Gå til innhold

Tips og spm ang gardiner på barnerom

Anbefalte innlegg

Jeg har null peiling på gardiner, vi har kun brukt rullgardiner på soverom. Nå skal vi pusse opp, og jeg trenger litt råd og tips.

1: jeg føler det ser rart ut med korte gardiner som stopper rett under vinduet mitt på veggen. Er det sånn det skal være eller burde vi ha lange gardiner som går ned til gulvet

2: hvor finner jeg fine/morsomme gardiner til barnerom. Trenger til både gutt og jente. Blir veldig takknemlig for tips eller linker.

Anonymous poster hash: d2e10...552

Fortsetter under...

Til barnerommene har jeg bevisst valgt korte gardiner med tanke på barna som skal leke der inne. Apekatter har ikke lov å klatre i gardiner, derfor er de korte😂

Personlig liker jeg ikke "barnegardiner", og har derfor valgt enkle, ensfargede gardiner som står til fargene på veggene.

Jeg liker heller ikke barnegardiner. I tillegg er disse oftere MYE dyrere enn vanlige gardiner. Vi bruker hvit, lystett rullegardin og ensfarga gardiner som passer resten av rommet/interiøret. Det trenger jo ikke være bambi eller giraffer på gardinene for at det skal funke på barnerom. Også synes jeg det er penest med gardiner til gulvet.

Anonymous poster hash: ce79f...407

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...