Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Her snegler dagene seg avgårde. innsett tirsdag og kjennes ut som d er 14 dager siden😝😛 er hyperopptatt av alle kroppslige signaler og spekulerer hardt i om d er mensen symptomer eller graviditetssymptomer😄

kun ett egg ble befruktet og dermed ingen på frys. legen har bestemt medisiner og sterkere kur for neste forsøk. ergo blir d vel venting til etter sommerstengingen hvis dette ikke går😯😝

Fortsetter under...

Her snegler dagene seg avgårde. innsett tirsdag og kjennes ut som d er 14 dager siden😝😛 er hyperopptatt av alle kroppslige signaler og spekulerer hardt i om d er mensen symptomer eller graviditetssymptomer😄

kun ett egg ble befruktet og dermed ingen på frys. legen har bestemt medisiner og sterkere kur for neste forsøk. ergo blir d vel venting til etter sommerstengingen hvis dette ikke går😯😝

Satser på og håper at det er gullegget du har ventet på💜!

Hva slags medisiner går du på igjen, ønskedrømmen?😊

krysser alle fingre og tær for d baremeg1!😆💛 Lykke til med sprøytestart! hadde ikke overlevd å stikke meg selv😂 Heldigvis er mannen i huset ambulansearbeider😥

akkurat nå er det kun lutinus tre ganger daglig. Neste mandag (25.) er den store testedagen!!!!

Krysser fingrene for at dette var det rette egget, Ønskedrømmen!

Lykke til i morgen, Vizzy!! Håper gullegget ditt også er blant dem!

Her har det vært en litt tung dag.. Var på UL og de talte over 20 store eggposer..de tørr derfor ikke å sette inn egg på fredag slik de egentlig hadde planlagt. Det ser defor ikke ut som det blir insett før i august grunnet sommerferie😔 Denne smellen var jeg ikke helt klar for..har jo ventet så lenge! Har grått meg gjennom både sykehuskorridorer og sykehusapotek i dag.

Sånn, det var dagens hormonutblåsning😜😜

Krysser fingrene for at dette var det rette egget, Ønskedrømmen!

Lykke til i morgen, Vizzy!! Håper gullegget ditt også er blant dem!

Her har det vært en litt tung dag.. Var på UL og de talte over 20 store eggposer..de tørr derfor ikke å sette inn egg på fredag slik de egentlig hadde planlagt. Det ser defor ikke ut som det blir insett før i august grunnet sommerferie😔 Denne smellen var jeg ikke helt klar for..har jo ventet så lenge! Har grått meg gjennom både sykehuskorridorer og sykehusapotek i dag.

Sånn, det var dagens hormonutblåsning😜😜

Huff da.. Ja, det blir jo en smell. Det blir mye venting for oss som driver med denne metoden for å prøve og lykkes! Vanskelig å tenke positivt da man står midt oppi det hele.. Du fikk 20 egg da! Det er jo bra! 😊 du får prøve å nyte sommeren mest mulig uansett og i August så sitter den! ☺️

Skjønner godt at det er en smell sommerfuggelimagen, men prøv tenk positivt. :) Du har jo en knallfin fangst av egg. :D

Jeg er på sprøytedag 6 idag. Er fryktelig stinn (oppblåst)  og kvalm noen timer etter sprøyten er satt. Ser ut som om jeg er flere mnd gravid! Har litt murringer, men ikke vondt.  Noen andre som har opplevd/opplever det samme? :)

Annonse

Skjønner godt at det er en smell sommerfuggelimagen, men prøv tenk positivt. :) Du har jo en knallfin fangst av egg. :D

Jeg er på sprøytedag 6 idag. Er fryktelig stinn (oppblåst)  og kvalm noen timer etter sprøyten er satt. Ser ut som om jeg er flere mnd gravid! Har litt murringer, men ikke vondt.  Noen andre som har opplevd/opplever det samme? :)

Det er sant, Bethilsa :) Jeg fokuserer på det!

Jeg har det slik jeg også! Utrolig oppblåst, kvalm og veldig sliten og trøtt. Får nesten ikke på meg buksene pga magen :/ Satser på at det er vanlig!

ååå så trist sommerfuglimagen😔 blir sprø av at alt går så tregt i denne prosessen.. svangerskapet blir mer som en elefants 😛

Men flott om det blir mye egg, så kanskje dere har noe på frys og slipper fryktelig lang ventetid neste gang evt😉😆

det blir smått sommeren 2016 likevel av det😙

Utrolig trist sommerfuggelimagen😔 føler med deg! Håper du klarer å være sterk gjennom sommeren og at spiren sitter til høsten😉 god klem til deg💜

Bethlisa, jeg er ikke oppblåst, men sliter mye hodepine og tretthet..😑 er trøtt hele tiden, og føler meg kjempe sliten! Noe kvalm, men det er helt levelig.. Jeg sliter fortsatt litt med hetetokter fra sprayen. Gleder meg til torsdag, klar for å se hvordan tilstanden der inne er😁

ååå så trist sommerfuglimagen blir sprø av at alt går så tregt i denne prosessen.. svangerskapet blir mer som en elefants

Men flott om det blir mye egg, så kanskje dere har noe på frys og slipper fryktelig lang ventetid neste gang evt

det blir smått sommeren 2016 likevel av det

Haha! Elefant-svangerskap, ja! Du har rett..vi er jo i baby-modus over lang, lang tid!

Takk, Ønskedrømmen :) Forsøker å fokusere på det!

Utrolig trist sommerfuggelimagen føler med deg! Håper du klarer å være sterk gjennom sommeren og at spiren sitter til høsten god klem til deg

Bethlisa, jeg er ikke oppblåst, men sliter mye hodepine og tretthet.. er trøtt hele tiden, og føler meg kjempe sliten! Noe kvalm, men det er helt levelig.. Jeg sliter fortsatt litt med hetetokter fra sprayen. Gleder meg til torsdag, klar for å se hvordan tilstanden der inne er

Tusen takk, Sara44! Det er jo ikke noe stort problem..vi er jo heldige som fikk så mange egg! Men, psyken blir litt ustabil og hvert lille skritt som går i feil retning virker så sort!

Lykke til på torsdag! :D

Idag er jeg på rugedag 8. De ringte meg fra klinikken i går for å høre hvordan det står til. Visste ikke helt hva jeg skulle si da hun hørtes så spent og opprømt ut. For jeg kunne ikke svare at jeg følte meg verken sånn eller sånn, så da følte jeg meg heller mislykket. Kjenner at jeg er mer sliten enn jeg pleier når jeg kommer hjem fra jobb, og har et generelt større behov for søvn. :sleeping:  Men det kan være Lutinusen, og det kan være psyken som jobber på høygir for å late som ingenting, samtidig som jeg tenker på det hele tiden...

Samboeren er det jeg vil kalle ubrukelig for øyeblikket, og jeg føler selvfølgelig at jeg er alene i verden. Han fikk så hatten passet i går kveld, så her er det stemning gitt. Men til mitt forsvar så er det vel ikke så mye å forlange at man slipper å bli ledd av når man sier at man er sliten. :frustrert:   Det er i min kropp det skjer, men det skader vel ikke å bry seg litt.. Nei huff kanskje jeg kan konkludere med at jeg er meget følsom, og mer nærtagende enn vanlig.. I dag skal jeg på ettermiddagsvakt, så da jeg sto opp greide jeg ikke å temme testeren i meg. Huff hold meg så lenge også måtte jeg ryke på en smell :fy_fy: .. Samtidig som det var litt godt å bare gjøre det :D ..

Om jeg legger rønkensyn og godvilja til da kunne jeg kanskje skimte en helt sinnsykt svak strek. Tørr ikke ta ting på forskudd, veeldig tidlig enda. Men likevel så er det noe, og det er foreløbig min og bare min lille hemmelighet (og nå vet dere det da :tongue: ). Pga noe helligdager i helgen og mandag kan jeg ikke ta blodprøve før neste tirsdag, så tenker at jeg tar en ny test ila helgen. HåperHåperHåper at jeg kan gi sambo en positiv test i bursdagsgave  :hjerter:

Ønsker dere alle en finfin dag  :dagens-rose:

Idag er jeg på rugedag 8. De ringte meg fra klinikken i går for å høre hvordan det står til. Visste ikke helt hva jeg skulle si da hun hørtes så spent og opprømt ut. For jeg kunne ikke svare at jeg følte meg verken sånn eller sånn, så da følte jeg meg heller mislykket. Kjenner at jeg er mer sliten enn jeg pleier når jeg kommer hjem fra jobb, og har et generelt større behov for søvn. :sleeping: Men det kan være Lutinusen, og det kan være psyken som jobber på høygir for å late som ingenting, samtidig som jeg tenker på det hele tiden...

