Gå til innhold

Opplever plutselig synsforstyrrelser

Anbefalte innlegg

Dette er andre gang i dag. Jeg mister på en måte flekker av synsfeltet mitt. Og det er et blafrende lys som dekker det. Så går det en liten stund og det kommer gradvis tilbake.

Jeg føler jeg blir blind på deler av øyet.

Varer 20 min. Nå har det skjedd igjen. Nå begynner jeg å bli bekymret. Noen som vet hva dette kan være?

Er ikke gravid. Men går på ery max pga en lungebetennelse og bruker i tillegg paracet. Album e og selo sok

Anonymous poster hash: ec5ea...e0a

Fortsetter under...

Aura? Jeg er 34 år og fikk dette plutselig for første gang for et par måneder siden. Jeg har aldri hatt migrene tidligere, så det kom helt ut av det blå. Det er akkurat som dansende farger, og helt umulig å se noe rett framfor seg. Hos meg går det fortere over dersom jeg lukker øynene og hviler meg litt. Har hatt det tre ganger siste 4 månedene.

Anonymous poster hash: e9d55...c38

Annonse

Har aldri vært plaget med hodepine tidligere. Er migrene noe man bare plutselig kan få?

Hi

Ja, det er det. Jeg trodde ikke det jeg heller, men legen min sa at det kan komme når som helst i livet. Jeg har som sagt aldri hatt antydning til migrene en gang tidligere før jeg helt ut av det blå fikk denne auraen en dag. Jeg ble litt redd og skjønte ingenting, akkurat som deg, men ble beroliget av legen. Jeg får ikke hodepine etter mine "anfall", de kommer utenom av en eller annen grunn. Det betyr jo selvsagt ikke at det er aura du har nå, jeg synes du skal snakke med lege uansett, men det kan være det.

Anonymous poster hash: e9d55...c38

Har aldri vært plaget med hodepine tidligere. Er migrene noe man bare plutselig kan få?

Hi

Ja, migrene kan komme helt plutselig, selv på folk som aldri har hatt det.

Anonymous poster hash: 90be8...8a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...