Gå til innhold

Er det vanlig at barnet får gi smokken direkte til kaptein sabeltann?

Anbefalte innlegg

Sønnen min har nettopp sett filmen der de filmer fra Dyreparken.

Der hadde de ett klipp der ett barn skulle slutte med smokken å fikk gi smokken direkte til Kaptein sabeltann.

Er det vanlig at barnet får gi smokken direkte til kaptein sabeltann?

Syns alle snakker om at de bare la smokken i kisten hans..

Småen har veldig lyst å gi den direkte så derfor jeg lurte om det er vanlig at de får lov til det.

Anonymous poster hash: 556bf...791

Fortsetter under...

Nei, det er ikke vanlig.

Sabeltann er der på visse klokkeslett, men da går han rundt og har små show. Han pleier ikke stå å ta imot smokker (selv om det sikkert kan skje av og til)

Anonymous poster hash: a5de4...aab

Nei, når vi var der hadde de et stort "akvarium" som man puttet smokkene I også måtte man inn I butikken ved siden for å få et diplom.

3 åringen til venninna mi (som Ga smokkene) ble egentlig ganske skuffa, for han hadde også sett den filmen og trodde sabeltann skulle få smokkene.

D tror jeg er en sjeldenhet, men send en mail til Dyreparken og spør. D kan jo være de har spesielle dager der de gjør slikt :)

Vi bor laaaaaaaangt unna, så datteren min sendte smokken + en tegning til Kapt. Sabeltann. Hun fikk brev og en "ekte" gullpeng tilbake ;) Kjempestas!!

Anonymous poster hash: 7051b...533

Annonse

Har jobbet i Kaptein Sabeltanns verden og så aldri at Sabeltann tok imot smokker. Ofte var han ikke med på de små dagshowene heller, bare Langemann og pelle/pysa.

Anonymous poster hash: 5e7d7...07b

Svar fra dyreparken:

"Det er dessverre ikke mulig å gi smokkene direkte til Kaptein Sabeltann, men vi har et smokkarium hvor barna kan gi fra seg smokkene sine. Når de har levert smokkne der kan dere henvende dere i et av butikkene i Kaptein Sabeltanns verden og få et smokkediplom."

Da syns jeg klippet på filmen der kaptein sabeltann mottar smokken var unødvendig!

Har jobbet i Kaptein Sabeltanns verden og så aldri at Sabeltann tok imot smokker. Ofte var han ikke med på de små dagshowene heller, bare Langemann og pelle/pysa.

Ja jeg syns dyreparken har tapt seg når det gjelder kaptein sabeltann.

Når jeg var liten å var i dyreparken så husker jeg at vi møtte han i parken å han tok seg tid til å snakke litt med oss barna å vi fikk tatt bildet av han sammen med oss barna.

Da hadde de også småshow med han på dagtid.

Vi har vært i dyresparken de tre siste sommerene i høysesongen å har ikke sett snurten av kaptein sabeltann,til småens store skuffelse.

Har jobbet i Kaptein Sabeltanns verden og så aldri at Sabeltann tok imot smokker. Ofte var han ikke med på de små dagshowene heller, bare Langemann og pelle/pysa.Anonymous poster hash: 5e7d7...07b

Ja jeg syns dyreparken har tapt seg når det gjelder kaptein sabeltann.Når jeg var liten å var i dyreparken så husker jeg at vi møtte han i parken å han tok seg tid til å snakke litt med oss barna å vi fikk tatt bildet av han sammen med oss barna.Da hadde de også småshow med han på dagtid.Vi har vært i dyresparken de tre siste sommerene i høysesongen å har ikke sett snurten av kaptein sabeltann,til småens store skuffelse. Anonymous poster hash: 556bf...791

Den originale Sabeltann (Terje Formoe) melket jo konseptet til den store gullmedaljen og hadde sikkert penger og tid til å henge rundt i parken. Den nye skuespilleren har kanskje en vanlig dagjobb først

Svar fra dyreparken:

"Det er dessverre ikke mulig å gi smokkene direkte til Kaptein Sabeltann, men vi har et smokkarium hvor barna kan gi fra seg smokkene sine. Når de har levert smokkne der kan dere henvende dere i et av butikkene i Kaptein Sabeltanns verden og få et smokkediplom."

Da syns jeg klippet på filmen der kaptein sabeltann mottar smokken var unødvendig!

Hvis ungen din skal vokse opp å tro at alt på tv samsvarer med virkeligheten anbefaler jeg at dere tar en realityscheck allerede...

Anonymous poster hash: b0c15...b4e

Ja jeg syns dyreparken har tapt seg når det gjelder kaptein sabeltann.

Når jeg var liten å var i dyreparken så husker jeg at vi møtte han i parken å han tok seg tid til å snakke litt med oss barna å vi fikk tatt bildet av han sammen med oss barna.

Da hadde de også småshow med han på dagtid.

Vi har vært i dyresparken de tre siste sommerene i høysesongen å har ikke sett snurten av kaptein sabeltann,til småens store skuffelse.

Helt uenig!! Kaptein Sabeltann greiene har blitt for stort, det er alt for mye mennesker. Hvis Kaptein Sabeltann hadde dukket opp er sjansen for at ditt barn hadde fått prate med han veldig liten. Alt for stor folkemengde i parken.

Men du, aldri hørt om og/å regelen?

Anonymous poster hash: b0c15...b4e

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...