Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #1 Skrevet 23. februar 2015 Dette er vognen vi har bestemt oss for, synes den er lekker. Men er den overkommerlig å få inn og ut av bil? Vet at den er stor men plass har vi. Vi skal ha understell med svingbare hjul, ikke det tunge understellet med andre ord. Noen som har erfaring? Anonymous poster hash: 590ab...a6e
Guttaboys Skrevet 23. februar 2015 #2 Skrevet 23. februar 2015 Vi brukte den til våre to barn. Den var god som ny da vi solgte den videre. Veldig bra og stødig vogn. For meg var det ikke den beste vognen fordi den var tung å løfte, og jeg slet med bekkenet. Men det gikk på et vis uansett. Vi hadde ikke svingbare hjul, og jeg tror vi hadde et understell som het sport (?). Jeg kan hvert fall anbefale vognen!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #3 Skrevet 23. februar 2015 Tung å løfte, men jeg syns en stabil og robust vogn er best og da blir de tunge:) Om du velger et lettere understell blir det jo ikke like tungt. Hatt Mondial til begge mine og angret da jeg solgte etter førstemann og kjøpte enda en ny, hehe Fine er de også Anonymous poster hash: 854df...312
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #4 Skrevet 23. februar 2015 Takk for svar. Jeg sliter litt med nakken og mannen min er redd for at den kan bli for tung. Han tror at vognen skal inn og ut av bilen daglig, men det tror ikke jeg. Når vi skal på butikken så vil jo den lille ligge i biletet. Blir jo kun vogn når vi skal på tur o.l Anonymous poster hash: 590ab...a6e
LilleShabbyChic Skrevet 23. februar 2015 #5 Skrevet 23. februar 2015 Jeg har denne, men med det tunge, klassiske understellet. Jeg elsker den utseendemessig, og skal snart bruke den på nr 2. Men jeg må si at jeg angrer litt. Den er veldig tung, og dekkene må stadig fylles. Hadde vi hatt råd til ny ville jeg hatt stokke Trailz. Men jeg må nok holde meg til denne ☺️💪 Blor jo sterk da!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #6 Skrevet 23. februar 2015 Jeg har denne, men med det tunge, klassiske understellet. Jeg elsker den utseendemessig, og skal snart bruke den på nr 2. Men jeg må si at jeg angrer litt. Den er veldig tung, og dekkene må stadig fylles. Hadde vi hatt råd til ny ville jeg hatt stokke Trailz. Men jeg må nok holde meg til denne ☺ Blor jo sterk da! det tunge understellet er lekkert til bagen men blir uaktuelt nettopp pga det du skriver her, samtidig så er det upraktisk med hjul som ikke kan svinge merket jeg. Men sånn utseendemessig så er vognen klart finest med det understelletdu har. Vi går for chrom understell med svinghjul uten luft, hvor hjulene kan tas av både foran og bak (dette er en ny modell som kommer), men usikker på om vi skal gå for Mondial deluxe navy, eller bare navy valgets kval,vanskelig Anonymous poster hash: 590ab...a6e
Fandens Oldemor Skrevet 23. februar 2015 #7 Skrevet 23. februar 2015 Jeg har denne, men med det tunge, klassiske understellet. Jeg elsker den utseendemessig, og skal snart bruke den på nr 2. Men jeg må si at jeg angrer litt. Den er veldig tung, og dekkene må stadig fylles. Hadde vi hatt råd til ny ville jeg hatt stokke Trailz. Men jeg må nok holde meg til denne ☺ Blor jo sterk da! det tunge understellet er lekkert til bagen men blir uaktuelt nettopp pga det du skriver her, samtidig så er det upraktisk med hjul som ikke kan svinge merket jeg. Men sånn utseendemessig så er vognen klart finest med det understelletdu har. Vi går for chrom understell med svinghjul uten luft, hvor hjulene kan tas av både foran og bak (dette er en ny modell som kommer), men usikker på om vi skal gå for Mondial deluxe navy, eller bare navy valgets kval,vanskelig Anonymous poster hash: 590ab...a6e Da ville jeg tatt vanlig navy. Deluxe er bare fint med det klassiske understellet, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #8 Skrevet 23. februar 2015 Jeg har denne, men med det tunge, klassiske understellet. Jeg elsker den utseendemessig, og skal snart bruke den på nr 2. Men jeg må si at jeg angrer litt. Den er veldig tung, og dekkene må stadig fylles. Hadde vi hatt råd til ny ville jeg hatt stokke Trailz. Men jeg må nok holde meg til denne ☺ Blor jo sterk da! det tunge understellet er lekkert til bagen men blir uaktuelt nettopp pga det du skriver her, samtidig så er det upraktisk med hjul som ikke kan svinge merket jeg. Men sånn utseendemessig så er vognen klart finest med det understelletdu har. Vi går for chrom understell med svinghjul uten luft, hvor hjulene kan tas av både foran og bak (dette er en ny modell som kommer), men usikker på om vi skal gå for Mondial deluxe navy, eller bare navy valgets kval,vanskelig Anonymous poster hash: 590ab...a6e Da ville jeg tatt vanlig navy. Deluxe er bare fint med det klassiske understellet, synes jeg. ja det er det jeg tror selv også jaja, vi finner nok ut av det til slutt Anonymous poster hash: 590ab...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå