Gå til innhold

Starter prøvingen i april.. Da fjernes kobberspiralen.. :D Flere?

Anbefalte innlegg

Hei:)

Er det flere som starter prøvingen i april i år? :) (vet det er mange som har vært prøvere/er prøvere pr dags dato som selvfølgelig er prøvere) :)  (Årsaken til at vi venter med å fjerne spiral til april handler egentlig mest om at det er da jeg har time til gyn., og at det er så mye som skjer før den tid her hjemme..)

Lurer på om det er noen som planlegger å begynne prøvingen i april? Her har vi tre barn fra før, så vet jo at kroppen fungerer på det området. Men, er jo ingen garanti, og er selvfølgelig utrolig takknemmelig for de tre, flotte og gode barna vi har!!:)

Nå har vi kommet dit hen at vi føler at vi har tid og rom til en siste, og jeg gleder meg så utrolig mye!! :)

Det er en skrekkblandet fryd det å begynne prøvingen snart. 

Skal fjerne kobberspiral i april. Noen som vet om det har innvirkning på evt. eggløsning osv? Tror ikke kobberspiral skal påvirke noe egentlig, men...

Vi har tre jenter fra før, så sansynligheten for en jente til er vel ganske stor..?.. :) Spillen ingen rolle hva det blir! :) :) IIIIiiik... det er så spennende! Må april komme raskt!! :)

Lykke til alle som er prøvere der ute! :)

Anonymous poster hash: c23cd...d4c

Fortsetter under...

Jeg er i ganske lik situasjon som deg.Bare at jeg fjernet spiralen forrige uke.Har 3 jenter på 16,18,og 2 år.Krysser fingerne for en liten guttetass,men tror det er størst sjanse for en jente til :)

Jeg er i ganske lik situasjon som deg.Bare at jeg fjernet spiralen forrige uke.Har 3 jenter på 16,18,og 2 år.Krysser fingerne for en liten guttetass,men tror det er størst sjanse for en jente til :)

Ja, da er vi i ganske lik situasjon :)

Dere har startet prøvingen nå dere da eller? Kjenner dette er veldig spennende, og på en måte litt vemodig. Dette blir jo i såfall mitt siste svangerskap. Holder med 4 barn.. ;)

Hadde selvfølgelig vært gøy å få oppleve å bli mor til en gutt også, men det spiller ingen rolle :) Like velkommen uansett hva det blir :) Og, tror jo det er størst sansynlighet for en jente til da vi har tre jenter fra før av... ;) Gleder meg så utrolig mye!!:)

Ja vi starter prøvingen i nå. Er super spent. Er litt overoptimistisk å håper det skal klaffe med en gang hehe.nå har jeg ikke brukt hormoner siden feb 2012. Har brukt 3 pp på de 2 siste svangerskapene må gå raskere uten hormoner vel 😉😉

Er det flere som starter prøvingen i april i år? :) (vet det er mange som har vært prøvere/er prøvere pr dags dato som selvfølgelig er prøvere) :)  (Årsaken til at vi venter med å fjerne spiral til april handler egentlig mest om at det er da jeg har time til gyn., og at det er så mye som skjer før den tid her hjemme..)

Lurer på om det er noen som planlegger å begynne prøvingen i april? Her har vi tre barn fra før, så vet jo at kroppen fungerer på det området. Men, er jo ingen garanti, og er selvfølgelig utrolig takknemmelig for de tre, flotte og gode barna vi har!! :)

Nå har vi kommet dit hen at vi føler at vi har tid og rom til en siste, og jeg gleder meg så utrolig mye!! :)

Skal fjerne kobberspiral i april. Noen som vet om det har innvirkning på evt. eggløsning osv? Tror ikke kobberspiral skal påvirke noe egentlig, men...

Vi har tre jenter fra før, så sansynligheten for en jente til er vel ganske stor..?.. :) Spillen ingen rolle hva det blir! :) :) IIIIiiik... det er så spennende! Må april komme raskt!! :)

Heisann :) Ville bare si at jeg fjernet kobberspiralen i november, og er nå gravid :) har hørt flere som forteller om rask graviditet etter uttak av spiral :) Masse lykke til!

Lurer på om det er noen som planlegger å begynne prøvingen i april? Her har vi tre barn fra før, så vet jo at kroppen fungerer på det området. Men, er jo ingen garanti, og er selvfølgelig utrolig takknemmelig for de tre, flotte og gode barna vi har!! :)

Heisann :) Ville bare si at jeg fjernet kobberspiralen i november, og er nå gravid :) har hørt flere som forteller om rask graviditet etter uttak av spiral :) Masse lykke til!

slike gladnyheter liker vi ;)

Annonse

slike gladnyheter liker vi ;)

hyggelig å kunne gi gode nyheter :) spennende tider :)

Hei alle sammen :)

Det er jeg som startet denne tråden. Jeg trenger jo ikke være anonym:) Bare litt skummelt å ikke gjemme seg bak anonymknappen. :)  Jeg er nemlig superspent, og gleder meg utrolig mye til å begynne prøvingen. Er jo ca 6 år siden sist vi prøvde (yngste barnet vårt er over 5år nå), så jeg er jo en del eldre siden sist også. Om alt går som vi håper så blir det baby mot neste sommer. Da er yngste 6,5år ca, og eldste 13- 13,5år.. Blir fjerde barnet så det blir liv i heimen:) Det er det nå også, men føler vi har tid og overskudd til et siste tilskudd til familien:) :) Har vurdert det nøye, og kjent etter på kapasitet og hva vi føler vi har overskudd til. Har mye overskudd med tre i hus, så da har vi nok overskudd til et siste tilskudd til familien <3

Vi har tre jenter fra før som svært gjerne ønsker seg en lillesøster eller lillebror :) <3 Så, vi får nok mange hjelpende hender..hehe.. Da får vi håpe det magiske skjer ila. våren/sommeren 2015 <3 <3 

Jeg fjerner kobberspiral i april, så begynner prøvingen... :D (litt skrekkblandet fryd...:)  )

Masse lykke til alle sammen <3 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...