Gå til innhold

Har faktisk bare hørt om to mennesker som "alle" synes er vakre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angelina Jolie synes jeg er SMELLVAKKER. Både med og uten styling👌

Anonymous poster hash: 03201...bae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi de har klassiske feminine trekk.

Det er Grace Kelly og Tone Damli

Anonymous poster hash: f795d...f6b

Ingen av de er vakre i mine øyne.

Anonymous poster hash: e1c03...ed9

Skrevet

Jeg ville heller tenkt Audrey Hepburn og Marilyn Monroe 😊

PS: Tone er ikke all that altså..

Anonymous poster hash: f5ec0...77e

Skrevet

Hvorfor krangler dere om smak?

Blir litt sånn "pappan min er sterkere enn pappa din"-diskusjon 😝

Skrevet

Blir litt sånn "pappan min er sterkere enn pappa din"-diskusjon

Det er ingen som krangler og insisterer på å ha rett. Det er en diskusjon om hva man synes er pent, og  jeg synes faktisk det er ganske interessant å se hvor ulik oppfatning folk har av en og samme person. 

Hvorfor påstår du at dette er en barnslig krangel? Det er ingen som har kranglet her!

Anonymous poster hash: fe1d7...492

Skrevet

Trodde det var Grace Kelly og Lady Diana, jeg??Anonymous poster hash: 1c9d7...07c

Diana var jo ikke pen? Har aldri forstått alt styret rundt henne. Tror med hånda på hjertet det skyldes at media alltid må ha en vakker prinsesse å skrive om, og har de det ikke, så må de lage det. Hvis de forteller folk at noen er vakre, så tror de det, og da er det lett å selge stoff om dem. Diana var ganske ordinær i mine øyne. Svenske Madeleine også. Mulig hun var en uvanli pen tenåring, men de siste ti årene har hun også vært en ganse ordinær dame. Pen, men på ingen måte vakker. Anonymous poster hash: fe1d7...492
Alt styret rundt henne handlet ikke om utseende hennes, men at hun ikke var fra en "bra" nok klasse til å gifte seg med den fremtidige kongen. Hun var mer folkelig, akkurat som hos dronning Sonja.

Anonymous poster hash: 2f390...de7

Joda, styret om utseendet handlet om utseendet. Husker det godt, selv om jeg var barn på 80-tallet. Side opp og side ned om hvor fantastisk vakker hun var. Husker et ukeblad som skrev at det ikke var få millioner hun kunne tjent som supermodell dersom hun ikke hadde giftet eg med kronprinsen. jeg skjønte det verken da eller nå.

Diana var adelig, var hun ikke? Tror ikke det var så mye styr om at hun ikke var fin nok. Det var det jo hun kronprinsen faktisk elsket som var. Fæl historie, stygt overgrep mot tre mennesker.

Overgrep mot 3 mennesker? Ikke fulgt m i timen jeg ...?

Anonymous poster hash: 2b666...586

Mot Charles, som ikke fikk gifte seg med den han elsket. Med Diana, som ble lurt inn i ekteskap med en som ikke elsket henne. Og mot Camilla, som ikke ble ansett som fin nok til å få gifte seg med den hun elsket, og som elsket henne. Det var nok en grunn til at det ikke ble noen diskusjon om hvorvidt sønnen til Charles (husker ikke hva han heter i farta) skulle få gifte seg med Kate, som er fra langt lavere sosial klasse enn både Diana og Charles var.

Var det ikke Dianas søster han egentlig elsket? Men hun var ikke jomfru, noe som var et krav?

Anonymous poster hash: 9d87d...492

Nei, da tror jeg du måbevege deg litt lenger bakover i historien. Diana var aristokrat, omtrent i klasse med Dronningmoren, tror jeg (hun var heller ikke kongelig), men foreldrene hennes var skilt. Hun var uansett langt å foretrekke fremfor Camilla, som selv var skilt. Var jo ikke mer 30-40 år siden en britisk konge hadde måttet abdisere fordi han ville gifte seg med en skilt kvinne. 

Skrevet

Madeleine er ikke pen, hun ser bare sliten og dratt ut, nei. Ordinær. Natalie Portman er veldig pen synes jeg. Og hun kler alt, hun er pen med og uten sminke, med og uten hår. DA er du pen da ;)

Anonymous poster hash: c0113...0bd

Hehr. Denne tråden viser vel bare at vi har ikke lik smak :) Peneste kjendis i ansiktet, etter min smak er Kim Kardashian. Mannen min syntes Khloe Kardashian er utrolig pen, hun syntes jeg er mer.... småstygg. Så smaken er som baken :)

Anonymous poster hash: a6028...8a4

Kim Kardashian ser jo ut som en sugefisk!!! :-O Blopp blopp

Anonymous poster hash: c0113...0bd

Og jeg er helt uenig i det :) Alt i ansiktet hennes er perfekt. Og jeg elsker store lepper, lange mørke vipper, lang sunt mørkt hår.

Anonymous poster hash: a6028...8a4

Skrevet

Det er da ingen som krangler😀. Og sammenligningen din er litt feil. I denne diskusjonen finnes ingen fasitsvar, det gjør det jo nødvendigvis i en diskusjon om sterke pappaer. Dessuten er det jo litt prestisje i å ha den sterkeste pappaen men ingen prestisje å jakte etter når man diskuterer hvilke kjendiser man synes er pene.

Skrevet

Trodde det var Grace Kelly og Lady Diana, jeg??Anonymous poster hash: 1c9d7...07c

Diana var jo ikke pen? Har aldri forstått alt styret rundt henne. Tror med hånda på hjertet det skyldes at media alltid må ha en vakker prinsesse å skrive om, og har de det ikke, så må de lage det. Hvis de forteller folk at noen er vakre, så tror de det, og da er det lett å selge stoff om dem. Diana var ganske ordinær i mine øyne. Svenske Madeleine også. Mulig hun var en uvanli pen tenåring, men de siste ti årene har hun også vært en ganse ordinær dame. Pen, men på ingen måte vakker. Anonymous poster hash: fe1d7...492
Alt styret rundt henne handlet ikke om utseende hennes, men at hun ikke var fra en "bra" nok klasse til å gifte seg med den fremtidige kongen. Hun var mer folkelig, akkurat som hos dronning Sonja.

Anonymous poster hash: 2f390...de7

Joda, styret om utseendet handlet om utseendet. Husker det godt, selv om jeg var barn på 80-tallet. Side opp og side ned om hvor fantastisk vakker hun var. Husker et ukeblad som skrev at det ikke var få millioner hun kunne tjent som supermodell dersom hun ikke hadde giftet eg med kronprinsen. jeg skjønte det verken da eller nå.

Diana var adelig, var hun ikke? Tror ikke det var så mye styr om at hun ikke var fin nok. Det var det jo hun kronprinsen faktisk elsket som var. Fæl historie, stygt overgrep mot tre mennesker.

Overgrep mot 3 mennesker? Ikke fulgt m i timen jeg ...?

Anonymous poster hash: 2b666...586

Mot Charles, som ikke fikk gifte seg med den han elsket. Med Diana, som ble lurt inn i ekteskap med en som ikke elsket henne. Og mot Camilla, som ikke ble ansett som fin nok til å få gifte seg med den hun elsket, og som elsket henne. Det var nok en grunn til at det ikke ble noen diskusjon om hvorvidt sønnen til Charles (husker ikke hva han heter i farta) skulle få gifte seg med Kate, som er fra langt lavere sosial klasse enn både Diana og Charles var.

Var det ikke Dianas søster han egentlig elsket? Men hun var ikke jomfru, noe som var et krav?

Nei, da tror jeg du måbevege deg litt lenger bakover i historien. Diana var aristokrat, omtrent i klasse med Dronningmoren, tror jeg (hun var heller ikke kongelig), men foreldrene hennes var skilt. Hun var uansett langt å foretrekke fremfor Camilla, som selv var skilt. Var jo ikke mer 30-40 år siden en britisk konge hadde måttet abdisere fordi han ville gifte seg med en skilt kvinne.

Jeg har nok rett. Hennes søster var nødvendigvis også aristokrat og den han møtte aller først, og falt for.

http://en.m.wikipedia.org/wiki/Lady_Sarah_McCorquodale

Skrevet

Den eneste i verden jeg synes er skikkelig, skikkelig vakker er Natalie Portman.

Anonymous poster hash: a2a94...ef2

Skrevet

Der er så mange vakre mennesker der ute at for meg er det umulig å velge ut en av dem som "vakrest"

Debra Messing har nydelig hår. Pappan min har vanvittig Gul-grønne øyne som er de vakreste jeg vet, jeg hadde ikke nektet dersom noen ønsket å forvandle kroppen min om til en Cameron Diaz look alike....

Skrevet

Det er da ingen som krangler😀. Og sammenligningen din er litt feil. I denne diskusjonen finnes ingen fasitsvar, det gjør det jo nødvendigvis i en diskusjon om sterke pappaer. Dessuten er det jo litt prestisje i å ha den sterkeste pappaen men ingen prestisje å jakte etter når man diskuterer hvilke kjendiser man synes er pene.

Noen er ganske bastante og krasse, det vil jeg kalle å krangle eller kverulere da om det er bedre. Men du er såklart hjertelig velkommen til å være uenig med meg. Og samme som det er litt prestisje i å ha den sterkeste pappan, så synes jeg det virker som prestisje for mange å skulle ha rett om hvem som er penest 😉 ergo synes jeg det er en ok sammenligning. Så skam deg for å påstå at jeg har feil :P hmf!

Skrevet

Blir litt sånn "pappan min er sterkere enn pappa din"-diskusjon

Det er ingen som krangler og insisterer på å ha rett. Det er en diskusjon om hva man synes er pent, og jeg synes faktisk det er ganske interessant å se hvor ulik oppfatning folk har av en og samme person.

Hvorfor påstår du at dette er en barnslig krangel? Det er ingen som har kranglet her!

Hvis du hadde kuttet ut utropstegnet så hadde jeg kanskje trodd på deg ;)

Neida, du har såklart lov å mene at jeg mener feil, men altså, det mente jeg det vriket som på visse..men når det er sagt så synes jeg også det er interessant å diskutere menneskers syn på skjønnhet :)

Skrevet

Noen er ganske bastante og krasse, det vil jeg kalle å krangle eller kverulere da om det er bedre. Men du er såklart hjertelig velkommen til å være uenig med meg. Og samme som det er litt prestisje i å ha den sterkeste pappan, så synes jeg det virker som prestisje for mange å skulle ha rett om hvem som er penest 😉 ergo synes jeg det er en ok sammenligning. Så skam deg for å påstå at jeg har feil :P hmf!

Nei, skam DEG for å påstå at JEG har feil. Det faller jo på sin egen urimelighet. Jeg tar aldri feil😋

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...