Gå til innhold

Trenger sårt hjelp!!

Anbefalte innlegg

Jeg har en gutt på snart 9mnd, han har fra han ble født vært en rolig og bedagelig gutt, han har for det meste roet seg veldig lett på egenhånd når han har lagt seg for kvelden. Jeg vet at alle små kan ha perioder der det ikke er like lettvint med leggingen, men nå har det vart over en uke, og det er liksom ikke likt han.. Han er trøtt når han legger seg, ligger å pludrer litt også blir det stille i et kvarters tid, så begynner hylinga..Jeg har prøvd og bare sitte inne der, holde han i handa, gi han mer mat og det siste jeg nå har forsøkt er å la han ligge litt å gråte, men jeg vil ikke la han ligge for lenge og han stopper ikke med gråtinga.. Noen ganger roer han seg, så kan det gå max en halvtime og det er igang igjen... Noen som har erfaringer eller tips? Lurer nesten på om han er dårlig eller noe, men han virker i fin form ellers og har ingen tegn til å være dårlig bortsett fra gråten. Han har ikke fått tenner enda, så tenker at det kan jo være det som plager han, men syns på en måte det er litt rart også.. Huff, kjenner jeg blir helt utslitt, han holder det gående fra han legger seg (18.30-19.00) til langt utpå natt, i går roa han seg i 4 tida.. Hva skal jeg gjøre??

Anonymous poster hash: 42a49...992
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144200120-trenger-s%C3%A5rt-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke prøve en paracet hvis du mistenker tenner? Storesøster her var overhode ikke plaget av tannfrembrudd, mens lillesøster har grått mye om kvelden før tanna kom. Over en drøy uke fikk hun en paracet nesten hver kveld. Da roet hun seg og sovnet. Hun er 6 mnd.

Det er iallefall en enkel ting du kan prøve?

Jeg har forsøkt med paracet, men det hjelper ikke noe særlig.. Nå har han sovet en halvtime, så krysser fingrene for at det holder natten ut! Håper det titter opp en tann i morgen, så han slipper å ha ubehag og jeg får sovet og gjort noe her på kvelden ;) Storesøster her i huset var heller ikke plaget med tenner.

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 42a49...992

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...