Gå til innhold

Reise til Legoland fra Oslo

Anbefalte innlegg

Vi er en familie på fire som bor i Oslo. Hva er den greieste måten for oss å reise til Legoland på? Fly og hotell blir vel sinnsykt dyrt... Er bil til Kristiansand/ferje videre det beste om vi ikke vil ruinere oss?

Anonymous poster hash: 2799d...c12
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144199869-reise-til-legoland-fra-oslo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott, da sparer vi jo mye reisetid. Men så leser jeg et sted at det tar omtrent like lang tid å kjøre fra Hirtshals til Billund som fra København til Billund; rundt tre timer. Noen som har erfaring med dette? I så fall er det jo enklere for oss å ta ferje fra Oslo til København.

Er også veldig usikker på om fly egentlig er veldig verdt prisen...

Båten fra Larvik tar bare 4 timer. Selv synes jeg det er veldig deilig å slippe å sove på båten.

Vi reiser en langhelg i mai. Bor 4 netter på feriecenter, tar båten med bil fra Larvik, vi er 1 voksen, 2 tenåringer og 1 barn. Det ble 4000 kr.

Annonse

Båten fra Larvik tar bare 4 timer. Selv synes jeg det er veldig deilig å slippe å sove på båten.

Vi reiser en langhelg i mai. Bor 4 netter på feriecenter, tar båten med bil fra Larvik, vi er 1 voksen, 2 tenåringer og 1 barn. Det ble 4000 kr.

Det med båttid er et svært godt poeng.

Oi, det var jo en hyggelig pris. Hvor har du bestilt dette?

Jeg antar at det er prisen for feriehuset du nevner her, båt- og biltur kommer vel i tillegg?

Så flott, da sparer vi jo mye reisetid. Men så leser jeg et sted at det tar omtrent like lang tid å kjøre fra Hirtshals til Billund som fra København til Billund; rundt tre timer. Noen som har erfaring med dette? I så fall er det jo enklere for oss å ta ferje fra Oslo til København.

Er også veldig usikker på om fly egentlig er veldig verdt prisen...

Går jo båt fra Oslo til Fredrrikshavn også, billigere enn Københavnbåten når man har med bil.

Anonymous poster hash: 7bbb4...638

Pakketilbudene fra Larvik er kjempegreie, du får båtreise, fine hytter, 2 dager i legoland, gratis badeland og lekeland inkludert i prisen. Vi har reist flere ganger, veldig fornøyd.

Er jo en liten kjøretur ned til Billund, men det er veldig gode veier og fint å kjøre. Veldig greit å ha bilen der nede også, er mange steder å besøke og avstandene er korte i Danmark.

http://www.colorline.no/batreise_med_overnatting/lalandia_feriesenter_i_billund

Anonymous poster hash: 878ae...894

Annonse

Vi betalte 6500 kr for fly t/r og to overnattinger og to frokoster for 2 voksne og 2 barn i fjor.

Anonymous poster hash: d9d9f...ff0

Det var forøvrig inkludert inngang i Legoland 2 dager for alle 4.

Anonymous poster hash: d9d9f...ff0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...