Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #1 Skrevet 20. februar 2015 Joda, har to barn. Den minste er rett under året. Det er fortsatt tungt. Hun våkner mye på natta og fra mandag er vi i jobb begge to. Han har fleksitid. Jeg skal jobbe kveld og helg. Mindre inntekt en periode. Til høsten blir jeg student. Skal jobbe hele sommeren. Ingen ferie i år heller :-( når jeg endelig har litt tid og være sosial eller trene utenom jobb er barna syke, eller gubben. Heldigvis er helsa i behold hos alle, det er vel det som betyr noe? Jeg kjenner bare at jeg er så lei av livet mitt akkurat nå, og humøret mitt er dritt om dagen. Igår sto jeg opp før 6, jobbet . Kom hjem til masete unger og syk mann. Støvsugeren er gått til helvete (har beStilt ny) og største hadde sølt knekkebrødsmuler i sofaen og leker lå strødd. Energien min var sugd ut, holdt på og grine! Anonymous poster hash: 9bd40...f04
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Har bare ett råd: ta deg en husmorferie dersom du kan! Parker eldstebarnet hos besteforeldre eller tante og onkel, la minsten være med pappaen og dra en helg et sted. Trenger ikke være langt av gårde og veldig spenstig, personlig trives jeg best på fjellet enten på ski eller på tur. Ikke så nøye om det er på hotell eller hytte, bare det er så lite barnevennlig som mulig. Få tømt hodet, bruk kroppen til noe annet enn husarbeid og kjenn savnet etter mann og barn. Så kommer du hjem et nytt menneske, avslappet og motivert til innsats. Gjentas ved behov i løpet av året. Alle trenger å koble av av og til, og om du ikke klarer å få det til på hjemmebanen får du komme deg bort ellers vil du treffe veggen før eller siden. Jeg har vært der og det tok tid før jeg fant riktig balanse for å gjøre en god jobb som mor uten at rollen spiser meg helt opp. Anonymous poster hash: cbc6b...762
Gulltopp med Knoll og Tott Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Jeg er med, når reiser vi? Vet hvordan du har det, men det går over, bare vent å se For min del tror jeg at jeg er veldig klar for våren. Siste del av vinteren er alltid tung, mye sykdom i hus og en føler seg rett og slett på bånn. Krangling, syting, masing og lite søvn er no good når en ikke er på topp. En liten bagatell kan føles så mye større enn hva den er. Tenk positivt, finn ting å glede deg til
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Takk for gode ord Idag har jeg fri fra jobb. Har levert størsta i barnehagen for en halv dag, hun skal bort i helgen. Skal på et møte kl 14, og ha vinkveld med venninner i kveld. Ost, kjeks, og vin. I helgen har jeg jobbhelg.. Nå sitter jeg her med kaffekoppen da, og minsta har sovet 1,5 time - DEILIG! Jeg er nok mest sliten fordi vihar hatt sykdom så konstant i hus siden november.. Spesielt minstemor har vært fryktelig mye syk ( og dermed grinete) siden i høst. Jeg syter nok mye, men prøver og holde kjeft og ikke vise det for de stakkars uskyldige menneskene jeg bor sammen med. Får ta meg selv i nakken. Skal starte med trening når sykdommene slipper tak her i hus og jeg får min egen energi tilbake. Hadde nesten glemt hvor slitsomt småbarnslivet kan være, den eldste er jo blitt 6 år gammel allerede. Anonymous poster hash: 9bd40...f04
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Det blir bra, hi! Her våkner ettåringen så mye på natta for tiden, og starter dagen kl 6, og har max 30 min dupp, så jeg legger meg helst før kl 21 for å overleve. Trenger mye søvn. I tillegg er ettåringen veldig aktiv og utålmodig, så det er fullt kjør. Legg en distré og uorganisert mann på toppen, og kaoset er komplett...! Nå dro de ut, mens jeg egentlig hadde planer om å vaske, men det utgår. Jeg trenger å få ned pulsen! Før de dro så jeg at mannen har kjørt rundt med Acne-skjerfet mitt halvveis ut bildøren, holdt på å sprekke da han sa "de skulle jo aldri ligget i bilen..!" Nei, nå er det avslapning som gjelder her. Anonymous poster hash: f994d...caa
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Det blir bra, hi! Her våkner ettåringen så mye på natta for tiden, og starter dagen kl 6, og har max 30 min dupp, så jeg legger meg helst før kl 21 for å overleve. Trenger mye søvn. I tillegg er ettåringen veldig aktiv og utålmodig, så det er fullt kjør. Legg en distré og uorganisert mann på toppen, og kaoset er komplett...! Nå dro de ut, mens jeg egentlig hadde planer om å vaske, men det utgår. Jeg trenger å få ned pulsen! Før de dro så jeg at mannen har kjørt rundt med Acne-skjerfet mitt halvveis ut bildøren, holdt på å sprekke da han sa "de skulle jo aldri ligget i bilen..!" Nei, nå er det avslapning som gjelder her. Anonymous poster hash: f994d...caa Da hadde jeg også blitt sinna! Droppa ryddinga igår, får være måte på hva man gidder når man er dødssliten.. Anonymous poster hash: 9bd40...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå