Gå til innhold

Min mann testet positiv el-test?

Anbefalte innlegg

Bilde: http://tinypic.com/view.php?pic=2n9ks46&s=8#.VOrRw4a5SnM

Igår på ettermiddagen tok jeg en el-test fordi jeg ønsket å se om det skulle komme noen stigning på testene fremover (el er om noen dager). Og siden jeg fikk positiv test igår, så syns jeg det var veldig rart.. Spurte derfor mannen om han kunne teste sin morgenurin idag for å se hva han fikk i resultat, og han fikk også positiv!

Hva betyr dette? At testene er noe feil på? Leste at menn også har dette hormonet i kroppen, men er det mulig uansett at menn kan teste positiv?

Nå er jeg super forvirret :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144200716-min-mann-testet-positiv-el-test/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha :) Hadde en haug med tester liggende i skapet fra barn nr to og da det var på tide å prøve på barn nr tre så fikk jeg også positivt i hytt og pine. Mannen min prøvde da en test som han fikk positivt resultat på, men vi konkluderte vell bare med at det er en best før dato på slike ting også :)

Det ble ihvertfall ikke han som måtte bære nr tre.....

Anonymous poster hash: d9296...a09

Haha ja ikke sant! Nei jeg vil nok helst oppleve det selv, så kan han heller ta over når fødselen skal skje :)

Jeg kjøpte disse testene i september, så di er ikke gamle. Men jeg skal se på datoen som står på evt :-) på siden om testene, stod det at følsomheten var 25..

Skal få han til å ta en til test på kveldsurinen hans også, bare for å se om den også blir positiv :P

Men hvis du har el om noen dager, er det jo ikke feil at du fikk positiv i går :) El skjer jo først etter positiv test :) test igjen i dag (du altså😂) og se hva det blir da 😊

Grunnen til at mannen får positiv aner jeg ikke xD kanskje de har såpass med LH i seg at den alltid blir positiv?!

Annonse

Ja har også hørt der med kreften, skummelt! Han tok test nr 2 nå, og den ble også positiv. Han har to sterke streker, men likevel er mine streker ett hakk sterkere (godt det var slik og ikke omvendt) så vi får kjøre på og ha bena til værs i tilfelle. Jeg vet at testene tester positiv fra 24-48 timer før el, men ville bare se :-) el er på torsdag etter appen og min telling :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...