Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #51 Skrevet 19. februar 2015 Michelle Pfeiffer synes jeg også er ppen, gu bedre om jeg kunne sett sånn ut som 57 år altså!!! Anonymous poster hash: c0113...0bd
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #52 Skrevet 19. februar 2015 Grace Kelly er iallfall ikke noe mindre ordinær enn tone .. Begge er pene men ikke overdrevent pene . Lady Diana ? Aldri vært i nærheten av pen i mine øyne... Skal jeg nevne noen pene damer er det feks angelina jolie, Annette Haga og leighton meester. Etter MIN smak.. Anonymous poster hash: 2b666...586
Jezebel Skrevet 19. februar 2015 #53 Skrevet 19. februar 2015 Hvor ble det av Charlize Theron?? Hun danker ut alle... Helt enig. Hun er utenomjordisk vakker.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #54 Skrevet 19. februar 2015 Birgitte bardot er også nydelig Anonymous poster hash: 2b666...586
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #55 Skrevet 19. februar 2015 Tone er flott! Anonymous poster hash: f20dc...973 Helt enig! Ikke mye maskulint og ordinært over henne:) http://gfx.dagbladet.no/labrador/256/256455/25645533/jpg/active/978x.jpg Anonymous poster hash: 9d87d...492 Der er vi uenige, gitt. Og det der synes jeg var et usedvanlig uheldig bilde av henne. Anonymous poster hash: fe1d7...492 Hvorfor har vi to fått samme anonymkode? Det var utrolig rart Anonymous poster hash: 9d87d...492
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #56 Skrevet 19. februar 2015 Julia Roberts og Sandra Bullock syns jeg er utrolig vakre. Smaken er nok som baken heldigvis. Anonymous poster hash: 26739...9d2
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #57 Skrevet 19. februar 2015 Tone er flott! Anonymous poster hash: f20dc...973 Helt enig! Ikke mye maskulint og ordinært over henne:) http://gfx.dagbladet.no/labrador/256/256455/25645533/jpg/active/978x.jpg Anonymous poster hash: 9d87d...492 Der er vi uenige, gitt. Og det der synes jeg var et usedvanlig uheldig bilde av henne. Anonymous poster hash: fe1d7...492 Hvorfor har vi to fått samme anonymkode? Det var utrolig rart Anonymous poster hash: 9d87d...492 Var visst ikke samme likevel. Så det nå Anonymous poster hash: 9d87d...492
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #58 Skrevet 19. februar 2015 Trodde det var Grace Kelly og Lady Diana, jeg??Anonymous poster hash: 1c9d7...07c Diana var jo ikke pen? Har aldri forstått alt styret rundt henne. Tror med hånda på hjertet det skyldes at media alltid må ha en vakker prinsesse å skrive om, og har de det ikke, så må de lage det. Hvis de forteller folk at noen er vakre, så tror de det, og da er det lett å selge stoff om dem. Diana var ganske ordinær i mine øyne. Svenske Madeleine også. Mulig hun var en uvanli pen tenåring, men de siste ti årene har hun også vært en ganse ordinær dame. Pen, men på ingen måte vakker. Anonymous poster hash: fe1d7...492 Alt styret rundt henne handlet ikke om utseende hennes, men at hun ikke var fra en "bra" nok klasse til å gifte seg med den fremtidige kongen. Hun var mer folkelig, akkurat som hos dronning Sonja. Anonymous poster hash: 2f390...de7
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #59 Skrevet 19. februar 2015 Jeg synes Tone er skikkelig søt. Ordinær, men av det pene slaget. Jeg synes div andre som er nevnt her, har klassisk pene utseender. Jeg har derimot mer sansen for Scarlett Johansson. Hun er rålekker, dødspen, sexy og utrolig søt, på samme tid. Hun kler mange ulike stiler, og er pen uansett. Anonymous poster hash: e9de5...04d He he, Scarlett har jeg aldri kunne forstå at noen i det hele tatt kunne synes var vakker. Søt er vel så langt jeg kan strekke meg til. Anonymous poster hash: 92576...cc2
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #60 Skrevet 19. februar 2015 De to jeg vil kalle klassiske skjønnheter er Catharina Zeta Jones og Katherine Heigl. Men det er mange andre damer som er vakre på sine måter. Anonymous poster hash: 510ec...236
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #61 Skrevet 19. februar 2015 Jeg synes Tone er skikkelig søt. Ordinær, men av det pene slaget. Jeg synes div andre som er nevnt her, har klassisk pene utseender. Jeg har derimot mer sansen for Scarlett Johansson. Hun er rålekker, dødspen, sexy og utrolig søt, på samme tid. Hun kler mange ulike stiler, og er pen uansett. Anonymous poster hash: e9de5...04d He he, Scarlett har jeg aldri kunne forstå at noen i det hele tatt kunne synes var vakker. Søt er vel så langt jeg kan strekke meg til. Anonymous poster hash: 92576...cc2 Enig.. Buleøyne Anonymous poster hash: 2b666...586
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #62 Skrevet 19. februar 2015 Trodde det var Grace Kelly og Lady Diana, jeg??Anonymous poster hash: 1c9d7...07c Diana var jo ikke pen? Har aldri forstått alt styret rundt henne. Tror med hånda på hjertet det skyldes at media alltid må ha en vakker prinsesse å skrive om, og har de det ikke, så må de lage det. Hvis de forteller folk at noen er vakre, så tror de det, og da er det lett å selge stoff om dem. Diana var ganske ordinær i mine øyne. Svenske Madeleine også. Mulig hun var en uvanli pen tenåring, men de siste ti årene har hun også vært en ganse ordinær dame. Pen, men på ingen måte vakker. Anonymous poster hash: fe1d7...492 Alt styret rundt henne handlet ikke om utseende hennes, men at hun ikke var fra en "bra" nok klasse til å gifte seg med den fremtidige kongen. Hun var mer folkelig, akkurat som hos dronning Sonja. Anonymous poster hash: 2f390...de7 Joda, styret om utseendet handlet om utseendet. Husker det godt, selv om jeg var barn på 80-tallet. Side opp og side ned om hvor fantastisk vakker hun var. Husker et ukeblad som skrev at det ikke var få millioner hun kunne tjent som supermodell dersom hun ikke hadde giftet eg med kronprinsen. jeg skjønte det verken da eller nå. Diana var adelig, var hun ikke? Tror ikke det var så mye styr om at hun ikke var fin nok. Det var det jo hun kronprinsen faktisk elsket som var. Fæl historie, stygt overgrep mot tre mennesker. Anonymous poster hash: fe1d7...492
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #63 Skrevet 19. februar 2015 Aishwaria ray, Angelina Jolie, Eva Longoria, og mange fler 😊 Anonymous poster hash: 9f347...234
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #64 Skrevet 19. februar 2015 Trodde det var Grace Kelly og Lady Diana, jeg??Anonymous poster hash: 1c9d7...07c Diana var jo ikke pen? Har aldri forstått alt styret rundt henne. Tror med hånda på hjertet det skyldes at media alltid må ha en vakker prinsesse å skrive om, og har de det ikke, så må de lage det. Hvis de forteller folk at noen er vakre, så tror de det, og da er det lett å selge stoff om dem. Diana var ganske ordinær i mine øyne. Svenske Madeleine også. Mulig hun var en uvanli pen tenåring, men de siste ti årene har hun også vært en ganse ordinær dame. Pen, men på ingen måte vakker. Anonymous poster hash: fe1d7...492 Alt styret rundt henne handlet ikke om utseende hennes, men at hun ikke var fra en "bra" nok klasse til å gifte seg med den fremtidige kongen. Hun var mer folkelig, akkurat som hos dronning Sonja. Anonymous poster hash: 2f390...de7 Joda, styret om utseendet handlet om utseendet. Husker det godt, selv om jeg var barn på 80-tallet. Side opp og side ned om hvor fantastisk vakker hun var. Husker et ukeblad som skrev at det ikke var få millioner hun kunne tjent som supermodell dersom hun ikke hadde giftet eg med kronprinsen. jeg skjønte det verken da eller nå. Diana var adelig, var hun ikke? Tror ikke det var så mye styr om at hun ikke var fin nok. Det var det jo hun kronprinsen faktisk elsket som var. Fæl historie, stygt overgrep mot tre mennesker. Anonymous poster hash: fe1d7...492 Overgrep mot 3 mennesker? Ikke fulgt m i timen jeg ...? Anonymous poster hash: 2b666...586
