Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #26 Skrevet 19. februar 2015 Kanskje far skal ha hovedomsorg HI, siden du åpenbart ikke har råd til å forsørge ungene du setter til verden? Det har far! Anonymous poster hash: 37914...ad8 ? Jeg har råd. Klarer meg fint med over 300 000 kr i året. Ellers takk. Anonymous poster hash: 106ea...291
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #27 Skrevet 19. februar 2015 Barnas alder blir også tatt med i beregningen... Er aldersgrupper/satser fra sifo. Det er mindre utgifter med et barn på 2 år enn et barn på 12... eksempelvis. Synes det hørtes greit ut det du fikk egentlig. Du kan jo alltids søke endring hvis du mener samværet er er beregnet feil. Anonymous poster hash: a283b...c74
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #28 Skrevet 19. februar 2015 Syns det høres ut som du får det du har krav på... Anonymous poster hash: fd8b2...64a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #29 Skrevet 19. februar 2015 Altså det blir 3 dager per uke om du regner det ut. Jeg ringer nav i morgen! Hi Anonymous poster hash: 106ea...291 Da er det jo et gjennomsnitt på 12 netter i mnd og utgjør da samværsklasse 3.... Bare sjekk ut bidragsveilederen på nav, enkel å plotte inn. Anonymous poster hash: a283b...c74
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #30 Skrevet 19. februar 2015 Barnas alder blir også tatt med i beregningen... Er aldersgrupper/satser fra sifo. Det er mindre utgifter med et barn på 2 år enn et barn på 12... eksempelvis. Synes det hørtes greit ut det du fikk egentlig. Du kan jo alltids søke endring hvis du mener samværet er er beregnet feil. Anonymous poster hash: a283b...c74 Barna er i skolealder. Ja jeg skal se på samværet og om det er regnet feil... hi Anonymous poster hash: 106ea...291
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #31 Skrevet 19. februar 2015 Barnas alder blir også tatt med i beregningen... Er aldersgrupper/satser fra sifo. Det er mindre utgifter med et barn på 2 år enn et barn på 12... eksempelvis. Synes det hørtes greit ut det du fikk egentlig. Du kan jo alltids søke endring hvis du mener samværet er er beregnet feil. Anonymous poster hash: a283b...c74 Barna er i skolealder. Ja jeg skal se på samværet og om det er regnet feil... hi Anonymous poster hash: 106ea...291 5000 kr per måned koster sfo. Anonymous poster hash: 106ea...291
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #32 Skrevet 19. februar 2015 Altså det blir 3 dager per uke om du regner det ut. Jeg ringer nav i morgen! Hi Anonymous poster hash: 106ea...291 Da er det jo et gjennomsnitt på 12 netter i mnd og utgjør da samværsklasse 3.... Bare sjekk ut bidragsveilederen på nav, enkel å plotte inn. Anonymous poster hash: a283b...c74 Sa feil..ikke 3 dager uke, 2,5 bare....Han har de 16 netter på 6 uker! Det er jo 1.5 mnd. Anonymous poster hash: 106ea...291
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #33 Skrevet 19. februar 2015 Han har barna 40%, du får 5200kr mnd fra far, han kjøper klær og utstyr til barna, itillegg mottar du stønad til barnetilsyn. Synes du får mer enn nok. Ikke vær så grådig grisk. Få deg en jobb istedenfor å gå hjemme å henge og bare kreve og kreve Anonymous poster hash: 71117...07e haha, er på jakt etter liten jobb, men får ikke aap uten grunn vet du:) Han skal betale mer om jeg mister OS neste år. Dette fordi nav ser på dette som inntekt; og hvis jeg ikke finner jobb å mister os så blir inntektsforskjellene våre enda mer...da har jeg bare ca 230 000 kr og han 1 million ca i årsinntekt, men satser på jobb da når jeg er friskere.hi Anonymous poster hash: 106ea...291 Det er ingen automatikk i det. Inntekten kan også regnes ut ved å bruke skjønn. Om NAV mener du burde klare en jobb, kan de sette inntekten din høyere selv om du ikke finner jobb. Du har mer inn enn mange i full jobb, samtidig som du har en annen part som tar mye utgifter for barna mens de er på samvær ol. Du opptrer sytete og skammelig. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #34 Skrevet 19. februar 2015 Et ikke store forskjellen. Uansett mottar du barnetrygd OG bidrag som skal kompensere for de få dagene i forskjell. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Jeg er bare opptatt av at det er riktig. Mulig BF har sagt vi er i en annen samværsklasse....vi er satt i klasse 3. Ca 9 dager per måned. Jeg kommer frem til at vi skal være i nummer 2..8 dager... Anonymous poster hash: 106ea...291 3 dager i uka blir jo 12 dager i mnd? Anonymous poster hash: a2aa0...459
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #35 Skrevet 19. februar 2015 Barnas alder blir også tatt med i beregningen... Er aldersgrupper/satser fra sifo. Det er mindre utgifter med et barn på 2 år enn et barn på 12... eksempelvis. Synes det hørtes greit ut det du fikk egentlig. Du kan jo alltids søke endring hvis du mener samværet er er beregnet feil. Anonymous poster hash: a283b...c74 Barna er i skolealder. Ja jeg skal se på samværet og om det er regnet feil... hi Anonymous poster hash: 106ea...291 5000 kr per måned koster sfo. Anonymous poster hash: 106ea...291 Og NAV dekker 64%. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #36 Skrevet 19. februar 2015 Han har barna 40%, du får 5200kr mnd fra far, han kjøper klær og utstyr til barna, itillegg mottar du stønad til barnetilsyn. Synes du får mer enn nok. Ikke vær så grådig grisk. Få deg en jobb istedenfor å gå hjemme å henge og bare kreve og kreve Anonymous poster hash: 71117...07e haha, er på jakt etter liten jobb, men får ikke aap uten grunn vet du:) Han skal betale mer om jeg mister OS neste år. Dette fordi nav ser på dette som inntekt; og hvis jeg ikke finner jobb å mister os så blir inntektsforskjellene våre enda mer...da har jeg bare ca 230 000 kr og han 1 million ca i årsinntekt, men satser på jobb da når jeg er friskere.hi Anonymous poster hash: 106ea...291 Det er ingen automatikk i det. Inntekten kan også regnes ut ved å bruke skjønn. Om NAV mener du burde klare en jobb, kan de sette inntekten din høyere selv om du ikke finner jobb. Du har mer inn enn mange i full jobb, samtidig som du har en annen part som tar mye utgifter for barna mens de er på samvær ol. Du opptrer sytete og skammelig. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Nei NAV har ikke satt den høyere. De har satt den korrekt etter per dags dato. Det står på svart og hvitt at jeg får 320-340 000 (husker ikke nøyaktig) per måned i offentlige ytelser. Det er nav som gir meg aap pga sykdom. Poenget er vel her at dette må være feil. Vi tilhører vel IKKE samværsklasse 3 om han har de 16 netter på 1.5 mnd. Jeg har de 26 dager på 1.5 mnd. Han 16. Stor forskjell. Anonymous poster hash: 106ea...291
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #37 Skrevet 19. februar 2015 Han har barna 40%, du får 5200kr mnd fra far, han kjøper klær og utstyr til barna, itillegg mottar du stønad til barnetilsyn. Synes du får mer enn nok. Ikke vær så grådig grisk. Få deg en jobb istedenfor å gå hjemme å henge og bare kreve og kreve Anonymous poster hash: 71117...07e haha, er på jakt etter liten jobb, men får ikke aap uten grunn vet du:) Han skal betale mer om jeg mister OS neste år. Dette fordi nav ser på dette som inntekt; og hvis jeg ikke finner jobb å mister os så blir inntektsforskjellene våre enda mer...da har jeg bare ca 230 000 kr og han 1 million ca i årsinntekt, men satser på jobb da når jeg er friskere.hi Anonymous poster hash: 106ea...291 Det er ingen automatikk i det. Inntekten kan også regnes ut ved å bruke skjønn. Om NAV mener du burde klare en jobb, kan de sette inntekten din høyere selv om du ikke finner jobb. Du har mer inn enn mange i full jobb, samtidig som du har en annen part som tar mye utgifter for barna mens de er på samvær ol. Du opptrer sytete og skammelig. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Nei NAV har ikke satt den høyere. De har satt den korrekt etter per dags dato. Det står på svart og hvitt at jeg får 320-340 000 (husker ikke nøyaktig) per måned i offentlige ytelser. Det er nav som gir meg aap pga sykdom. Poenget er vel her at dette må være feil. Vi tilhører vel IKKE samværsklasse 3 om han har de 16 netter på 1.5 mnd. Jeg har de 26 dager på 1.5 mnd. Han 16. Stor forskjell. Anonymous poster hash: 106ea...291 Når du mister os og søker om net i bidrag kan faren kreve at de setter inntekten høyere enn den faktisk er!! Anonymous poster hash: bcc1b...cc3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #38 Skrevet 19. februar 2015 Han har barna 40%, du får 5200kr mnd fra far, han kjøper klær og utstyr til barna, itillegg mottar du stønad til barnetilsyn. Synes du får mer enn nok. Ikke vær så grådig grisk. Få deg en jobb istedenfor å gå hjemme å henge og bare kreve og kreve Anonymous poster hash: 71117...07e haha, er på jakt etter liten jobb, men får ikke aap uten grunn vet du:) Han skal betale mer om jeg mister OS neste år. Dette fordi nav ser på dette som inntekt; og hvis jeg ikke finner jobb å mister os så blir inntektsforskjellene våre enda mer...da har jeg bare ca 230 000 kr og han 1 million ca i årsinntekt, men satser på jobb da når jeg er friskere.hi Anonymous poster hash: 106ea...291 Det er ingen automatikk i det. Inntekten kan også regnes ut ved å bruke skjønn. Om NAV mener du burde klare en jobb, kan de sette inntekten din høyere selv om du ikke finner jobb. Du har mer inn enn mange i full jobb, samtidig som du har en annen part som tar mye utgifter for barna mens de er på samvær ol. Du opptrer sytete og skammelig. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Nei NAV har ikke satt den høyere. De har satt den korrekt etter per dags dato. Det står på svart og hvitt at jeg får 320-340 000 (husker ikke nøyaktig) per måned i offentlige ytelser. Det er nav som gir meg aap pga sykdom. Poenget er vel her at dette må være feil. Vi tilhører vel IKKE samværsklasse 3 om han har de 16 netter på 1.5 mnd. Jeg har de 26 dager på 1.5 mnd. Han 16. Stor forskjell. Anonymous poster hash: 106ea...291 Når du mister os og søker om net i bidrag kan faren kreve at de setter inntekten høyere enn den faktisk er!! Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 [/quote Det gjør de ikke når man er syk på aap. De ser heller på far sin inntekt. Anonymous poster hash: 106ea...291
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #39 Skrevet 19. februar 2015 Han har barna 40%, du får 5200kr mnd fra far, han kjøper klær og utstyr til barna, itillegg mottar du stønad til barnetilsyn. Synes du får mer enn nok. Ikke vær så grådig grisk. Få deg en jobb istedenfor å gå hjemme å henge og bare kreve og kreve Anonymous poster hash: 71117...07e haha, er på jakt etter liten jobb, men får ikke aap uten grunn vet du:) Han skal betale mer om jeg mister OS neste år. Dette fordi nav ser på dette som inntekt; og hvis jeg ikke finner jobb å mister os så blir inntektsforskjellene våre enda mer...da har jeg bare ca 230 000 kr og han 1 million ca i årsinntekt, men satser på jobb da når jeg er friskere.hi Anonymous poster hash: 106ea...291 Det er ingen automatikk i det. Inntekten kan også regnes ut ved å bruke skjønn. Om NAV mener du burde klare en jobb, kan de sette inntekten din høyere selv om du ikke finner jobb. Du har mer inn enn mange i full jobb, samtidig som du har en annen part som tar mye utgifter for barna mens de er på samvær ol. Du opptrer sytete og skammelig. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Nei NAV har ikke satt den høyere. De har satt den korrekt etter per dags dato. Det står på svart og hvitt at jeg får 320-340 000 (husker ikke nøyaktig) per måned i offentlige ytelser. Det er nav som gir meg aap pga sykdom. Poenget er vel her at dette må være feil. Vi tilhører vel IKKE samværsklasse 3 om han har de 16 netter på 1.5 mnd. Jeg har de 26 dager på 1.5 mnd. Han 16. Stor forskjell. Anonymous poster hash: 106ea...291 16 netter pr.6 uke gir 2,7 overnatting i uken. Det gir 11 netter i mnd. Du kommer til å styre så at faren går i vranglås, krever barna mer og at du mister alt av stønader. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #40 Skrevet 19. februar 2015 Han har barna 40%, du får 5200kr mnd fra far, han kjøper klær og utstyr til barna, itillegg mottar du stønad til barnetilsyn. Synes du får mer enn nok. Ikke vær så grådig grisk. Få deg en jobb istedenfor å gå hjemme å henge og bare kreve og kreve Anonymous poster hash: 71117...07e haha, er på jakt etter liten jobb, men får ikke aap uten grunn vet du:) Han skal betale mer om jeg mister OS neste år. Dette fordi nav ser på dette som inntekt; og hvis jeg ikke finner jobb å mister os så blir inntektsforskjellene våre enda mer...da har jeg bare ca 230 000 kr og han 1 million ca i årsinntekt, men satser på jobb da når jeg er friskere.hi Anonymous poster hash: 106ea...291 Det er ingen automatikk i det. Inntekten kan også regnes ut ved å bruke skjønn. Om NAV mener du burde klare en jobb, kan de sette inntekten din høyere selv om du ikke finner jobb. Du har mer inn enn mange i full jobb, samtidig som du har en annen part som tar mye utgifter for barna mens de er på samvær ol. Du opptrer sytete og skammelig. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Nei NAV har ikke satt den høyere. De har satt den korrekt etter per dags dato. Det står på svart og hvitt at jeg får 320-340 000 (husker ikke nøyaktig) per måned i offentlige ytelser. Det er nav som gir meg aap pga sykdom. Poenget er vel her at dette må være feil. Vi tilhører vel IKKE samværsklasse 3 om han har de 16 netter på 1.5 mnd. Jeg har de 26 dager på 1.5 mnd. Han 16. Stor forskjell. Anonymous poster hash: 106ea...291 Når du mister os og søker om net i bidrag kan faren kreve at de setter inntekten høyere enn den faktisk er!! Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 [/quote Det gjør de ikke når man er syk på aap. De ser heller på far sin inntekt. Anonymous poster hash: 106ea...291 Jo, de kan absolutt gjøre det. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #41 Skrevet 19. februar 2015 Han har barna 40%, du får 5200kr mnd fra far, han kjøper klær og utstyr til barna, itillegg mottar du stønad til barnetilsyn. Synes du får mer enn nok. Ikke vær så grådig grisk. Få deg en jobb istedenfor å gå hjemme å henge og bare kreve og kreve Anonymous poster hash: 71117...07e haha, er på jakt etter liten jobb, men får ikke aap uten grunn vet du:) Han skal betale mer om jeg mister OS neste år. Dette fordi nav ser på dette som inntekt; og hvis jeg ikke finner jobb å mister os så blir inntektsforskjellene våre enda mer...da har jeg bare ca 230 000 kr og han 1 million ca i årsinntekt, men satser på jobb da når jeg er friskere.hi Anonymous poster hash: 106ea...291 Det er ingen automatikk i det. Inntekten kan også regnes ut ved å bruke skjønn. Om NAV mener du burde klare en jobb, kan de sette inntekten din høyere selv om du ikke finner jobb. Du har mer inn enn mange i full jobb, samtidig som du har en annen part som tar mye utgifter for barna mens de er på samvær ol. Du opptrer sytete og skammelig. