Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 Kjæresten snorker som et sagbruk og nå som jeg skal begynne i en jobb med stort sett tidligvakter kommer det til å bli et stort problem. Han bor hos meg annenhver uke pga barn, men hvis ikke vi får slutt på snorkingen blir vi å se hverandre bare noen timer på ettermiddagen. Jeg har en liten leilighet så har ikke et annet rom han kan ligge på. Jeg har foreslått operasjon, men han tror ikke han tør. Vi bor ikke i samme by og jeg har ikke lappen så vi kan ikke bo hos han den uken vi er sammen. Jeg må ta bussen til jobb. Anonymous poster hash: d6488...900
QueeenBeee Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Mannen min ble operert for snorking. Han hadde søvnabne (tror det er slik det skrives). Han fjernet mandlene og drøvelen, hevet ganen og fikk nesekirurgi. Det var smertefullt i noen dager, men han angrer ikke et sekund. Dette er 6 år siden til våren og ja han snorker innimellom, men det er kun når det er naturlig å snorke. Forkjølet, veldig sliten osv. For meg ble det som dag og natt. Istede for å ligge å høre på at han snorket så sover jeg godt.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Samboeren min tok en snorkeoperasjon for noen få år siden, og det har vi ALDRI angret på Anonymous poster hash: 11412...a87
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Mammen min har tatt, og til tross for at det var en ekstremt smertefull opplevelse for han, så har han aldri angret. Anonymous poster hash: 8b45e...608
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #5 Skrevet 21. februar 2015 Kjæresten snorker som et sagbruk og nå som jeg skal begynne i en jobb med stort sett tidligvakter kommer det til å bli et stort problem. Han bor hos meg annenhver uke pga barn, men hvis ikke vi får slutt på snorkingen blir vi å se hverandre bare noen timer på ettermiddagen. Jeg har en liten leilighet så har ikke et annet rom han kan ligge på. Jeg har foreslått operasjon, men han tror ikke han tør. Vi bor ikke i samme by og jeg har ikke lappen så vi kan ikke bo hos han den uken vi er sammen. Jeg må ta bussen til jobb. Anonymous poster hash: d6488...900 Mannen min har tatt tre operasjoner for å bli kvitt snorking... To operasjoner for å heve ganeseilet som ikke var noen suksess - og tilslutt fjernet han mandlene og det gjorde susen... Det er fantastisk å kunne sove uten stadige oppvåkninger pga snorking og bråk.... Jeg er veldig takknemlig for alle operasjonene har vært smertefulle og spesielt den siste var ille... Anonymous poster hash: b7586...280
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #6 Skrevet 21. februar 2015 Uff da. Trodde ikke det var så smertefullt. Men jeg kommer ikke til å klare å fungere med ca 2-3 timer søvn når jeg skal være i full jobb. Hvor lenge etter operasjonen varte smertene? Anonymous poster hash: d6488...900
QueeenBeee Skrevet 21. februar 2015 #7 Skrevet 21. februar 2015 (endret) Mannen var sykemeldt i ca 14 dager, men han hadde ikke vondt hele denne tiden. Han sa at hadde han vist hvordan det skulle bli etterpå så hadde han gjort dette for lenge siden. Han følte seg mer mye mer uthvilt etter en natt enn tidligere. Endret 21. februar 2015 av pussigskrue
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #8 Skrevet 22. februar 2015 Mannen min har alltid snorket, men værre når han har vært overvektig. Han gikk ned i vekt først 40 kg, så to runder med laser og 2 neseoperasjoner. Vi har 18 år sammen siden ungdommen. Sover som et lite barn nå. Han var alvorlig angrepet med søvnapne, og uten meg som albuedytter på natten hadde han sikkert omkommet. Han snorker noe enda, men da kun når han har drukket litt alkohol, spist for sent på kvelden eller er forkjølet. Helt ny verden! Verste av alt er at jeg har fått påvist nedsatt hørsel på et øre, det som vender mot han i sengen. For det gikk 10 år før operasjonene fungerte.😉 Anonymous poster hash: 1d792...706
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #9 Skrevet 22. februar 2015 Mannen min har alltid snorket, men værre når han har vært overvektig. Han gikk ned i vekt først 40 kg, så to runder med laser og 2 neseoperasjoner. Vi har 18 år sammen siden ungdommen. Sover som et lite barn nå. Han var alvorlig angrepet med søvnapne, og uten meg som albuedytter på natten hadde han sikkert omkommet. Han snorker noe enda, men da kun når han har drukket litt alkohol, spist for sent på kvelden eller er forkjølet. Helt ny verden! Verste av alt er at jeg har fått påvist nedsatt hørsel på et øre, det som vender mot han i sengen. For det gikk 10 år før operasjonene fungerte.😉 Anonymous poster hash: 1d792...706 Smertefullt ja, men verdt det. Han våkner utvilt, og jeg er utvilt uten å måtte riste liv i han på natten Anonymous poster hash: 1d792...706
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #10 Skrevet 22. februar 2015 Takk for svar Jeg får satse på at han vil gjøre det. Anonymous poster hash: d6488...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå