Gå til innhold

flørting på snap

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i den siste tid hatt mistanke om at kone flørter med en på Snap. Har ikke logget meg på før i dag, ikke snilt gjort av meg. Men vet ikke åssen ellers jeg skulle ha funnet ut av det. Der er det chatting om massasje og prat som man kan tolke bare en vei. Et ikke åssen jeg skal ta det opp? Skal jeg være ærlig og si jeg har logget meg på brukeren hennes og sett?

Anonymous poster hash: ff0da...7d8

Skrevet

Men en snap forsvinner jo etter 10 sekunder og er ikke mulig å hentes frem igjen, så hvordan vet du dette?

Anonymous poster hash: b8bbf...0ef

Skrevet

Men en snap forsvinner jo etter 10 sekunder og er ikke mulig å hentes frem igjen, så hvordan vet du dette?

Chatten forsvinner ikke. OG det er fullt mulig å ta skjermbilde av det man får. Naive folk.

Anonymous poster hash: c00fa...40e

Skrevet

Det er der jeg ikke har det bra med meg selv. Har logget på henne mens hun skriver med han.

Skrevet

Du kan ikke være pålogget med hennes bruker om hun er det samtidig. Chatten kan bli stående om man trykker på den, men hvorfor bruker snapchat til det om ikke hensikten er at sporene skal slettes?

Skrevet

Chatten forsvinner ikke. OG det er fullt mulig å ta skjermbilde av det man får. Naive folk.

Anonymous poster hash: c00fa...40e

Riiiimelig teit om man tar skjermbilde av sin egen "utroskap" da! Her forsvinner chatten, alltid gjort...

Skrevet

Men uansett da så ser det ut som det er bra flørting der. Kona tror jo ikke at noen får sett det. Jeg blir logget ut når hun logger på, så logger jeg på igjen og ser hva hun eller har skriver.

Hvordan kan jeg gå frem for og få noen svar?

Skrevet

Trenger du mere svar da? Du ser det jo! Ikke si noe om hvordan du vet, bare at hvis hun vil ha en sjanse i forholdet må hun slutte med det hun driver med... Da ser du jo også om hun egentlig er interessert i å kjempe for forholdet.

Skrevet

Da skjønner hun at jeg har snoka i private ting, men er vel kanskje prisen og betale for og få vite ståa. Har jo ikke sett alt så kan jo bare være litt flørting uten noe mer.

Skrevet

Dette er vel noe du gjør ofte det da? Regner jo med du har logget på med hennes passord her på DIB også, siden dette er et mammaforum...?

Eller at du bare er en trollemor selvsagt.

Anonymous poster hash: b2789...1af

Skrevet

Tro hva dere vil, men er ikke noe jeg gjør daglig. Gjorde det på snapen siden jeg fikk mistanke.

Skrevet

Ærlighet varer lengst!

Si du hadde en mistanke og derfor snoket du! Sur blir hun nok uansett...

Anonymous poster hash: 50274...3ce

Skrevet

Hva er greia med å ha så mye privat i et forhold?

Anonymous poster hash: add07...21c

Skrevet

Sa jeg hadde en mistanke og hadde sett en Snap. Da sa hun at det var det siste jeg skulle tenne på. Det var bare noe de tulla med. De var jobba sammen før og muligens i sammen igjen fra sommeren. Får bare tro på det som er sagt og leve livet😃

Skrevet

Har i den siste tid hatt mistanke om at kone flørter med en på Snap. Har ikke logget meg på før i dag, ikke snilt gjort av meg. Men vet ikke åssen ellers jeg skulle ha funnet ut av det. Der er det chatting om massasje og prat som man kan tolke bare en vei. Et ikke åssen jeg skal ta det opp? Skal jeg være ærlig og si jeg har logget meg på brukeren hennes og sett?

Hvordan vet du passordet hennes på Snap? Virker jo dumt av henne å være utro via den hvis du vet passordet?

Anonymous poster hash: e7b58...072

Skrevet

Dårlig passord av henne, var stort sett det samme på det meste av sosiale medier. Snakket langt utover kveld.

Jeg har ikke så mange jentevenner, hun har en del guttevenner. Hun mener at det blir litt småflørting mellom gitte og jentevenner. Er det vanlig? Hun sier at de begge vet hvor de hører hjemme så det er bare for morro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...