Samboeren er det jeg vil kalle ubrukelig for øyeblikket, og jeg føler selvfølgelig at jeg er alene i verden. Han fikk så hatten passet i går kveld, så her er det stemning gitt. Men til mitt forsvar så er det vel ikke så mye å forlange at man slipper å bli ledd av når man sier at man er sliten. :frustrert: Det er i min kropp det skjer, men det skader vel ikke å bry seg litt.. Nei huff kanskje jeg kan konkludere med at jeg er meget følsom, og mer nærtagende enn vanlig.. I dag skal jeg på ettermiddagsvakt, så da jeg sto opp greide jeg ikke å temme testeren i meg. Huff hold meg så lenge også måtte jeg ryke på en smell :fy_fy: .. Samtidig som det var litt godt å bare gjøre det :D ..

Om jeg legger rønkensyn og godvilja til da kunne jeg kanskje skimte en helt sinnsykt svak strek. Tørr ikke ta ting på forskudd, veeldig tidlig enda. Men likevel så er det noe, og det er foreløbig min og bare min lille hemmelighet (og nå vet dere det da :tongue: ). Pga noe helligdager i helgen og mandag kan jeg ikke ta blodprøve før neste tirsdag, så tenker at jeg tar en ny test ila helgen. HåperHåperHåper at jeg kan gi sambo en positiv test i bursdagsgave :hjerter:

Ønsker dere alle en finfin dag :dagens-rose:

Ååå<3 jeg håper det klaffer for deg, at det du kan skimte er det du har ventet på! :D

Jeg var i det poetiske hjørnet sammen med nesesprayen i dag.. I morgen er det start på sprøyter.. Dette er meg, kanskje noen andre føler seg litt sånn også!

Hihi! :danse:

**Jeg er en tikkende hormonell bombe på to bein uten knær.

Jeg er en blyklumb uten armer som prøver å holde seg flytende på dypt vann**

Annonse

Det er jo så spennende at det er til å bli små gal av! kjenner meg igjen I det sommerfuglimagen! Hver minste lille tilbaksteg føles uoverkommelig😯 Men masse materiale å jobbe med😆👍

Hva er bivirkingene av Lutinus egentlig? hvor lenge sitter evt andre bivirkninger i?

kjenner på kroppen hele tiden! kjenner etter symptomer i øst og vest. er forferdelig oppblåst for tia og ser ut som om jeg er 3mndr på vei og føles sprekkferdig😯 og neste mandag er det testdag!

småkvalm idag og I går og håper det er pga en liten spire😊 men enn om det også er lutinusen...blæææ

Det er jo så spennende at det er til å bli små gal av! kjenner meg igjen I det sommerfuglimagen! Hver minste lille tilbaksteg føles uoverkommelig Men masse materiale å jobbe med

Hva er bivirkingene av Lutinus egentlig? hvor lenge sitter evt andre bivirkninger i?

kjenner på kroppen hele tiden! kjenner etter symptomer i øst og vest. er forferdelig oppblåst for tia og ser ut som om jeg er 3mndr på vei og føles sprekkferdig og neste mandag er det testdag!

småkvalm idag og I går og håper det er pga en liten spire men enn om det også er lutinusen...blæææ

Er vel litt forskjellig hva man opplever av bi-virkninger. Og noe av de jeg har erfart kan sikkert også være fra noen av de siste sprøytene og. Har lest at EL sprøyten kan sitte i et par dager. Men etter at jeg begynte med lutinusen har jeg opplevd voldsom nattesvette. Sånn at det renner svette av meg når jeg våkner. Ble skikkelig skremt de første dagene til jeg kom på at det måtte være pga medisinen. Oppblåst og på en måte stinn i magen er også noe. Og selvfølgelig at det kommer en del pulverrester ut.. sånn at man konstant er klam i underlivet. Truseinnlegg hjelper litt, men en kommer ikke bort fra den klamme følelsen. Men nå har jeg tatt dem så mange ganger at det er blitt en rutine, og en blir til en viss grad vant til det  :)

Er så syyykt lenge til neste uke altså... baahh føler meg som et barn som venter på julaften, er så spent, samtidig som jeg er så redd for å bli skuffet.. Hardt for følelsene dette altså,.. 

Det er jo så spennende at det er til å bli små gal av! kjenner meg igjen I det sommerfuglimagen! Hver minste lille tilbaksteg føles uoverkommelig😯 Men masse materiale å jobbe med😆👍

kjenner på kroppen hele tiden! kjenner etter symptomer i øst og vest. er forferdelig oppblåst for tia og ser ut som om jeg er 3mndr på vei og føles sprekkferdig😯 og neste mandag er det testdag!

småkvalm idag og I går og håper det er pga en liten spire😊 men enn om det også er lutinusen...blæææ

Det er sant, Ønskedrømmen!

