Gå til innhold

solskinnshistorier, blødninger i svangerskapet.

Anbefalte innlegg

Hei, er gravid, i ca uke 6. Har hatt blødninger i 7 dager nå. Vært hos legen og målt hcg to ganger. Den første har jeg fått svar på, den andre kommer over helga. Testene er fortsatt like sterke.

Er det noen som har blødd i svangerskapet og som likevel ikke har mistet?

Kan også nevne at jeg Blør på natta, så blir det mindre og mindre utover dagen, til det ikke er noe innen jeg legger meg.

Anonymous poster hash: 35890...db1

Fortsetter under...

Jeg blødde friskt blod fra uke 4-8/9 i midt første svangerskap. Var sjelden slik at jeg måtte ta på bind/truseinnlegg men det kom hele tiden litt blod. Alltid rødt på papiret når jeg tørket meg etter dobesøk. Har nå en 3,5 gammel datter som følge av denne graviditeten. Så det kan gå bra. Faresignalet vil jeg tro er om blødningene er ledsaget av smerter.

Endret av Voffs

Annonse

Blødde fra uke 7-11, friskt og mye! Til tider type menstruasjonsblødning. Er nå i uke 26, med en frisk jente i magen

Fikk du noen forklaring på hvorfor du blødde?

Ingen oppklarende beskjed, nei.. Muligens morkake som lå langt nede i begynnelsen. Men ingen sikker forklaring! Etter uke 11 har j ikke blødd så mye som en dråpe!

Blødde fra uke 7-11, friskt og mye! Til tider type menstruasjonsblødning. Er nå i uke 26, med en frisk jente i magen

Fikk du noen forklaring på hvorfor du blødde? Anonymous poster hash: 35890...db1
Ingen oppklarende beskjed, nei.. Muligens morkake som lå langt nede i begynnelsen. Men ingen sikker forklaring! Etter uke 11 har j ikke blødd så mye som en dråpe!

Jeg fikk svar på hcg nr 2 i dag og den stiger ihvertfall som den skal :) så håper jeg i grunn det blir tidlig ul på meg snart.

Jeg hadde en liten blødning i uke 6 og en større i uke 20. Den i uke 6 var bare såvidt noen få dråper, ringte legevakten å de sa at det sannsynligvis ikke var noe å bekymre seg for. Den i uke 20 startet da jeg var på jobb, så blødde jeg hele kvelden egentlig. Til slutt ringte vi legevakten å de sa omtrent direkte at det kunne være en abort, men de kunne ikke gjøre noe, så jeg måtte kontakte fastlegen dagen etterpå... Da jeg var hos fastlegen hørte de på fosterlyden og alt hørtes bra ut, blødningen hadde også stoppet da. Neste dag fikk jeg komme til ny ultralyd og de tok både innvendig og utvendig ultralyd for å sjekke at alt var i orden - og det var det :-) Nå er jeg i uke 30, mini har det kjempebra!

Håper det går fint med deg også og at du får komme til tidlig ultralyd. Masse lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...