Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #27 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor gjør man det som voksen? Manglende modenhet? Anonymous poster hash: dbae9...422 Hehe. Kanskje det? Er det gjengs for deg å spørre om hvorfor folk velger å se ut som de gjør, eller er det bare hvis det de velger ikke passer inn i boksen din? Kanskje vi er litt umodne, begge to? Anonymous poster hash: 0e402...666 Det er ingenting umodent i å stille spørsmålstegn ved andres valg 😊 Anonymous poster hash: dbae9...422 Det kommer an på hva slags valg det er snakk om. Ikke alle hvorfor-spørsmål er meningsfylte. Anonymous poster hash: 0e402...666
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #28 Skrevet 21. februar 2015 Jeg er snart 42 år og vurderer sidecut og dobb/ring i nesa. Desverre må jeg tenke litt på hva jobben vil si. Sitter tross alt i resepsjonen. Anonymous poster hash: 10c6b...a5d
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #29 Skrevet 21. februar 2015 Jeg er snart 42 år og vurderer sidecut og dobb/ring i nesa. Desverre må jeg tenke litt på hva jobben vil si. Sitter tross alt i resepsjonen. Anonymous poster hash: 10c6b...a5d Kommer vel an på hvilket firma det er snakk om Selv jobber jeg i helsevesenet, og har hatt piercing i både leppe og tunge Anonymous poster hash: 3f18b...cde
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #30 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor gjør man det som voksen? Manglende modenhet? Anonymous poster hash: dbae9...422 Hehe. Kanskje det? Er det gjengs for deg å spørre om hvorfor folk velger å se ut som de gjør, eller er det bare hvis det de velger ikke passer inn i boksen din? Kanskje vi er litt umodne, begge to? Anonymous poster hash: 0e402...666 Det er ingenting umodent i å stille spørsmålstegn ved andres valg 😊 Anonymous poster hash: dbae9...422 Det kommer an på hva slags valg det er snakk om. Ikke alle hvorfor-spørsmål er meningsfylte. Anonymous poster hash: 0e402...666 At et spørsmål ikke gir mening for deg gjør det ikke umodent 😊 Anonymous poster hash: dbae9...422
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #31 Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor gjør man det som voksen? Manglende modenhet? Anonymous poster hash: dbae9...422 Hehe. Kanskje det? Er det gjengs for deg å spørre om hvorfor folk velger å se ut som de gjør, eller er det bare hvis det de velger ikke passer inn i boksen din? Kanskje vi er litt umodne, begge to? Anonymous poster hash: 0e402...666 Det er ingenting umodent i å stille spørsmålstegn ved andres valg 😊 Anonymous poster hash: dbae9...422 Det kommer an på hva slags valg det er snakk om. Ikke alle hvorfor-spørsmål er meningsfylte. Anonymous poster hash: 0e402...666 At et spørsmål ikke gir mening for deg gjør det ikke umodent 😊 Anonymous poster hash: dbae9...422 Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 0e402...666
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #32 Skrevet 21. februar 2015 Jeg er snart 42 år og vurderer sidecut og dobb/ring i nesa. Desverre må jeg tenke litt på hva jobben vil si. Sitter tross alt i resepsjonen.Anonymous poster hash: 10c6b...a5d Kommer vel an på hvilket firma det er snakk om Selv jobber jeg i helsevesenet, og har hatt piercing i både leppe og tunge Anonymous poster hash: 3f18b...cde har HATT leppepiercing regner jeg med? Fy fy med synlige piercinger i helsevesenet, men kommer også helt an på hva du jobbet som og hvor! Hi: hva keg synes og alderen din spiller ikke noe rolle, jeg tenker at man må være en type person som kler den frisyren, også når det kommer til stil. Hadde feks fotballfrue kommet med en slik frisyre så hadde jeg fått hakeslep men som sagt, det viktigste er at du er fornøyd Anonymous poster hash: 54312...e29
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #33 Skrevet 21. februar 2015 Jeg har undercut, og delvis sidecut på begge sider som er skjult under en bob type klipp. Det er veldig lite på sidene, men nok til at klippen ser mye bedre ut på meg, da jeg har ekstremt tykt hår som er vanskelig å tynne. Jeg er 33 år og tykk, så jeg utgår garantert i forhold til hva som er godkjent her inne. Men vet du hva, det driter jeg en lang i hva andre måtte mener om meg. Jeg er meg, og sånn er det. Folk må slutte å bry seg hva andre går i, hvilken klipp de har, tatoveringer, piercinger og hvilket liv de lever. Så lenge folk selv er fornøyde, hvorfor skal vi voksne rakke ned på det? Jeg lærer barna mine at alle har forskjellige kropper, klær og ting. Det viktigeste er å være et godt menneske og aldri gjøre mot andre det en ikke vil at andre skal gjøre med de. Så om dere som ser ned på folk med sidecut, går i tights eller har tribal tatto så er det dere selv dere må se i speilet. For dere ser garantert en sort sjel som stirrer tilbake med det perfekte håret, med designer vesker og klær. Anonymous poster hash: 3d293...804
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #34 Skrevet 21. februar 2015 Jeg tenker at det er rart at du har fått en frisør til å gjøre en sånn klipp i 2015. Eller har du gjort det selv? Anonymous poster hash: 09b60...069
Elsker livet Skrevet 21. februar 2015 #35 Skrevet 21. februar 2015 Har aldri likt det. I tillegg syns jeg det sender signaler om at man ønsker å bli oppfattet som en opprørsk person i mer eller mindre grad.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #36 Skrevet 21. februar 2015 Jeg synes det er helt grusomt! Kjenner en som har det. Er 30 år, sidecut og skam bleket hår. Harry ja.. Anonymous poster hash: e7833...0dc
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #37 Skrevet 21. februar 2015 Syns det er stilig på de som kler det. Spesielt hvis de er over 40 eller under 18. Anonymous poster hash: 355e8...b97
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #38 Skrevet 21. februar 2015 Jeg syntes det er stilig på de som kler det. Har selv hatt det i mange år nå. Fra før det var på mote. Veldig lik frisyre som hun på bildet. Anonymous poster hash: 5810c...19f Anonymous poster hash: 5810c...19f
Jenny** Skrevet 21. februar 2015 #39 Skrevet 21. februar 2015 Jeg syns ikke det er så fint derfor har jeg ikke det selv. Men hva andre har av frisyre, klær o.l kunne ikke brydd meg mindre. Det viktigste er at du er fornøyd .
Jezebel Skrevet 21. februar 2015 #40 Skrevet 21. februar 2015 Jeg er 31 år og har sidecut. Hva andre synes om det bryr jeg meg lite om, jeg synes det ser bra ut på meg. Anonymous poster hash: 0e402...666 Oi, det var anonymkoden sin det:-)
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #41 Skrevet 21. februar 2015 Jeg er 31 år og har sidecut. Hva andre synes om det bryr jeg meg lite om, jeg synes det ser bra ut på meg. Anonymous poster hash: 0e402...666 Så hvorfor lager du et innlegg hvor du spør hva vi her inne synes om det?????????? Anonymous poster hash: dffd8...181 Det er ganske lenge siden de innførte anonymkodene. Er du ny? Anonymous poster hash: 97bca...c51
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #42 Skrevet 22. februar 2015 Jeg tenker at det er rart at du har fått en frisør til å gjøre en sånn klipp i 2015. Eller har du gjort det selv? Anonymous poster hash: 09b60...069 Haha! Så du mener at en frisør hadde nektet?? En frisørvenninne gjorde det for meg Anonymous poster hash: 3f18b...cde
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #43 Skrevet 22. februar 2015 Hvorfor gjør man det som voksen? Manglende modenhet? Anonymous poster hash: dbae9...422 Hehe. Kanskje det? Er det gjengs for deg å spørre om hvorfor folk velger å se ut som de gjør, eller er det bare hvis det de velger ikke passer inn i boksen din? Kanskje vi er litt umodne, begge to? Anonymous poster hash: 0e402...666 Det er ingenting umodent i å stille spørsmålstegn ved andres valg 😊 Anonymous poster hash: dbae9...422 Det kommer an på hva slags valg det er snakk om. Ikke alle hvorfor-spørsmål er meningsfylte. Anonymous poster hash: 0e402...666 At et spørsmål ikke gir mening for deg gjør det ikke umodent 😊 Anonymous poster hash: dbae9...422 Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 0e402...666 Av den enkle grunn at du alene ikke besitter fasiten for hva som på generell basis er modent eller umodent. Anonymous poster hash: dbae9...422
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #44 Skrevet 22. februar 2015 Hvorfor gjør man det som voksen? Manglende modenhet? Anonymous poster hash: dbae9...422 Hehe. Kanskje det? Er det gjengs for deg å spørre om hvorfor folk velger å se ut som de gjør, eller er det bare hvis det de velger ikke passer inn i boksen din? Kanskje vi er litt umodne, begge to? Anonymous poster hash: 0e402...666 Det er ingenting umodent i å stille spørsmålstegn ved andres valg 😊 Anonymous poster hash: dbae9...422 Det kommer an på hva slags valg det er snakk om. Ikke alle hvorfor-spørsmål er meningsfylte. Anonymous poster hash: 0e402...666 At et spørsmål ikke gir mening for deg gjør det ikke umodent 😊 Anonymous poster hash: dbae9...422 Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 0e402...666 Av den enkle grunn at du alene ikke besitter fasiten for hva som på generell basis er modent eller umodent. Anonymous poster hash: dbae9...422 Men det gjør du tydeligvis? Selvsagt er visse spm et bevis på umodenhet. Anonymous poster hash: a97b2...b3a
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #45 Skrevet 22. februar 2015 Grøsser ved tanken. Det har aldri vært og kommer aldri til å bli fint, på noen! Synes jeg;) Anonymous poster hash: 5b906...3b6
Todii Skrevet 22. februar 2015 #46 Skrevet 22. februar 2015 Hvis du har stilen til det så er det knalltøft, uansett alder! Jeg vet om andre som har det som det absolutt ikke passer til. Det må være gjennomført
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #47 Skrevet 22. februar 2015 Hvis du har stilen til det så er det knalltøft, uansett alder! Jeg vet om andre som har det som det absolutt ikke passer til. Det må være gjennomført Personlig vil jeg si det er gjennomført De rundt meg sier det passet meg helt perfekt og at jeg ble mer "meg". Jeg ser søt og uskyldig ut, men nå kan jeg se litt tøffere ut om jeg vil Og jeg kan fint skjule den om jeg vil det Anonymous poster hash: 3f18b...cde
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2015 #48 Skrevet 22. februar 2015 Jeg har selv vurdert sidecut, men kom frem til det selv at jeg er faktisk for gammel for denne type frisyre. SELVOM jeg hadde kledt det godt. Jeg er 32. Anonymous poster hash: adf7e...859
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #49 Skrevet 23. februar 2015 Hvorfor gjør man det som voksen? Manglende modenhet? Anonymous poster hash: dbae9...422 Hehe. Kanskje det? Er det gjengs for deg å spørre om hvorfor folk velger å se ut som de gjør, eller er det bare hvis det de velger ikke passer inn i boksen din? Kanskje vi er litt umodne, begge to? Anonymous poster hash: 0e402...666 Det er ingenting umodent i å stille spørsmålstegn ved andres valg 😊 Anonymous poster hash: dbae9...422 Det kommer an på hva slags valg det er snakk om. Ikke alle hvorfor-spørsmål er meningsfylte. Anonymous poster hash: 0e402...666 At et spørsmål ikke gir mening for deg gjør det ikke umodent 😊 Anonymous poster hash: dbae9...422 Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 0e402...666 Av den enkle grunn at du alene ikke besitter fasiten for hva som på generell basis er modent eller umodent. Anonymous poster hash: dbae9...422 Men det gjør du tydeligvis? Selvsagt er visse spm et bevis på umodenhet. Anonymous poster hash: a97b2...b3a Har du litt trangt for det? Eller er det å tolke vilt hva andre skriver bare en dårlig uvane du har? Anonymous poster hash: dbae9...422
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #50 Skrevet 23. februar 2015 Tenker du har kommet i en livskrise. Mannen forlatt deg for en yngre dame. Du er en sånn som er lett å plukke ut på byen. Nysingel, desperat og frisyre og klær som hører hjemme på en som er mye yngre. Anonymous poster hash: 281d8...067
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå