Gå til innhold

Jeg testet i går og i dag, og jeg vet ikke hva jeg skal tro!

Anbefalte innlegg

Testen i går var en typisk skyggestrek, så jeg tenkte ikke så mye på det. Men valgte å ta den siste testen jeg hadde igjen i morges, siden jeg er 11 eller 12 dpo i dag (siden positiv eggløsningstest).

Og streken ble sterkere enn den i går og den er lyserosa! Kan jeg være gravid?

Jeg skal legge inn et bilde av testene litt senere, jeg er på vei ut nå.

Håper noen kan hjelpe meg å synse :) Jeg er så redd det bare er en sterk skyggestrek.. :(

Anonymous poster hash: 8fc9a...f98

Fortsetter under...

Annonse

Takk for svar :) Jeg har veldig høye forventninger nå, kommer til å falle langt om det bare viser seg å være skyggestrek.. Men den er jo rosa, og den ble jo sterkere fra gårsdagens test.

Får se om jeg får kjøpt en ny test i morgen, er tom for billigtester, har bare eggløsningstester igjen.

HI

Det var visst skyggestrek, sterkeste jeg noen gang har fått :( .... jeg har fått mensen, orket egentlig ikke å skrive det for jeg ble så skuffet. HI Anonymous poster hash: 8fc9a...f98

usj, det er derfor det frarådes å teste så tidlig da det skjer mange at man får slik strek for så å få mensen :( bedre lykke neste mnd

Anonymous poster hash: ac843...b15

Det var visst skyggestrek, sterkeste jeg noen gang har fått :( .... jeg har fått mensen, orket egentlig ikke å skrive det for jeg ble så skuffet. HI Anonymous poster hash: 8fc9a...f98

usj, det er derfor det frarådes å teste så tidlig da det skjer mange at man får slik strek for så å få mensen :( bedre lykke neste mnd

Anonymous poster hash: ac843...b15

Takk :)

Jeg har stusset litt på denne mensen, fikk mest brunt blod, og i dag blør jeg ikke lenger. En "mens" som bare varer i 2 dager.  Hvis jeg ikke blør mer i dag og i morgen må jeg kjøpe en ny test i morgen! Håper :)

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...