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Nei NAV har ikke satt den høyere. De har satt den korrekt etter per dags dato. Det står på svart og hvitt at jeg får 320-340 000 (husker ikke nøyaktig) per måned i offentlige ytelser. Det er nav som gir meg aap pga sykdom. Poenget er vel her at dette må være feil. Vi tilhører vel IKKE samværsklasse 3 om han har de 16 netter på 1.5 mnd. Jeg har de 26 dager på 1.5 mnd. Han 16. Stor forskjell. Anonymous poster hash: 106ea...291 16 netter pr.6 uke gir 2,7 overnatting i uken. Det gir 11 netter i mnd. Du kommer til å styre så at faren går i vranglås, krever barna mer og at du mister alt av stønader. Far vil aldri kreve mer omsorg. Han er mest glad i jobben. Nå har jeg fått bekreftet at han har de 38% samvær kun !! Så da tilhører vi klasse 02. Dette ringer jeg til nav om. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Anonymous poster hash: 106ea...291
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #42 Skrevet 19. februar 2015 Men i brevet har de skrevet 9 netter per måned ser jeg...klasse 03. 9-13. Anonymous poster hash: 106ea...291
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #43 Skrevet 19. februar 2015 Han har barna 40%, du får 5200kr mnd fra far, han kjøper klær og utstyr til barna, itillegg mottar du stønad til barnetilsyn. Synes du får mer enn nok. Ikke vær så grådig grisk. Få deg en jobb istedenfor å gå hjemme å henge og bare kreve og kreve Anonymous poster hash: 71117...07e haha, er på jakt etter liten jobb, men får ikke aap uten grunn vet du:) Han skal betale mer om jeg mister OS neste år. Dette fordi nav ser på dette som inntekt; og hvis jeg ikke finner jobb å mister os så blir inntektsforskjellene våre enda mer...da har jeg bare ca 230 000 kr og han 1 million ca i årsinntekt, men satser på jobb da når jeg er friskere.hi Anonymous poster hash: 106ea...291 Det er ingen automatikk i det. Inntekten kan også regnes ut ved å bruke skjønn. Om NAV mener du burde klare en jobb, kan de sette inntekten din høyere selv om du ikke finner jobb. Du har mer inn enn mange i full jobb, samtidig som du har en annen part som tar mye utgifter for barna mens de er på samvær ol. Du opptrer sytete og skammelig. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Nei NAV har ikke satt den høyere. De har satt den korrekt etter per dags dato. Det står på svart og hvitt at jeg får 320-340 000 (husker ikke nøyaktig) per måned i offentlige ytelser. Det er nav som gir meg aap pga sykdom. Poenget er vel her at dette må være feil. Vi tilhører vel IKKE samværsklasse 3 om han har de 16 netter på 1.5 mnd. Jeg har de 26 dager på 1.5 mnd. Han 16. Stor forskjell. Anonymous poster hash: 106ea...291 16 netter pr.6 uke gir 2,7 overnatting i uken. Det gir 11 netter i mnd. Du kommer til å styre så at faren går i vranglås, krever barna mer og at du mister alt av stønader. Far vil aldri kreve mer omsorg. Han er mest glad i jobben. Nå har jeg fått bekreftet at han har de 38% samvær kun !! Så da tilhører vi klasse 02. Dette ringer jeg til nav om. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Anonymous poster hash: 106ea...291 Ooooh. Hele 2 prosent mindre enn du trodde. Og bra for deg at han er glad i jobben sin. Du høres utrolig bitter ut og fremstår som en skikkelig bitch. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #44 Skrevet 19. februar 2015 Jeg ville helst hatt barna fylt jeg. Kan jo håpe selv om han er glad i barna sine så det skjer ikke. Ikke bitch nei. Bare vil ha ting rett. Anonymous poster hash: 106ea...291
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #45 Skrevet 19. februar 2015 Han har barna 40%, du får 5200kr mnd fra far, han kjøper klær og utstyr til barna, itillegg mottar du stønad til barnetilsyn. Synes du får mer enn nok. Ikke vær så grådig grisk. Få deg en jobb istedenfor å gå hjemme å henge og bare kreve og kreve Anonymous poster hash: 71117...07e haha, er på jakt etter liten jobb, men får ikke aap uten grunn vet du:) Han skal betale mer om jeg mister OS neste år. Dette fordi nav ser på dette som inntekt; og hvis jeg ikke finner jobb å mister os så blir inntektsforskjellene våre enda mer...da har jeg bare ca 230 000 kr og han 1 million ca i årsinntekt, men satser på jobb da når jeg er friskere.hi Anonymous poster hash: 106ea...291 Det er ingen automatikk i det. Inntekten kan også regnes ut ved å bruke skjønn. Om NAV mener du burde klare en jobb, kan de sette inntekten din høyere selv om du ikke finner jobb. Du har mer inn enn mange i full jobb, samtidig som du har en annen part som tar mye utgifter for barna mens de er på samvær ol. Du opptrer sytete og skammelig. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Nei NAV har ikke satt den høyere. De har satt den korrekt etter per dags dato. Det står på svart og hvitt at jeg får 320-340 000 (husker ikke nøyaktig) per måned i offentlige ytelser. Det er nav som gir meg aap pga sykdom. Poenget er vel her at dette må være feil. Vi tilhører vel IKKE samværsklasse 3 om han har de 16 netter på 1.5 mnd. Jeg har de 26 dager på 1.5 mnd. Han 16. Stor forskjell. Anonymous poster hash: 106ea...291 16 netter pr.6 uke gir 2,7 overnatting i uken. Det gir 11 netter i mnd. Du kommer til å styre så at faren går i vranglås, krever barna mer og at du mister alt av stønader. Far vil aldri kreve mer omsorg. Han er mest glad i jobben. Nå har jeg fått bekreftet at han har de 38% samvær kun !! Så da tilhører vi klasse 02. Dette ringer jeg til nav om. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Anonymous poster hash: 106ea...291 Selvfølgelig er 16 netter av 42 38%. Likevel er det enda 2,7 netter i uken. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #46 Skrevet 19. februar 2015 Du høres ekstremt kravstor ut. Han har jo samværsklasse 3. Og hvorfor må barna ha full plass på SFO? Jeg har inntekt på 170 000 i året, far har inntekt på 600 000. Vi har 2 barn. Han har samvær maks 5%. Og jeg får bidrag på 4500 kr. Så tror ikke de har regnet feil på deg. Anonymous poster hash: 64ebf...164
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #47 Skrevet 19. februar 2015 Han har barna 40%, du får 5200kr mnd fra far, han kjøper klær og utstyr til barna, itillegg mottar du stønad til barnetilsyn. Synes du får mer enn nok. Ikke vær så grådig grisk. Få deg en jobb istedenfor å gå hjemme å henge og bare kreve og kreve Anonymous poster hash: 71117...07e haha, er på jakt etter liten jobb, men får ikke aap uten grunn vet du:) Han skal betale mer om jeg mister OS neste år. Dette fordi nav ser på dette som inntekt; og hvis jeg ikke finner jobb å mister os så blir inntektsforskjellene våre enda mer...da har jeg bare ca 230 000 kr og han 1 million ca i årsinntekt, men satser på jobb da når jeg er friskere.hi Anonymous poster hash: 106ea...291 Det er ingen automatikk i det. Inntekten kan også regnes ut ved å bruke skjønn. Om NAV mener du burde klare en jobb, kan de sette inntekten din høyere selv om du ikke finner jobb. Du har mer inn enn mange i full jobb, samtidig som du har en annen part som tar mye utgifter for barna mens de er på samvær ol. Du opptrer sytete og skammelig. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Nei NAV har ikke satt den høyere. De har satt den korrekt etter per dags dato. Det står på svart og hvitt at jeg får 320-340 000 (husker ikke nøyaktig) per måned i offentlige ytelser. Det er nav som gir meg aap pga sykdom. Poenget er vel her at dette må være feil. Vi tilhører vel IKKE samværsklasse 3 om han har de 16 netter på 1.5 mnd. Jeg har de 26 dager på 1.5 mnd. Han 16. Stor forskjell. Anonymous poster hash: 106ea...291 16 netter pr.6 uke gir 2,7 overnatting i uken. Det gir 11 netter i mnd. Du kommer til å styre så at faren går i vranglås, krever barna mer og at du mister alt av stønader. Far vil aldri kreve mer omsorg. Han er mest glad i jobben. Nå har jeg fått bekreftet at han har de 38% samvær kun !! Så da tilhører vi klasse 02. Dette ringer jeg til nav om. Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Anonymous poster hash: 106ea...291 Selvfølgelig er 16 netter av 42 38%. Likevel er det enda 2,7 netter i uken. Hva mener du? Forstår ikke...2.7 i uka? Gjør det noe forskjell. Trodde han hadde de ca 40% jeg men det er jo 38%; vil NAV sette det i annen klasse da? Anonymous poster hash: bcc1b...cc3 Anonymous poster hash: 106ea...291
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #48 Skrevet 19. februar 2015 Men da er jo samværsklassen riktig? Du har fått brev og utregning fra nav men stoler ikke på det? Rart og egoistisk og ønske at far ikke vil ha samvær om det riktig slik jeg forsto det siste innlegget ditt. Bare for at du vil ha høyere bidrag? Du har en far til barna dine som betaler bidrag, har samvær og ønsker og gi dem ting ved siden av. Hva pokker klager du på???? Anonymous poster hash: 0256b...9d7
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #49 Skrevet 19. februar 2015 Altså det blir 3 dager per uke om du regner det ut. Jeg ringer nav i morgen! Hi Anonymous poster hash: 106ea...291 Da er det jo et gjennomsnitt på 12 netter i mnd og utgjør da samværsklasse 3.... Bare sjekk ut bidragsveilederen på nav, enkel å plotte inn. Anonymous poster hash: a283b...c74 Sa feil..ikke 3 dager uke, 2,5 bare....Han har de 16 netter på 6 uker! Det er jo 1.5 mnd. Anonymous poster hash: 106ea...291 6 uker er ikke 1,5 mnd! Det er ikke 4 uker i en mnd... Bidraget stemmer på en prikk det. Ut i fra de opplysningene du ga ut her sjekket jeg på bidragsveilederen fra NAV og kom frem til at han skulle betale ca 2400 kr pr barn. Nå vet jeg ikke fødselsdatoen, men antok at begge barna dine går i 1-4. klasse. Når det gjelder overnattinger for samvær er 9-13.99 en kategori og fra 13.99 i den neste kategorien. Du virker utrolig kravstor! Du har ingen ting å klage på. Far stiller opp så mye som 40%, i tillegg kjøper han masse dyrt utstyr og klær osv til barna deres. Og ikke minst. Han betaler bidrag i tide! Jeg hadde vært super takknemlig om jeg var deg! Anonymous poster hash: c8357...a08
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #50 Skrevet 19. februar 2015 Fant brevet. Her står der: Han skal betale 2650 kr per barn. Samværsklasse 03. Han: lønn 980 000 kr. Jeg: 326 000 kr. Og så står det at jeg skrev ca 9 dager samvær per måned. Han skrev 13 dager. Men at de har gått utifra det jeg skrev som er riktig. 9 netter per måned har de satt. Stemmer alt da??? Og han har de 16 netter på 6 uker. Hi Anonymous poster hash: 106ea...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå