Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Det er karneval i barnehagen om bare noen få dager, og jeg har ennå ikke klart å få tak i ferdig tigerhale, kan noen hjelpe meg med en enkel instruksjon på hvordan jeg kan lage den selv? Anonymous poster hash: ddd1d...c1d
E.E.E. Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Man kan klippe ett bein av en hvit strømpe og male på tiger-striper. Putt resten av strømpa inn i halen for å få litt fylde. ☺
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Jeg strikket i fjor. Tokeikle lange tiden. Men det forutsetter jo at du har garn og kan strikke... Anonymous poster hash: 51f6e...b96
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Hvor tykk bør den være? Og hvor lang? Barnet er straks 2 år, lang og slank. Hi Anonymous poster hash: ddd1d...c1d
Monajenten Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Du kan også kjøpe garn i feks svart og oransje, lage lange remser med mange tråder og flette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå