Gå til innhold

Vil sengetøy i 200x200 funke til dyne på 200x220?

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner jo at det er 20 cm for kort, men vil det funke til tross for det? Eller vil det bare klumpe seg?

Har så lyst på sengetøy fra Marimekko, men de har typisk nok kun sengetøy til dobbeltdyne i 200x200.

Anonymous poster hash: c7a8b...6a3

Fortsetter under...

Det blir veldig klumpete.

Vi hadde med oss sengetøy til 200 dyne da vi var på vinterferie nå, men på hytta var det dyner som var 220 lange. Det ble veldig klumpete nede i enden og umulig å re opp pent.

Anonymous poster hash: a9685...acb

Jeg skjønner jo at det er 20 cm for kort, men vil det funke til tross for det? Eller vil det bare klumpe seg?

Har så lyst på sengetøy fra Marimekko, men de har typisk nok kun sengetøy til dobbeltdyne i 200x200.

Marimekko har også dynesett til norske srandardmål, men det må spesialbestilles. Hvis du bor i Oslo, anbefaler jeg å stikke innom Allemagasinet i Bygdøy Alle. De fikser det meste for deg. 😊👍

Anonymous poster hash: 366cf...7e5

Marimekko har også dynesett til norske srandardmål, men det må spesialbestilles. Hvis du bor i Oslo, anbefaler jeg å stikke innom Allemagasinet i Bygdøy Alle. De fikser det meste for deg. 😊👍

Virkelig? Jeg fant det kun i enkeltdyner. Takk, sjekker det ut!

Annonse

Det kommer mest an på hvor tykk dynen er. Jeg bruker ofte 200 cm til 220 cm dyner, men de er tynne og med dunfyll. En thermodyne eller tykk dundyne vil nok bli nokså klumpete.

Virkelig? Jeg fant det kun i enkeltdyner. Takk, sjekker det ut!

Jepp. De har en perm med alt man kan bestille, for de tar jo ikke inn sånt som ikke selger mye.

Og hvis de mot formodning ikke skulle ha mulighet til å få tak i den størrelsen du ønsker deg, kan jeg tipse om at de akkurat nå har salg på metervare. 50% avslag på alle utgående stoffer. Så hvis du er flink til å sy kan du jo evt vurdere å sy sengetrekk selv. 😊👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...