Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Har en veldig fin sofa som dessverre er litt til griset av små hender. Nå skal vi flytte og jeg vil gjerne freshe den opp litt. Den er lyse grå så griset syntes ganske godt! Noen som har noen gode tips? Finnes det dampmaskiner jeg kan få leid? som rengjør skikkelig. Såpe, vann og gnikking funker ikke godt nok! trekket kan jeg kjøre i maskinen men mest på ermene (eller hva det heter..) Alle tips mottas med stor takk! Mest lyst til å sende hele sofaen på rens! Anonymous poster hash: 7293c...e28
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #2 Skrevet 20. februar 2015 Sikkert tidenes kjedeligste spørsmål, men er det ingen som har noen erfaringer? Anonymous poster hash: 7293c...e28
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #3 Skrevet 20. februar 2015 Jeg kjøpte nettopp tekstil rens på Ikea. Ei slik gul flaske. Funker gull på vår lys grå sofa Anonymous poster hash: d4d6f...832
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #4 Skrevet 20. februar 2015 Har en veldig fin sofa som dessverre er litt til griset av små hender. Nå skal vi flytte og jeg vil gjerne freshe den opp litt. Den er lyse grå så griset syntes ganske godt! Noen som har noen gode tips? Finnes det dampmaskiner jeg kan få leid? som rengjør skikkelig. Såpe, vann og gnikking funker ikke godt nok! trekket kan jeg kjøre i maskinen men mest på ermene (eller hva det heter..) Alle tips mottas med stor takk! Mest lyst til å sende hele sofaen på rens! Anonymous poster hash: 7293c...e28 Mener å ha lest at man kan leie damprensemaskin på f.eks fargeriket... Anonymous poster hash: 4c222...680
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #5 Skrevet 20. februar 2015 Maila har rensemaskiner for sofaer,tepper etc,veldig bra resultat! Anonymous poster hash: 301d5...1a0
¤Hippie¤ Skrevet 20. februar 2015 #6 Skrevet 20. februar 2015 Har en h2o dings fra tv-shop, den er virkelig verdt pengene! Den vasker sofa, malingsøl, renser dress osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå