Gå til innhold

Reise til Legoland fra Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en familie på fire som bor i Oslo. Hva er den greieste måten for oss å reise til Legoland på? Fly og hotell blir vel sinnsykt dyrt... Er bil til Kristiansand/ferje videre det beste om vi ikke vil ruinere oss?

Anonymous poster hash: 2799d...c12

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, kan man det?

Skrevet

Ja. Den båten kommer inn samme sted som den fra Kristiansand

Skrevet

Så flott, da sparer vi jo mye reisetid. Men så leser jeg et sted at det tar omtrent like lang tid å kjøre fra Hirtshals til Billund som fra København til Billund; rundt tre timer. Noen som har erfaring med dette? I så fall er det jo enklere for oss å ta ferje fra Oslo til København.

Er også veldig usikker på om fly egentlig er veldig verdt prisen...

Skrevet

Båten fra Larvik tar bare 4 timer. Selv synes jeg det er veldig deilig å slippe å sove på båten.

Vi reiser en langhelg i mai. Bor 4 netter på feriecenter, tar båten med bil fra Larvik, vi er 1 voksen, 2 tenåringer og 1 barn. Det ble 4000 kr.

Annonse

Skrevet

Båten fra Larvik tar bare 4 timer. Selv synes jeg det er veldig deilig å slippe å sove på båten.

Vi reiser en langhelg i mai. Bor 4 netter på feriecenter, tar båten med bil fra Larvik, vi er 1 voksen, 2 tenåringer og 1 barn. Det ble 4000 kr.

Det med båttid er et svært godt poeng.

Oi, det var jo en hyggelig pris. Hvor har du bestilt dette?

Skrevet

Jeg antar at det er prisen for feriehuset du nevner her, båt- og biltur kommer vel i tillegg?

Skrevet

Prisen er for båt og feriecenter. Bil kommer utenom. Vi bor på et feriecenter, ganske midt mellom havnen og legoland. Har bestilt dette i pakke gjennom colorline.

Skrevet

Så flott, da sparer vi jo mye reisetid. Men så leser jeg et sted at det tar omtrent like lang tid å kjøre fra Hirtshals til Billund som fra København til Billund; rundt tre timer. Noen som har erfaring med dette? I så fall er det jo enklere for oss å ta ferje fra Oslo til København.

Er også veldig usikker på om fly egentlig er veldig verdt prisen...

Går jo båt fra Oslo til Fredrrikshavn også, billigere enn Københavnbåten når man har med bil.

Anonymous poster hash: 7bbb4...638

Skrevet

Tar ca 3 timer fra Hirtshals til Billund, ja

Anonymous poster hash: 45616...c02

Skrevet

Pakketilbudene fra Larvik er kjempegreie, du får båtreise, fine hytter, 2 dager i legoland, gratis badeland og lekeland inkludert i prisen. Vi har reist flere ganger, veldig fornøyd.

Er jo en liten kjøretur ned til Billund, men det er veldig gode veier og fint å kjøre. Veldig greit å ha bilen der nede også, er mange steder å besøke og avstandene er korte i Danmark.

http://www.colorline.no/batreise_med_overnatting/lalandia_feriesenter_i_billund

Anonymous poster hash: 878ae...894
Skrevet

Vi betalte 6500 kr for fly t/r og to overnattinger og to frokoster for 2 voksne og 2 barn i fjor.

Anonymous poster hash: d9d9f...ff0

Annonse

Skrevet

Vi betalte 6500 kr for fly t/r og to overnattinger og to frokoster for 2 voksne og 2 barn i fjor.

Det var forøvrig inkludert inngang i Legoland 2 dager for alle 4.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...