Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Bestillte togbanebord der i bursdagsgave til mini. De reklamerer med 2-4 dagers leveringstid, noe som overhode ikke stemmer! 15 dager fra bestilling til pakken dukker opp. Henter pakken på posten, drar hjem og åpner sammen med en spent mini. Og hva finner vi inni pakken??? jo et DUKKEHUS En meget skuffet mini som for det første får bursdagsgava for seint, og så er det feil attpå til. Så dagens råd: STYR LANGT UNNA FLUST. NO Anonymous poster hash: 59de4...deb
QueeenBeee Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Har handlet der flere ganger og alltid fått det jeg har bestillt innen den tiden jeg skulle ha det. Sikker på at det ikke er et engangstilfelle? Kan jo også være at de sendte feil pakke til rett tid, men posten som var sein?
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Har handlet der flere ganger og alltid fått det jeg har bestillt innen den tiden jeg skulle ha det. Sikker på at det ikke er et engangstilfelle? Kan jo også være at de sendte feil pakke til rett tid, men posten som var sein? Flust sendte ikke pakken før 7 dager etter bestilling, så her må flust og posten dele på skylden. Men å bruke 7 dager på å sende feil vare sier sitt. Bare frekke svar på kundeservice ved etterlysning også. Handler aldri mer på flust Anonymous poster hash: 59de4...deb
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #4 Skrevet 19. februar 2015 Jeg har fått riktige varer, men har vært misfornøyd med lang leveringstid. Heldigvis har de hatt super kundeservice ifbm reklamasjon. Anonymous poster hash: 4582b...478
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 19. februar 2015 #5 Skrevet 19. februar 2015 Har handlet mange ganger der og aldri møtt på et eneste problem. Forstår du er irritert, men å rope at de skal brenne i helvete får deg bare til å virke skremmende hissig 😉 for noen diva-nykker.. Dette kunne skjedd hvilket som helst firma.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #6 Skrevet 19. februar 2015 Er du seriøs? Det er jaggu ikke rart barn vokser opp til å bli rappkjefta, missfornøyd og divaer.. Det er helt sikkert en uskyldig ombytting av postetiketter, noe som kan skje hvem som helst i den bransjen. Det skal ikke skje, men bevare meg vel for en hysterisk reaksjon. Så bra du ikke har større problemer i livet ditt. Barnet ditt fikk helt sikkert høre reaksjonen din når du oppdaget feilen, vips en ny generasjon med dramaqueens er under bygging! Ut i fra innlegget ditt så antar jeg du hadde samme tone til kundeservice. Da er jeg ikke overrasket over at du fikk et skarpt svar.. Livet er en fest, du må ikke glemme å delta på den! :-) Anonymous poster hash: 90550...392
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #7 Skrevet 19. februar 2015 Hvis du ba dem brenne i helvete kan jeg skjønne at de ikke var så hjelpsomme. Det går en grense også for de som jobber på kundeservice. Skjønner at du er misfornøyd, men en feil en gang bør ikke utløse et sånt raseri. Har handlet masse der selv og bare gode erfaringer. Anonymous poster hash: 2186c...786
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #8 Skrevet 19. februar 2015 Dette var vel en grei definisjon på overreaksjon. Anonymous poster hash: ee212...0a2
xenja Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Har selv hatt dårlig erfaring med de da sengen jeg bestilte hadde feil og ikke minst masse riper
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 Har oppleved 3-4 ganger å få feil vare fra forskjellige nettbutikker, har vært null problem å bytte og gratis. Så har ikke tenkt at de må brenne i helvette. God kundeservice har det vært når de oppdaget feilen. Anonymous poster hash: b65ae...b77
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #11 Skrevet 19. februar 2015 Om du prater til kundeservice slik i telefonen fordi det har skjedd en feil skjønner jeg godt at de ikke var behjelpelige! Jeg jobber med kundeservice og de som oppfører seg slik og ber oss brenne i helvete etc. får ikke en hyggelig tone tilbake. De som er hyggelige og skjønner at det er mennesker som faktisk jobber der og mennesker gjør feil får langt bedre service og en god opplevelse. Anonymous poster hash: 8aa1a...c16
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #12 Skrevet 19. februar 2015 Drama queen much? Anonymous poster hash: 83a80...4e3
februarprins2013 Skrevet 19. februar 2015 #13 Skrevet 19. februar 2015 har aldri fått feil varer og tok max 4 dager, så kjenner ikke igjen dette
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #14 Skrevet 19. februar 2015 Jøss, dette var en "overreaksjon" til de grader! Herregud, du er en bortskjemt dramaqueen! Noen ganger hender det at det tar lenger tid å få det man har bestillt, pga posten, eller ferier... Man trenger ikke å be et firma brenne i helvete for det. Det er å dra for langt. Når det er sagt, så handler jeg mye på flust, aldri fått feil eller at det gikk mange dager før jeg fikk varene mine. Anonymous poster hash: 17539...dd4
Jezebel Skrevet 19. februar 2015 #15 Skrevet 19. februar 2015 Herregud, for en overreaksjon! Det er bare mennesker som jobber på Flust.no og alle mennesker gjør feil. Dessuten: Hvis det verste ungen din opplever i år er litt kluss med bursdagsgaven så har det vært et godt år, synes du ikke? Et lite tips: vær litt tidligere ute neste år. Ungens bursdag kommer vel neppe som noen overraskelse.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #16 Skrevet 19. februar 2015 Brenne i helvetet faktisk... Hva skjer den dagen du får oppleve virkelige problemer? Anonymous poster hash: cd15f...e1c
QueeenBeee Skrevet 19. februar 2015 #17 Skrevet 19. februar 2015 Har handlet der flere ganger og alltid fått det jeg har bestillt innen den tiden jeg skulle ha det. Sikker på at det ikke er et engangstilfelle? Kan jo også være at de sendte feil pakke til rett tid, men posten som var sein? Flust sendte ikke pakken før 7 dager etter bestilling, så her må flust og posten dele på skylden.Men å bruke 7 dager på å sende feil vare sier sitt. Bare frekke svar på kundeservice ved etterlysning også. Handler aldri mer på flust Anonymous poster hash: 59de4...deb Som sakt har flere ganger handlet der og aldri opplevd noe slikt. Har fått riktig pakke raskt hver gang. Selv om et engangstilfelle ikke er bra så betyr ikke det at bedriften er dritt og skal brenne i helvete.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #18 Skrevet 19. februar 2015 Aldri gjort en feil du, eller? Det der må da være selve fasitsvaret på overreaksjon. Anonymous poster hash: 40b6b...e65
Jezebel Skrevet 19. februar 2015 #19 Skrevet 19. februar 2015 http://www.forbedring.no/sinnemestringskurs.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå