Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #1 Skrevet 19. februar 2015 Den siste uken har jeg fått melkeskorper på begge brystene både i løpet av dagen og natten. Er det på tide å begynne med ammeinnlegg snart kanskje? Anonymous poster hash: 204a8...000
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #2 Skrevet 19. februar 2015 Det får jeg også, kommer litt blank væske. Men jeg kommer ikke til å gå til innkjøp av ammeinnlegg før jeg faktisk lekker melk. Det gjør jeg ikke enda. Hadde jeg hatt våte flekker i bhen hadde jeg nok brukt innlegg. Anonymous poster hash: 866d8...a5b
Gummibjørnen Skrevet 19. februar 2015 #3 Skrevet 19. februar 2015 Sist gang trengte jeg ikke ammeinnlegg før en stund etter fødselen. Har ikke begynt enda, og vil ikke gjøre det før det lekker og blir vått. Har for øvrig en pakke ammeinnlegg og ullinnlegg liggende fra sist gang, så det er tilgjengelig når behovet oppstår.
Frufluffy Skrevet 21. februar 2015 #4 Skrevet 21. februar 2015 Må faktisk ha ullinnlegg fordi jeg fryser så skrekkelig på puppene, JM anbefalte meg det også fordi vi lett kan få brystbetennelse før fødsel også. Særlig siden jeg kjenner det så godt. Er akkurat ferdig med å amme så kan ha noe å si, men har ikke blitt noe mindre vondt den frysingen selv nå 3 uker etter ammeslutt Lekker ikke så trenger ikke ammeinnlegg av den grunn
KbyK Skrevet 25. februar 2015 #5 Skrevet 25. februar 2015 jeg sov med håndkle over brystene (hater å sove med BH) fra jeg var ca 5 mnd og da hadde jeg lekket en del på nettene allerede. så MÅTTE jeg bruke ammeinnlegg fra 7,5 mnd for da lakk jeg i mellom alt! men jeg kunne sikkert begynt ved 6 mnd for jeg lakk i BH hver eneste dag og måtte slenge BH på vask...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå