Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Da slenger jeg meg inn her!

Begynner på spray 26. April!

Ligger på sofaen ferdig lap operert:)

Dette blir vårt første ivf forsøk, så er veldig spent!

:D håper det går nå, da de fjernet en del av det de fant av endometriose og hjelper de få trolla til kællen på plass :danse:

Fortsetter under...

Velkommen baremeg1😆😄 ja,tenk det sara44!😆😄 Snart er det vår tur!☺ neste lørdag er det oppstart med sprøyter!*spent*

Her fra min kant har symptomene fra sprayen roet seg og sykemelding har hittil ikke vært nødvendig😆 hodepine rett etter spray,men går raskt over. nedtelling for fullt her! to fulle arbeidsuker igjen,så pakker vi bagen for(forhåpentligvis) en uke i Trondheim,med uttak og innsett. Ååå som jeg skulle ønske det ble termin i februar! merker at forhåpningene snart tar overhånd!

Hvordan er ståa hos dere andre nå?

Annonse

Ønskedrømmen, så bra at bivirkningen har roet seg :) Gleder meg til å høre hvordan Trondheimsturen går :D Jeg kunne også godt tenke meg et februarbarn ;)

Dagen er endelig kommet for oppstart på Synarela! Endelig! Trodde aldri denne dagen skulle komme :) Heldigvis føler jeg ikke tiden kommer til å gå like sakte før jeg skal begynne på Puregon, nå er jeg liksom i gang :D Nå venter en uke med pendling til Oslo hver dag, før det endelig er fredag og min fantastiske samboer kommer hjem igjen :D

Velkommen baremeg1 :) Tiden til 28. april går raskt, skal du se :D

Så godt å høre at bivirkningene har roet seg, Ønskedrømmen! Det blir sikkert godt for dere å ha hele uken i Trondheim for å stenge ut alt annet og fokusere på dere selv!

Så spennende, Sara44!! Hentet ut pakken med sprøyter selv fra postkontoret før helga. Synes det var smått ekkelt å hente en stor isoporeske fra sykehuset merket "Kjølevare" på lokalbutikken :P De blir liggende noen uker før jeg kan starte med de, men vi er i det minste ett skritt nærmere :)

Haha! Tror jeg også hadde følt det slik om jeg skulle hentet pakken i posten😅 men er det vanlig praksis på St.Olav, at man får medisinene i posten? Eller er det bare for dere som kanskje bor et stykke unna? Jeg er egentlig litt glad for at jeg ikke har alt liggende hjemme, kan heller hente ut når tiden nærmer seg :) da kan vi også dele opp utgiftene, det et jo ikke akkurat billig det vi må gjennom..😤

Velkommen baremeg1 :) Tiden til 28. april går raskt, skal du se :D

Så godt å høre at bivirkningene har roet seg, Ønskedrømmen! Det blir sikkert godt for dere å ha hele uken i Trondheim for å stenge ut alt annet og fokusere på dere selv!

Så spennende, Sara44!! Hentet ut pakken med sprøyter selv fra postkontoret før helga. Synes det var smått ekkelt å hente en stor isoporeske fra sykehuset merket "Kjølevare" på lokalbutikken :P De blir liggende noen uker før jeg kan starte med de, men vi er i det minste ett skritt nærmere :)

Takk for det, sommerfuggelimagen!

Skal skaffe meg en liten kattunge i prosessen slik at jeg har noe å ordne med for å få tiden til å gå:D

Henter nesespray og sprøyter på tirsdag.

Merker jeg syns det er mye å sette seg inn i, men kommer vel inn i det etterhvert som dagene går:)

Blir spennende å følge dere!

Baremeg1, er du sikker på at du orker en kattunge nå??:P vi har tre katter, og lunta mi er så kort for tiden at jeg holder på å klikke😂 husk også at du må passe på toxoplasmose, om du blir gravid bør du holde deg unna kattedoen:) det er det mannfolka er til😉

Hehe!!! Ja, noe må mannfolka trå til med også! 😂✌️

Vet jeg skal passe meg for det, men trenger noe som kan oppta hodet mitt..

Det har vært en veldig tøff vei å gå så langt, så må forsikre meg at jeg klarer p holde hodet over vann da vi starter med dette:)

Og en pus til i gjengen vet jeg blir bra!💜

Annonse

Lykke til med kattunge i alle fall :) De er herlige, og jeg er sikker på at det kommer til å oppta tiden din slik at du får noe annet å tenke på ;)

Følte meg noe rastløs og kvalm på kurs i dag, men vet ikke om det har noen sammenheng med Synarela.. Er tross alt bare på dag 2.. Satt og gråt da jeg så Robinson i går, men det var muligens fordi jeg savner min kjære :P

Jeg er evig takknemlig for at jeg har dere til å prate med om dette. Jeg kan selvsagt prate om dette med venner, men det blir ikke det samme når de ikke har vært gjennom det selv. Dessuten er jeg så lei av kommentarer som tilsier at de ikke kan noen ting som helst om dette. Jeg har ei venninne fra jobb som også er med i karusellen, og da hun fortalte det til ei kom kommentaren, "kan dere ikke bare adoptere".... Trenger vel ikke å si så mye mer enn det.. :P

Bethlisa, hvordan går det med deg?☺️

Venter fortsatt på mensen jeg :sur:  Nå er det 7 uker siden cytotec og 5 uker siden utskrapning pga rester.  Vil ha mensen nå!! Aldri ventet så på mensen jeg  :huh:

Masse lykke til alle som er i gang og skal igang. :) 

Bethlisa, hvordan går det med deg?☺️

Venter fortsatt på mensen jeg :sur: Nå er det 7 uker siden cytotec og 5 uker siden utskrapning pga rester. Vil ha mensen nå!! Aldri ventet så på mensen jeg :huh:

Masse lykke til alle som er i gang og skal igang. :)

Masse lykke til!! Krysser alt jeg har for at du skal lykkes denne gangen :)

er det første forsøk Baremeg1?

hvilken ul skal du ha? den for se om du er klar for uttak?

er ikke helt med :P

skal til med "første" forsøk.. siden det første ble avbrutt av understimulering.

venter mens nå i neste uke og begynner da med bemfola 225 ie. 

satser på uttak og innsett i uke 19 eller 20 :) alt etter som hvordan jeg responderer på sprøytene denne gangen :)

LYKKE TIL ALLE SAMMEN :D

oi! Her har det skjedd mye siden sist og mange flere har vi blitt i Mai-gruppa😆 spennende!

selv er det første dag med sprøytene i morgen. veldi spent på hvordan det blir😫😆

Alle fingre krysses,og håper det blir full klaff for oss alle. hæli å være i gang og fokusere på noe konkret😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...