Gå til innhold

Har faktisk bare hørt om to mennesker som "alle" synes er vakre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi de har klassiske feminine trekk.

Det er Grace Kelly og Tone Damli

Anonymous poster hash: f795d...f6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tone? Pøh!

Anonymous poster hash: fe1c8...d49

Skrevet

Jeg liker ikke å være den som kommer med negative kommentarer, men dette må jeg faktisk kommentere likevel. Jeg har aldri syntes Tone Damli er vakker, nettopp fordi jeg synes hun er så lite feminin. Hun har pene, men maskuline trekk, og minner litt om en transvestitt. Grace Kelly var derimot nydelig. 

Anonymous poster hash: fe1d7...492

Skrevet

Hahaha! Tone?? Vær så vennlig. Girl next door. Så lite spennede utseende har hun.

Selvfølgelig hadde jeg sett ut som ei merr ved siden av henne, men i den store verden er hun ingenting. Ikke i Norge en gang. Mange flotte damer i Norge :)

Anonymous poster hash: ca362...c39
Skrevet

Izabella Scorupco er vakker.

Anonymous poster hash: b0940...b22

Skrevet

Catherine Zeta-Jones er vakker i mine øyne. Lekre trekk og bare generelt flott. 

Tone? Nei, jeg kommer på ganske mange andre som er tusen ganger vakrere. Hun er liksom ordinær.

Anonymous poster hash: dc598...848
Skrevet

Hahaahaha, Tone?? Seriøst?

Anonymous poster hash: 31d3d...736

Skrevet

Trodde det var Grace Kelly og Lady Diana, jeg??

Anonymous poster hash: 1c9d7...07c

Skrevet

Om vi snakker menn så kommer vel kanskje både George Clooney og Matt Bomer på en sånn liste?

Anonymous poster hash: 86981...a06

Skrevet

Diana var jo ikke pen? Har aldri forstått alt styret rundt henne. Tror med hånda på hjertet det skyldes at media alltid må ha en vakker prinsesse å skrive om, og har de det ikke, så må de lage det. Hvis de forteller folk at noen er vakre, så tror de det, og da er det lett å selge stoff om dem. Diana var ganske ordinær i mine øyne. Svenske Madeleine også. Mulig hun var en uvanli pen tenåring, men de siste ti årene har hun også vært en ganse ordinær dame. Pen, men på ingen måte vakker.

Skrevet

Beklager, men ved siden av Grace Kelly blir Tone litt "Flat Eric".

Skrevet

Diana var jo ikke pen? Har aldri forstått alt styret rundt henne. Tror med hånda på hjertet det skyldes at media alltid må ha en vakker prinsesse å skrive om, og har de det ikke, så må de lage det. Hvis de forteller folk at noen er vakre, så tror de det, og da er det lett å selge stoff om dem. Diana var ganske ordinær i mine øyne. Svenske Madeleine også. Mulig hun var en uvanli pen tenåring, men de siste ti årene har hun også vært en ganse ordinær dame. Pen, men på ingen måte vakker.

Diana var pen på innsiden. Hun var glad i mennesker og brydde seg. Elegant og pent kledd var hun også.

Anonymous poster hash: 9e96f...e26

Skrevet

Jeg synes ikke Grace Kelly var så vakker jeg da :-O Tone Damli er jeg skikkelig lei av, men vakker det er hun.

Anonymous poster hash: c0113...0bd
Skrevet

Om vi snakker menn så kommer vel kanskje både George Clooney og Matt Bomer på en sånn liste?

Anonymous poster hash: 86981...a06

George Clooney er ikke kjekk!!! :-O

Skrevet

Diana var pen på innsiden. Hun var glad i mennesker og brydde seg. Elegant og pent kledd var hun også.

Anonymous poster hash: 9e96f...e26

Må innrømme at det ikke var helt det inntrykket jeg fikk av henne, men jeg har ikke akkurat studert henne heller. Var sikkert veldig synd på henne - i likhet med den mannen hun giftet seg med. For noen skjebner! Jeg syntes ikke hun var pent kledd, men det må mulighes moten på 80- og første halvdel av 90-tallet ta skylden for. Ser henne for meg i dressjakker med digre skulderputer og bluser med rysjer og sløyfer.

Skrevet

synes agnes, og hun som spiller konen til aksel hennie i hodejegerne er mye penere enn tone for eksempel av norske

Skrevet

Uups... Å plassere Tone Damli i samme kategori som Grace Kelly kan vel helt greit karakteriseres som dagens skivebom. Zeta-Jones er vakker, prinsesse Madeleine er vakker, Audrey Hepburn var vakker. Masse vakre mennesker, men Tone er ikke i samme liga, gitt.

Anonymous poster hash: 849c9...fcf

Skrevet

Uups... Å plassere Tone Damli i samme kategori som Grace Kelly kan vel helt greit karakteriseres som dagens skivebom. Zeta-Jones er vakker, prinsesse Madeleine er vakker, Audrey Hepburn var vakker. Masse vakre mennesker, men Tone er ikke i samme liga, gitt.

Jo, hun er i samme liga som prinsesse Madeleine: pene, men ganske ordinære damer.

Skrevet

Tone er da langt vakrere enn Madeleine ,som er pløsete og oversminket.

Anonymous poster hash: 9d87d...492

Skrevet

Tone er da langt vakrere enn Madeleine ,som er pløsete og oversminket.

Anonymous poster hash: 9d87d...492

Oversminket er de vel begge to?

Skrevet

Madeleine er ikke pen, hun ser bare sliten og dratt ut, nei. Ordinær. Natalie Portman er veldig pen synes jeg. Og hun kler alt, hun er pen med og uten sminke, med og uten hår. DA er du pen da ;)

Skrevet

Tone? Du tuller?

Grace var en klassisk skjønnhet, og barnebarnet er også vakker, Charlotte.

Skrevet

sikker dum,men hvem er grace kelly?

Skrevet

sikker dum,men hvem er grace kelly?

Var. Stor filmstjerne som giftet seg med prinsen av Monaco. Google, så finner du bilder i fleng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...