Gå til innhold

Jeg er gravid !!!! Sjokk !

Anbefalte innlegg

Jeg tok test før helgen den var neg ... Hadde ikke trua på denne Mnd da vi bare har hatt samleie 1 gang ved eggløsning... Så jeg skulle hatt mens på fredag / lørdag ... Men siden den var neg så trodde jeg da at jeg ikke kunne være gravid . Reiste på hyttetur og har drukket ca 3 glass vin til sammen og kanskje 2 øl ... Så nå har jeg verdens dårligste samvittighet ! Hvor mye har dette å si??? Jeg mener at jeg hadde drukket 2-3 glass vin sist svangerskap også før jeg visste at jeg var gravid men det gikk jo veldig fint !

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144201000-jeg-er-gravid-sjokk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk dere 😊 Har lest litt på nett nå og det ser ut til at jeg ikke er alene om dette , hele 80 prosent av gravide har drukket alkohol før de fikk vite det .. Og de fleste av oss har det jo gått bra med 😊 Men det var ikke noe god følelse akkurat nå ..søren at testen viste neg før helgen !! Men , men ... Får ikke gjort så mye med

Dette nå...

Jeg tok test før helgen den var neg ... Hadde ikke trua på denne Mnd da vi bare har hatt samleie 1 gang ved eggløsning... Så jeg skulle hatt mens på fredag / lørdag ... Men siden den var neg så trodde jeg da at jeg ikke kunne være gravid . Reiste på hyttetur og har drukket ca 3 glass vin til sammen og kanskje 2 øl ... Så nå har jeg verdens dårligste samvittighet ! Hvor mye har dette å si??? Jeg mener at jeg hadde drukket 2-3 glass vin sist svangerskap også før jeg visste at jeg var gravid men det gikk jo veldig fint !

Masse grattis! Så gøy :) Når det gjelder å bekymre seg over alkohol inntak, så er vi i samme båt...men vettu, det skal vi ikke bekymre oss for! Nå skal vi kose oss med den lille i magen, og så tror jeg nok alt går bra :) Vi har mange flere bekymringer å se fram til ;) Lykke til! Klem

Annonse

Mine er 9 og snart 3 så det er samme alder nesten da ! 9 åringen hjelper nok litt til

Ja de store guttene viser ofte overraskende mye ansvar :) Tror nok de også vil synes det er stas :) Jeg venter nå spent på å gå inn i neste uke, har hatt hyperemesis i begge svangerskap..... og det startet i uke 6. Det eneste positive med den kvalmen er, at da vet jeg vertfall er gravid :P Men håper kanskje å bli skånet, iom at formen er veldig mye bedre enn tidligere sv skap. Dvs i dag tidlig fikk jeg et kvalme\svime av nesten anfall ..... tar det som et godt tegn ;)

Uff da ... Håper du slipper unna det nå ! 😊 det må jo væte helt forferdelig .... Spent selv på hvordan dette svangerskapet blir . Var litt i faresonen for svangerskaps diabetes sist så nå må jeg bare være kjempe

Nøye med hva jeg spiser ! 😊

Uff da ... Håper du slipper unna det nå ! det må jo væte helt forferdelig .... Spent selv på hvordan dette svangerskapet blir . Var litt i faresonen for svangerskaps diabetes sist så nå må jeg bare være kjempe

Nøye med hva jeg spiser !

Krysser fingre for oss begge to  :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...