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #65 Skrevet 19. februar 2015 Tone er sikkert søt og hyggelig, men ikke vakker. Rumpe på haka er ikke vakkert. Anonymous poster hash: bc9ec...dd4
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #66 Skrevet 19. februar 2015 Synes den indiske skuespilleren her er veldig pen. http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/aishwarya-rai.jpg Anonymous poster hash: 86981...a06
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #67 Skrevet 19. februar 2015 Trodde det var Grace Kelly og Lady Diana, jeg??Anonymous poster hash: 1c9d7...07c Diana var jo ikke pen? Har aldri forstått alt styret rundt henne. Tror med hånda på hjertet det skyldes at media alltid må ha en vakker prinsesse å skrive om, og har de det ikke, så må de lage det. Hvis de forteller folk at noen er vakre, så tror de det, og da er det lett å selge stoff om dem. Diana var ganske ordinær i mine øyne. Svenske Madeleine også. Mulig hun var en uvanli pen tenåring, men de siste ti årene har hun også vært en ganse ordinær dame. Pen, men på ingen måte vakker. Anonymous poster hash: fe1d7...492 Alt styret rundt henne handlet ikke om utseende hennes, men at hun ikke var fra en "bra" nok klasse til å gifte seg med den fremtidige kongen. Hun var mer folkelig, akkurat som hos dronning Sonja. Anonymous poster hash: 2f390...de7 Joda, styret om utseendet handlet om utseendet. Husker det godt, selv om jeg var barn på 80-tallet. Side opp og side ned om hvor fantastisk vakker hun var. Husker et ukeblad som skrev at det ikke var få millioner hun kunne tjent som supermodell dersom hun ikke hadde giftet eg med kronprinsen. jeg skjønte det verken da eller nå. Diana var adelig, var hun ikke? Tror ikke det var så mye styr om at hun ikke var fin nok. Det var det jo hun kronprinsen faktisk elsket som var. Fæl historie, stygt overgrep mot tre mennesker. Anonymous poster hash: fe1d7...492 Overgrep mot 3 mennesker? Ikke fulgt m i timen jeg ...? Anonymous poster hash: 2b666...586 Mot Charles, som ikke fikk gifte seg med den han elsket. Med Diana, som ble lurt inn i ekteskap med en som ikke elsket henne. Og mot Camilla, som ikke ble ansett som fin nok til å få gifte seg med den hun elsket, og som elsket henne. Det var nok en grunn til at det ikke ble noen diskusjon om hvorvidt sønnen til Charles (husker ikke hva han heter i farta) skulle få gifte seg med Kate, som er fra langt lavere sosial klasse enn både Diana og Charles var. Anonymous poster hash: fe1d7...492
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #68 Skrevet 19. februar 2015 Synes den indiske skuespilleren her er veldig pen. http://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/aishwarya-rai.jpg Anonymous poster hash: 86981...a06 Vet ikke hvordan hun ser ut ellers, men på akkurat det bildet så hun ut som en Bratzdukke! Anonymous poster hash: fe1d7...492
Helene Harepus Skrevet 19. februar 2015 #69 Skrevet 19. februar 2015 Denne klassiske filmstjernen er den vakreste kvinnen jeg kan forestille meg.. http://www.theapricity.com/forum/showthread.php?114994-Classify-Irish-American-Gene-Tierney-one-of-the-most-beautiful-women-of-cinema
