Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så spennende, Ønskedrømmen og Ønsker*magetroll!! Ønsker dere masse lykke til!

Jeg har hele tiden vært klar over at vi skulle i gang i mai, men det har allikevel virket så fjernt. Det er sikkert fordi prosessen og veien hit har vært så lang.. Så når jeg i morges fikk mensen ble jeg nesten i sjokktilstand :legrine: Det ble plutselig så virkelig! Sitter nå å venter på at sykeshuset skal ringe meg tilbake slik at jeg får vite når jeg kan begynne med sprøytene! Hjelp!

Ønsker*magetroll <3 da er vi like langt I løypa!😆 Ønska dåkk masse lykke til. uttak i morgen tidlig her og gruer meg kjenner jeg. Mange skrekk historier og vondt..

sommerfuglimagen: Endelig! så greit å ha en dato å forholde seg til, nedtellingen kan begynne😆😆😆👍

blir jo bare dagene i mellom oss da ønskedrømmen :D

så utrolig spennende! kjenner jeg grugleder meg til fredag, men satser på at vi får reise oppover til st.olavs på søndag og uttak på mandag.. viss ikke blir jo det uttak onsdag, og det er helt greit det også :)

denne gangen skal jeg iallefall ikke avbryte :D

Annonse

da blir det full klaff på oss ønsker*magetroll <3, og småtroll neste sommar😄👍

Da er du like rundt hjørnet du også Baremeg1😆 det er nå alt det virkelig spennende skjer!!😊😊 siste måltid før uttak er herved inntatt😛

Masse lykke til i dag!☺️

Lykke til med uttak idag :) Håper det blir mange fine gull egg :)

Jeg startet opp på spray forrige onsdag (suprecur) syklus dag 1. Sluttet blø lørdag. Igår begynte jeg spotte brunt noe jeg gjør idag også. Er det et dårlig tegn tro?  Virker ikke sprayen som den skal da?

Lykke til med uttak i dag, Ønskedrømmen :D

Iik! Jeg snakket nettopp med sykehuset og fikk klarsignal for å begynne med sprøyter førstkommende lørdag, med første ultralyd fredag 15.05! Plutselig blir alt så virkelig!

Er det noen som vet om det er lov å ta et par glass vin mens man går på sprøytene? Skal i selskap på lørdag, og forsøker å holde tidspunktet for forsøk skjult for de nærmeste for å skjerme oss litt..

Annonse

Ja, håper på mange eggposer med innhold 😁 men veldig kjedelig å få beskjed om at det ikke ble innsett da 😐 men bedre å droppe det om jeg skulle bli veldig overstimulert! Skal drikke mye nå i helgen og HÅPE på at alt ser bedre ut på mandag og at de kanskje vil sette inn fordi om 😉😝

Uttak gjort I går og ble desverre bare tre egg😯 mest lyst å gråte av frustrasjon. all sprøyting, spraying og smertefull uttak, også bare tre egg😔 går krokete idag pga magesmerter. hvor lenge varer disse, og hva fungerer egentlig? tok to paracet for en time siden, men nå er det like ille igjen😯

Åå så fantastisk! med 25 egg kan du jo ha litt å gå på☺👍 får tro at de ikke venter så veldig lenge før innsett. Hvordan blir det fremover nå da?

Må vente en syklus, siden denne blødningen som kommer om ca to uker er "fremprovosert".. Så om jeg rekker det før sommerferien og stengt på st.olavs er jeg heldig..

Skjønner det er kjipt med 3 egg! Men et av de er gullegget😁 lykke til med innsett 😘

oh shit! snakker om tidspress, satser på at det blir før ferien👍😊 kjedelig at det er sommerstengt😯 gjelder det hele juli eller?

krysser fingrene for at det er det! "Vi trenger bare ett" sa en av legene i forsøk på å trøste ☺ menmen.. nedtelling til innsett på tirsdag! !!

Uttak gjort I går og ble desverre bare tre egg mest lyst å gråte av frustrasjon. all sprøyting, spraying og smertefull uttak, også bare tre egg går krokete idag pga magesmerter. hvor lenge varer disse, og hva fungerer egentlig? tok to paracet for en time siden, men nå er det like ille igjen

Åå så fantastisk! med 25 egg kan du jo ha litt å gå på☺ får tro at de ikke venter så veldig lenge før innsett. Hvordan blir det fremover nå da?

Ikke vær lei deg. Du trenger kun ett gullegg, så 3 egg kan være mere enn nok det :) På mitt første uttak fikk jeg 4 egg og alle 4 befruktet seg. Jeg hadde ikke vondt etterpå, så kan ikke svare deg på hvor lenge det varer.  Lykke til. :)

Endret av Bethlisa

Du snakker om max uflax altså😯😛 men sommerferien e vell lang altså!

Bethlisa: så det er håp me få egg også. var redd at mange må kaseres, og håper virkelig dette går! hadde håpet på å få noen på frys for søsken forsøk eller fryseforsøk,så en slipper flere uttak. men legene sa at det kunne variere fra gang til gang også, ikke bare fra person til person☺

Lenge siden jeg har sjekket inn her nå, men jeg har fulgt med på dere☺️ Travle dager med jobb og oppussing! På onsdag begynner jeg med sprøytene, grugleder meg😳 har hatt lite bivirkninger av Synarela. I starten ble jeg veldig oppblåst og fikk ømme pupper, men nå er jeg bare tissetrengt, trøtt og har litt hodeverk til tider. Ellers har formen vært veldig fin😊 har kanskje kjeftet litt vel mye på samboer siden jeg startet, men han takler det veldig fint, takk og lov🙏🏽 klikket helt for meg når han kom hjem fra butikken med feil bakepapir😂 måtte ta noen runder meg selv etter den episoden🙈

Håper det går bra med alle sammen!☺️ Tenker på dere alle😘

Da er el sprøyten tatt og jeg er SÅ redd for hva som venter meg nå!!

Kommer smerter og alt ubehag ved en evt ohss? Vondt med uttak? Oppblåst, væske, sykehusinnleggelse osv!! Æææ!! Får hetta 😝

Ganske sikker på ohss etter uttak, men håper det holder med å ligge åå sofaen og være sykemeldt 😝

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...