Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er oppblåst og har treg mage, men det skyldes trolig Lutinusen :) Ellers føler jeg at eggstokkene mine fortsatt er litt hovne etter uttaket, selv om det ikke var vondt der og da :) Lutinus er skikkelig grisete synes jeg, gleder meg til å bli ferdig med det!

Har dere andre tatt sommerferie eller??

Håper at dette går veien for oss alle! 😉 jeg er på rugedag 1 👍🏻 driver egentlig med crossfit, men er så redd for å gjøre noe skade så tar heller joggeturer nå frem til test 😊 vi har sommerferie både meg og mannen så det passer jo perfekt midt oppi dette ☺️

det ble foresten hentet ut 3 egg og alle tre ble befruktet og utviklet seg perfekt! Så vi fikk 2 på frys :-)

Endret av Prøver92

Fortsetter under...

Haha.. Så James hadde skrevet Litinusen nå.. Jaja.. Erre så nøye.. Lutinus da..

Men den ventetiden her kunne noen spart meg for😂✌️

Rastløs... Eller er det bare meg🙈

Jeg har vært kjempeøm i puppene i to dager etter innsett.. Tenker det er eggløsningssprøyta.. Det er ihverfall på vei tilbake til det normale.. Men jeg vet lissom ikke om jeg vil det.. Vil egentlig bli en bombe av helt tydelige og klare tegn på graviditet! :danse:

Jeg har vært kjempeøm i puppene i to dager etter innsett.. Tenker det er eggløsningssprøyta.. Det er ihverfall på vei tilbake til det normale.. Men jeg vet lissom ikke om jeg vil det.. Vil egentlig bli en bombe av helt tydelige og klare tegn på graviditet! :danse:

Au, ja! Ømme pupper ja! Er så sykt vondt! Prøvde å ta på sports-bh, den måtte bare rett av igjen 😂

Au, ja! Ømme pupper ja! Er så sykt vondt! Prøvde å ta på sports-bh, den måtte bare rett av igjen 😂

Haha! Jeg gjorde akkurat det samme, men den måtte rett av igjen.. Så dem har "dinglet" under genseren de siste dagene😂✌️🙈

Annonse

Inatt bråvåknet jeg av stikking/iling i høyre hofte og ned mot låret. Gjorde nokså vondt, men forsvant igjen etter bare noen sekunder. Hadde også masse aktivitet i magen (mensmurringer) ellers. Noen andre som har hatt lingende? Leste noe om at det kunne være festesymptom, men jeg tror kanskje heller det er lutinusen eller bare ligget for kjært.. :-/ ☺️

Har også hatt det, men tror det er hormonene.. Selvom jeg skulle ønske det var en spire..

Jeg vet ikke hvor tidlig et egg kan feste seg jeg😝 det står så mye forskjellig😨

Normalt sett er det vel ca 5-10 dager etter befruktning trodde jeg.. Egget ble befrukta på onsdag, men ja. Vet ikke.. Må bare vente 😁

Annonse

Takk for det. Testene har tulla med hodet mitt, men følelsen av gravid kropp har heldigvis stemt :)
Godt å få positivt svar på blodprøven. Så da krysser jeg fingrene for at spiren sitter og ser frem mot første, av maaaange, ultralyd 30.juni

Takk for det. Testene har tulla med hodet mitt, men følelsen av gravid kropp har heldigvis stemt :)

Godt å få positivt svar på blodprøven. Så da krysser jeg fingrene for at spiren sitter og ser frem mot første, av maaaange, ultralyd 30.juni

Herlighet så gøy! Gratulerer! Om en uke får vi svaret her :-/ kan nesten ikke vente!!

Herlighet så gøy! Gratulerer! Om en uke får vi svaret her :-/ kan nesten ikke vente!!

Masse lykke til. En uke er ikke lenge, men det er også en evighet! Hold ut :)

Gratulerer alle med positiv test og lykke til dere andre som ruger og venter. :)

Her fikk jeg negativ blodprøve 14 DPO.   :(

Nytt forsøk Trianglen Danmark Juli/August

Det var ikke noe kjekt å høre, men masse lykke til med nytt forsøk i Danmark!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...