddet iphonen min da den hadde falt i do!!

Puttet den i en bolle med langkornet middagsris, burde kanskje brukt hurtigris som trekker mere vann?

Hi

Skrevet

Man bruker jo telefon ute på vinteren, så en natt i fryseboksen bør gå helt fint. Batteriet må bare få tint. :-)

Anonymous poster hash: 465f9...9aa

Skrevet

Puttet den i en bolle med langkornet middagsris, burde kanskje brukt hurtigris som trekker mere vann?

HiAnonymous poster hash: 5acf2...5b1

Jeg tror ikke det har noe å si, men den må ligge der lenge, ett døgn for eksempel

Skrevet

Man bruker jo telefon ute på vinteren, så en natt i fryseboksen bør gå helt fint. Batteriet må bare få tint. :-)

Var på fjelltur i 7 minus og jeg "måtte" knipse bilde for oss begge med min Samsung. Hennes iPhone tåle ikke å bli tatt opp i kulda. :P

Anonymous poster hash: 789ab...8d2

Skrevet

Var på fjelltur i 7 minus og jeg "måtte" knipse bilde for oss begge med min Samsung. Hennes iPhone tåle ikke å bli tatt opp i kulda. :P

Bare tull. Har hatt iPhone i fire år og aldri hatt problemer i kulden.

Anonymous poster hash: b9772...b08

Skrevet

Iphone... Tåler den ikke det en gang? Min Sony kan jeg bade med. Det har vært en selfølge med vanntette telefoner i mange år hos de andre store merkene. Dere som sverger til iphone får sikkert oppleve det dere også om noen år, og da tror dere vel det er noe Apple har funnet opp.

Hihi, ikke sant...

Anonymous poster hash: 5791b...361

Skrevet

Det er ikke bare tull, nei.. Jeg var på tur med min i-phone i -14. Den klarte et bilde, så ble den svart..

Anonymous poster hash: 789d5...c59

Skrevet

Jeg har hatt iPhone i alle år, og jeg har aldri hatt problemer med at den slår seg av i kulden. Hatt den ute i -18 og det har aldri vært noe problem.

Anonymous poster hash: ea0a4...136

Skrevet

Jeg har hatt iphone i 6 år, og aldri hatt problemer i kulde. Og har mistet den i vann og det har gått bra og.

Regner med at dette går helt fint, bare den blir tint litt og får strøm.

Skrevet

Jeg har hatt Iphone i alle år, men byttet til Sony for 6 mnd siden. Litt uvandt til åbegynne med, men nå kan jeg ikke fatte hvorfor jeg ikke har gjort det før. Iphone er smarttelefon for dummies. Jeg hadde også problemer i kulden med Iphone, men fikk bare beskjed av Apple at den kun var garantert fra 0 grader og oppover og at det derfor var min feil som tok den med meg i kulden.

Skrevet

Nå ble jeg glad :). Telefonen slo seg på igjen bare jeg puttet den i laderen :). Den hadde fortsatt 39 % strøm, men hadde nok slått seg av når den ble for kald. Ei natt i 20 minus ble nok litt kaldt ;).

Jeg har heller ikke hatt noen problemer med min iPhone i kulda. Har den med i badekaret også, riktignok aldri under vann, men varmt og fuktig er det der ;).

Veldig glad for at jeg slipper å ordne med ny tlf til dattera mi nå!! :)

Skrevet

Nå ble jeg glad :). Telefonen slo seg på igjen bare jeg puttet den i laderen :). Den hadde fortsatt 39 % strøm, men hadde nok slått seg av når den ble for kald. Ei natt i 20 minus ble nok litt kaldt ;).

Jeg har heller ikke hatt noen problemer med min iPhone i kulda. Har den med i badekaret også, riktignok aldri under vann, men varmt og fuktig er det der ;).

Så bra :) Men ville ikke brukt Iphonen i badekaret slik du beskriver. Det er i grunn å be om trøbbel. Iphone har fuktfølere som blir utløste ved fuktig miljø og da, ved en eventuell reperasjon, får du den ikke dekket på garanti.

Skrevet

Så bra :) Men ville ikke brukt Iphonen i badekaret slik du beskriver. Det er i grunn å be om trøbbel. Iphone har fuktfølere som blir utløste ved fuktig miljø og da, ved en eventuell reperasjon, får du den ikke dekket på garanti.

Greit å vite :). Men jeg har en gammel iphone4 som jeg har arvet, den er knust her og der og holder ikke på batteri/strømmen lenger, så jeg er ikke så redd for om den skal havne oppi badekaret heller ;). Må ha ny, men har ikke råd nå.. Hadde derfor vært ekstra kjedelig om jeg måtte ordnet ny mobil til 14 åringen.. Hadde jo ikke hatt samvittighet til noe annet ;)

Hi

Skrevet

Typisk Apple-tilhengersvar! Heeeeeeelt umulig at noen, noensinne, skulle ha noe å utsette på et Apple-produkt og hvis de har det er er det tull og tøys, løgn og fanteri, ondsinnet svertekampanje osv. Apple kan jo tross alt kurere kreft å få en slutt på hungersnød. :roll:

Anonymous poster hash: d8535...c18

Skrevet

Jeg har hatt Iphone i alle år, men byttet til Sony for 6 mnd siden. Litt uvandt til åbegynne med, men nå kan jeg ikke fatte hvorfor jeg ikke har gjort det før. Iphone er smarttelefon for dummies. Jeg hadde også problemer i kulden med Iphone, men fikk bare beskjed av Apple at den kun var garantert fra 0 grader og oppover og at det derfor var min feil som tok den med meg i kulden.

Er det ikke fantastisk at de ikke informerer om dette når de selger telefonen I NORGE. Vi har jo, som kjent, både en og to dager med minusgrader i løpet av et år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...