Krysser fingrene for at det er en liten spire som gjør deg kvalm😃 Ååh! Så spennende!

Da har jeg vært på egguthenting og fått ut 11 fine egg av de rundt 20 eggposene.

Jeg fikk dobbel dose lokalbedøvelse, masse morfin og beroligende, og allikevel var det så vondt at jeg holdt på å bli sprø! Nå, mange timer senere, klarer jeg ikke å gå oppreist pga smerter.

Er det noen andre som har hatt det slik? Blir bekymret😧

Idag er jeg på rugedag 8. De ringte meg fra klinikken i går for å høre hvordan det står til. Visste ikke helt hva jeg skulle si da hun hørtes så spent og opprømt ut. For jeg kunne ikke svare at jeg følte meg verken sånn eller sånn, så da følte jeg meg heller mislykket. Kjenner at jeg er mer sliten enn jeg pleier når jeg kommer hjem fra jobb, og har et generelt større behov for søvn. :sleeping: Men det kan være Lutinusen, og det kan være psyken som jobber på høygir for å late som ingenting, samtidig som jeg tenker på det hele tiden...

Samboeren er det jeg vil kalle ubrukelig for øyeblikket, og jeg føler selvfølgelig at jeg er alene i verden. Han fikk så hatten passet i går kveld, så her er det stemning gitt. Men til mitt forsvar så er det vel ikke så mye å forlange at man slipper å bli ledd av når man sier at man er sliten. :frustrert: Det er i min kropp det skjer, men det skader vel ikke å bry seg litt.. Nei huff kanskje jeg kan konkludere med at jeg er meget følsom, og mer nærtagende enn vanlig.. I dag skal jeg på ettermiddagsvakt, så da jeg sto opp greide jeg ikke å temme testeren i meg. Huff hold meg så lenge også måtte jeg ryke på en smell :fy_fy: .. Samtidig som det var litt godt å bare gjøre det :D ..

Om jeg legger rønkensyn og godvilja til da kunne jeg kanskje skimte en helt sinnsykt svak strek. Tørr ikke ta ting på forskudd, veeldig tidlig enda. Men likevel så er det noe, og det er foreløbig min og bare min lille hemmelighet (og nå vet dere det da :tongue: ). Pga noe helligdager i helgen og mandag kan jeg ikke ta blodprøve før neste tirsdag, så tenker at jeg tar en ny test ila helgen. HåperHåperHåper at jeg kan gi sambo en positiv test i bursdagsgave :hjerter:

Ønsker dere alle en finfin dag :dagens-rose:

Krysser virkelig fingrene for deg, Timeglasset! Håper også at samboeren tar seg sammen litt..det må være tungt å føle seg alene og at han bagatelliserer det du går igjennom.

Vet ikke om det er noen trøst sommerfuglimagen, men jeg gikk krokbøyd i fire dager etter egguthenting. hadde vondt underveis også. var ekstra vondt å reise seg etter å ha sittet i ro en stund, og å sette seg etter å ha gått litt. fikk liksom ikke reist meg skikkelig opp/strekt ut kroppen. Ringte legevakten tredje dag og de fortalte at det pumpes inn en del luft under uthenting og at jeg burde ta paracet jevnlig for å fjerne smertetoppene og gå rolige turer.

Føler med deg, ønskedrømmen! <3

Jeg har dag to på sprøyter.. Kjenner ingenting ennå.. Hvor lang tid tar det p få noen bivirkninger da.. Hvis man får noen?😝

Har lissom psyka meg opp til å være skikkelig tøff, men så kjenner jeg ikke en dritt😂 haha! Jaja.. Lurer lissom på om jeg bommer, ikke får inn noe eller...?!😂✌️

Dommen på ul var følgende: jeg har ikke respondert så bra på medisinering som de hadde håpet, 150 ie Puregon.. Jeg øker dosen til 250 ie, og ny ul på tirsdag:) ser i utgangspunktet ikke noe negativt i det, annet enn at jeg må vente noen dager ekstra:)

Dommen på ul var følgende: jeg har ikke respondert så bra på medisinering som de hadde håpet, 150 ie Puregon.. Jeg øker dosen til 250 ie, og ny ul på tirsdag:) ser i utgangspunktet ikke noe negativt i det, annet enn at jeg må vente noen dager ekstra:)

Hadde du bivirkninger av sprøyten da?😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...