Gå til innhold

Rockering. 2,1 eller 1,2 kg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe meg rockering for å trene opp delte magemuskler. Men ser de har forskjellig kg på de på xxl.

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 7ceed...e33

Skrevet

Vet om ei som kjøpte en tung en. Hun fikk blåmerker. Nybegynner. Hun angret, skulle hatt den lette først.

Anonymous poster hash: f1512...29f

Skrevet

Okei, må nok ha den på 1,2 kg først da 😉 Jeg syns bare det hørtes litt lite ut.

Anonymous poster hash: 7ceed...e33

Skrevet

Er normalt med blåmerker den første tiden.

Start forsiktig med noen minutter om dagen og øk etter hvert.

Ville valgt den tyngste da det gir bedre resultater.

Anonymous poster hash: b3413...dc0

Skrevet

Jeg har den tyngste..

Tror man blir litt mørbanket i begynnelsen uansett vekt på ringen, og det er en grunn til at man skal begynne forsiktig.

Glad for at jeg valgte den tyngste

Anonymous poster hash: 98276...1b0

Skrevet

Jeg har den tyngste og er superfornøyd. Start med to minutter første dagene, etter en uke klarer du en halvtime.

Anonymous poster hash: 69ce5...62b

Skrevet

Jeg angrer ikke på at jeg kjøpte den største med en gang. Blåmerker ender de fleste med til å begynne med. Startet med et minutt hver vei og økte for hver gang. Slapp unna en del blåmerker, men litt ømt til å begynne med. Ble raskt herdet. :)

Skrevet

Hadde dere noen virkning av den da? :)

Skrevet

Trur jeg hadde den letteste men klarte ikke å bruke den pga størrelsen. Skjønner at den må være noe stor for å fungere men jeg fikk det ikke til, prøvde mange ganger. Tok skikkelig i men nei.

Anonymous poster hash: 4a3cb...e87

Skrevet

Trur jeg hadde den letteste men klarte ikke å bruke den pga størrelsen. Skjønner at den må være noe stor for å fungere men jeg fikk det ikke til, prøvde mange ganger. Tok skikkelig i men nei.

Anonymous poster hash: 4a3cb...e87

Du må øve, øve,øve og så øve enda litt mer

Min datt ned med en gang når jeg begynte og jeg var så sint og frustrert på den rockeringen at det var like før jeg kastet den ut. Men plutselig en dag så kunne jeg rocke en stund før den datt ned,og ble flinkere hele tiden

Anonymous poster hash: e0749...837

Skrevet

Jeg har den på 1.2 og holder på å døøøøøø...

Prøvd den bare 3 ganger. Vondt!

Anonymous poster hash: cbd5f...206
Skrevet

Jeg har en skikkelig tung. Og nå har jeg for første gang i mitt liv fått kraftige ryggproblemer, og jeg mistenker at rokkeringen har skylden.....

Anonymous poster hash: 7d10f...f54

Skrevet (endret)

Definitivt den tyngste, blåmerker får du uansett.

Jeg er relativt smal i livet i utgangspunktet men har nettopp gått inn 3,5 cm etter å ha rocket i en uke (ikke hver dag.)

Som flere andre sier, begynn med 1 minutt og øk med ett til hver dag. Ømheten er verst på dag 2 og 3 for min del, jeg klarte ikke dag 3 sist, men var på igjen dag 4.

Edit: Skal sies at jeg har rocket mer enn ett og ett minutt, er nok derfor jeg gikk inn såpass mye på bare én uke.

Endret av Monajenten
Skrevet

Min erfaring er at det er lettere å rocke med en tyngre en enn den letteste. Jeg har en lett en fra Casall (rosa og gråfarget) og min mor har en som er tyngre (er flerfarget) og den var mye lettere å få til å bruke!:-) Vondt gjør det uansett ettersom det jeg har hørt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...