Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 her inne?? Hva tjener du, sånn ca? Reiser du mye? Takk Anonymous poster hash: ea13b...509
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 ingen? Anonymous poster hash: ea13b...509
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Hva er en account manager? Er det virkelig en så viktig tittel at den må skrives med store forbokstaver og så viktig at det ikke finnes noen norsk tittel? Tviler. Anonymous poster hash: cb8cf...62f
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Var ikke akkurat ute etter en diskusjon om hvorvidt folk var enige i en slik tittel eller ei! Men jo, d er en faktisk tittel, som brukes av INTERNASJONALE kjeder! Ok? Noen som har noe fornuftig å komme med? Anonymous poster hash: ea13b...509
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Vel, jeg har studert markedsføring og har tittelen bookingansvarlig på hotell. Vil tro det er samme jobb som du? Jeg har ansvar for all kommunikasjon med kunder, og for markedsføring av bedriften. Fastlønn 420k. Får bonus når vi går med overskudd. Anonymous poster hash: a9614...7a4
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Og veldig lite reising. Kanskje 6-7 messer i året. Kun i Norge. Anonymous poster hash: a9614...7a4
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Vel, jeg har studert markedsføring og har tittelen bookingansvarlig på hotell. Vil tro det er samme jobb som du? Jeg har ansvar for all kommunikasjon med kunder, og for markedsføring av bedriften. Fastlønn 420k. Får bonus når vi går med overskudd.Anonymous poster hash: a9614...7a4 Takk for svar Hotellet har en bookingsjef, som gjør d som du. Denne stillingen går mer på å "selge" hotellets fasiliteter til andre bedrifter, hanke inn nye kunder, om du vil. Anonymous poster hash: ea13b...509
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 Muligens mest vanlig på kurs- og konferanse hotell Anonymous poster hash: ea13b...509
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Vel, jeg har studert markedsføring og har tittelen bookingansvarlig på hotell. Vil tro det er samme jobb som du? Jeg har ansvar for all kommunikasjon med kunder, og for markedsføring av bedriften. Fastlønn 420k. Får bonus når vi går med overskudd.Anonymous poster hash: a9614...7a4 Takk for svar Hotellet har en bookingsjef, som gjør d som du. Denne stillingen går mer på å "selge" hotellets fasiliteter til andre bedrifter, hanke inn nye kunder, om du vil. Anonymous poster hash: ea13b...509 Vi er et kurs og konferansehotell. Og det er jeg som "selger" hotellet til bedrifter. Tidligere hadde vi en salgssjef i tillegg til min jobb. Når han sluttet overtok jeg hans oppgaver, som f.eks å reise på messer. Har vært i hotellbransjen i 14 år, og aldri hørt om account managar. *føler seg blond* 😳 Anonymous poster hash: a9614...7a4
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 Vel, jeg har studert markedsføring og har tittelen bookingansvarlig på hotell. Vil tro det er samme jobb som du? Jeg har ansvar for all kommunikasjon med kunder, og for markedsføring av bedriften. Fastlønn 420k. Får bonus når vi går med overskudd.Anonymous poster hash: a9614...7a4 Takk for svar Hotellet har en bookingsjef, som gjør d som du. Denne stillingen går mer på å "selge" hotellets fasiliteter til andre bedrifter, hanke inn nye kunder, om du vil.Anonymous poster hash: ea13b...509 Vi er et kurs og konferansehotell. Og det er jeg som "selger" hotellet til bedrifter. Tidligere hadde vi en salgssjef i tillegg til min jobb. Når han sluttet overtok jeg hans oppgaver, som f.eks å reise på messer. Har vært i hotellbransjen i 14 år, og aldri hørt om account managar. *føler seg blond* Anonymous poster hash: a9614...7a4 Haha... Jeg er fersk, men d er vel noe nytt fancy greier.. Tenker d er d som het salgssjef! Men da er du en account manager *forlang ny kontrakt* hihihihi Anonymous poster hash: ea13b...509
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2015 #11 Skrevet 20. februar 2015 Jeg jobber på hotell og account manager er et annet ord for selger. Det betyr ikke salgssjef. Dersom dere søker opp på Finn.no vil dere se at det er en helt vanlig tittel innenfor salg. Hos oss ligger selgerne på ca 380 000 i året. Litt usikker på hvordan de kommer ut med evnt bonus. Greit å huske at å jobbe på hotell er lavt lønnet. Anonymous poster hash: 95e46...4bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå