Tre sjarmtroll Skrevet 21. februar 2015 #1 Skrevet 21. februar 2015 I går fikk min eksmann utlevert nytt sim-kort for et nummer på mitt abbonnement. Det er nummeret til sønnen vår på tolv og han var med. Men jeg fikk ikke høre et pip om det før etterpå. Er så sint på ekspeditrisen på denne store kjedebutikken og jeg må gjøre noe, men hva er lurt? Vet det ikke er lov, eller tror ihvertfall det, men hvordan gå frem? På forhånd takk hvis noen har tips.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #2 Skrevet 21. februar 2015 Butikken har nr på simkortet. Be om at kortet sperres. Du kan også ringe mobiloperatøren og få det annullert. Gi klar beskjed om at hvis ikke dette ordnes umiddelbart blir det anmeldt. Anonymous poster hash: 6e064...736
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2015 #3 Skrevet 21. februar 2015 Du kan ta kontakt med butikken og forklare hva som har hendt, til læring for fremtiden. I tillegg sperrer du nummeret du ikke vil ha i bruk hos mobiloperatøren. Jeg er forundret over hvor enkelt det er å få opprettet mobilabonnement. En eks av meg ble frastjålet lommeboka si, og noen dager senere hadde tyven opprettet nytt mobilabonnement i eksen sitt navn. Han hadde jo førerkortet og visakortet til eksen, og det var visst lekende lett å få abonnement, selv om tyven neppe var særlig lik eksen min. Anonymous poster hash: f9b35...f07
Tre sjarmtroll Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2015 Takk for svar. Er det samme fornuften i meg sier, men rebellen i meg har lyst å trappe opp på butikken kjefte de huden full. Sønnen er hjemme igjen så har kontroll på kortene, men det overtrampet butikken gjorde har laget et lite kaos i meg. Min eksmann har drevet med psykisk vold både før og etter bruddet og han 'forfulgte' meg i flere år etterpå så mye av den gamle frykten blusset opp igjen. Er redd han har kontroll på flere av tingene mine fremdeles, slik som sms/Facebook/Mail, for det overvåket han tidligere. Men nå må jeg komme meg avgårde å få gjort noe med det. Igjen takk for svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå