Gå til innhold

hva skal jeg gjøre!!!

Anbefalte innlegg

for å forklare må jeg begynne fra 24 des da jeg tok en graviditetstest som slo ut på gravid 2-3 uker.

begynte å blø 27 des.blødde ganske kraftig med mye klomper å slim/blod tråder..blødde fram til 2-3 januar.tok en ny test da som viste grvid 1-2 uker.så så jo da at hcg nivåe var på tur nedover og at jeg hadde hatt en sa.tok ikke montakt med lege eller nå..

har tatt graviditetstestester med jevnemellomrom for å få bekreftet at jeg ikke er gravid lengre.men det kom tilstadighet opp gravid 1-2.har lest at det kan sitte i kroppen 8-9 uker etter en spontan abort.

så kom mensen igjen 28 januar.hadde samme dag tatt en test som slo ut 1-2 uker.det ble samme form for blødning som sist.etter en uke blødning så det ut som det begynte å ta slutt da blodet som kom var blitt brundt.tok en ny test å den slo fortsatt ut på 1-2 uker.

jaja tenkte jeg,sitter godt i dette..tok en ny test i dag å da slo den ut på 2-3 uker gravid.

skjønner virkelig ingenting.

så det vi tenker er at jeg ble gravid i jula å mistet.så må jeg på nytt ha blitt gravid men fått blødning som normalt...kan det være noen andre forklaringer..så her vet jeg ikke hva jeg skal gjøre..har ikke time hos legen før 2 mars å time hos gyn 16 april...hjelp..det er lenge å vente...'

hadde jeg ikke begynt å blø den 28 januar hadde jeg skjønt mere...men det at jeg fortsatt blør å testen stiger gjør meg forvirret.

huff dette ble et langt og mulig forvirende innlegg...

føler det er ingen som kan hjelpe meg nå.skal jeg bare fortrenge det hele å bare late som det ikke har skjedd. ta en ny test om en uke å håpa blødningene har stoppet til da...

har en time reisevei til fastlegen så er ikke bare å dra

har tenkt litt på å ringe legevakta,men får vel ikke vite noe dær heller...

buhu alene i værden

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144200047-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser du har lang reisevei. Er det kortere til sykehuset evt. en lab?

Da kan jo legen bestille blodprøve for deg. Så tar du en hcg prøve med et par dagers mellomrom. Da får du vite om hcg synker eller stiger som det skal.

Skjønner du blir forvirret når du ikke har hatt negativ test. Men de digitale testene skal jo være sikre, å spesielt siden dine har økt også. Da må jo hcg ha økt.. Vil jeg tro..

Lykke til!

Anonymous poster hash: 485f7...225

takk for svar. det er like langt til lege og sykehus. har sendt melding til legekontoret å spurt om time i morgen. kan ikke vente så lenge som til i mars.håper legen evt kan hendvise meg på sykehuset for ultralyd fort som bare det..

Du må også huske at om du tar ultralyd når du bare er 4-5-6 uker på vei så kan det være at de ikke ser noe annet enn tykkere slimhinner. Hos noen ser man en graviditet tidlig, men hos andre kan det ta tid og det kan isåfall bare føre til mer stress. Greit å huske at når man er 4 uker på vei så er det bare 2 uker siden eggløsning og egget har nylig festet seg, så det tar tid før det blir noe mer enn det. 

Anonymous poster hash: 024f1...0b1

Jeg var på ul pga. andre ting i ukene 4, 5, 6 og 7. Det var vel ikke på ul før seint i uke 5 eller i uke 6 at vi kunne se noe spesielt.

Man kan kanskje være heldig og se et hulerom i uke 5. I uke 4 så så de vel fortykket slimhinne, men det var visst ikke ensbetydende med graviditet. Jeg tok derfor også hcg hver gang.

Anonymous poster hash: 485f7...225

Annonse

tatt nye prøve i dag.fikk ikke vite noe om den første.fikk beskjed om å ringe om to dager.

føler meg ikke spesielt gravid.men det gjorde jeg ikke hele forige svangerskap heller,så det er litt vannskelig å si.hehe.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...