Gå til innhold

Baby 3,5 mnd spiser mindre

Anbefalte innlegg

Hmmm vesla på 3,5 mnd fullammes, og har vært av den typen som har spist ca annenhver time på dagtid, noe sjeldnere på natta, og har ofte kunnet spise i hvertfall 15-20 min på hvert bryst.

For ca en uke siden hadde vi noen skikkelige slitsomme nettet hvor hun ville spise hver time omtrent (vet ikke om det var for å øke produksjonen jeg, men hun spiste ikke oftere på dagtid). Etter at dette ga seg synes jeg hun spiser både sjeldnere og kortere både dag og natt -er dette vanlig? Nå kan det plutselig gå 4 timer på dagen og det er sjelden hun spiser då lenge som 10 min av gangen...

Hun virker fornøyd sånn ellers, og har i hvert fall tidligere ikke vært sen med å gi klar beskjed hvis hun var sulten... Men kan ikke helt skjønne at hun får i seg nok (men har mange våte bleier etc så det virker jo sånn)..

Synes forresten også det ervsnskeligere å roe henne med puppen -før var det bare å legge henne til hvis hun var sliten og kunne da alltid amme henne i søvn, det funker ikke så godt lenger...

Lurer egentlig bare på om disse forandringene er vanlige, om andre her også har opplevd dette?

Anonymous poster hash: b03b1...ad9

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144201107-baby-35-mnd-spiser-mindre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...