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #70 Skrevet 19. februar 2015 haha.. uten å ha lest hele tråden, så tror jeg vi kan konkludere med at det ikke finnes noen mennesker som "alle" synes er vakre "Beauty is in the eye of the beholder" Anonymous poster hash: ececd...200
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #71 Skrevet 19. februar 2015 Trodde det var Grace Kelly og Lady Diana, jeg??Anonymous poster hash: 1c9d7...07c Diana var jo ikke pen? Har aldri forstått alt styret rundt henne. Tror med hånda på hjertet det skyldes at media alltid må ha en vakker prinsesse å skrive om, og har de det ikke, så må de lage det. Hvis de forteller folk at noen er vakre, så tror de det, og da er det lett å selge stoff om dem. Diana var ganske ordinær i mine øyne. Svenske Madeleine også. Mulig hun var en uvanli pen tenåring, men de siste ti årene har hun også vært en ganse ordinær dame. Pen, men på ingen måte vakker. Anonymous poster hash: fe1d7...492 Alt styret rundt henne handlet ikke om utseende hennes, men at hun ikke var fra en "bra" nok klasse til å gifte seg med den fremtidige kongen. Hun var mer folkelig, akkurat som hos dronning Sonja. Anonymous poster hash: 2f390...de7 Joda, styret om utseendet handlet om utseendet. Husker det godt, selv om jeg var barn på 80-tallet. Side opp og side ned om hvor fantastisk vakker hun var. Husker et ukeblad som skrev at det ikke var få millioner hun kunne tjent som supermodell dersom hun ikke hadde giftet eg med kronprinsen. jeg skjønte det verken da eller nå. Diana var adelig, var hun ikke? Tror ikke det var så mye styr om at hun ikke var fin nok. Det var det jo hun kronprinsen faktisk elsket som var. Fæl historie, stygt overgrep mot tre mennesker. Anonymous poster hash: fe1d7...492 Overgrep mot 3 mennesker? Ikke fulgt m i timen jeg ...? Anonymous poster hash: 2b666...586 Mot Charles, som ikke fikk gifte seg med den han elsket. Med Diana, som ble lurt inn i ekteskap med en som ikke elsket henne. Og mot Camilla, som ikke ble ansett som fin nok til å få gifte seg med den hun elsket, og som elsket henne. Det var nok en grunn til at det ikke ble noen diskusjon om hvorvidt sønnen til Charles (husker ikke hva han heter i farta) skulle få gifte seg med Kate, som er fra langt lavere sosial klasse enn både Diana og Charles var. Anonymous poster hash: fe1d7...492 Var det ikke Dianas søster han egentlig elsket? Men hun var ikke jomfru, noe som var et krav? Anonymous poster hash: 9d87d...492
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #72 Skrevet 19. februar 2015 Charlotte Casiraghi er en vakker klassisk skjønnhet. Anonymous poster hash: 0c912...524
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #73 Skrevet 19. februar 2015 Miroslava Duma. Vakker, vakker! Anonymous poster hash: 097bb...2d9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #74 Skrevet 20. februar 2015 Miroslava Duma. Vakker, vakker! Anonymous poster hash: 097bb...2d9 Enig, hun er fantastisk! Anonymous poster hash: e4294...fa7
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #75 Skrevet 20. februar 2015 Fordi de har klassiske feminine trekk. Det er Grace Kelly og Tone Damli Anonymous poster hash: f795d...f6b Jeg liker ikke å være den som kommer med negative kommentarer, men dette må jeg faktisk kommentere likevel. Jeg har aldri syntes Tone Damli er vakker, nettopp fordi jeg synes hun er så lite feminin. Hun har pene, men maskuline trekk, og minner litt om en transvestitt. Grace Kelly var derimot nydelig. Anonymous poster hash: fe1d7...492 Enig, jeg tenker også "godt sminket pen mann" når jeg ser Tone. Anonymous poster hash: e4294...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå