Gå til innhold

Maks fertilitet når er el?

Anbefalte innlegg

Prøver på nummer tre nå og har aldri testet eller "prøvd" på baby før da de andre ble unnfanget uten spesiell planlegging eller prøving.

Kjøpte Clear blue el tester m dobbel hormonindikator.

Sønd og mand var d høy fertilitet og igår kom smiletegnet frem som viser maksimal fertilitet. 😊

Siden mannen har jobbet såå lenge kvelder/natt disse dagene var d vanskelig å få til timing og sengekos. 😁

El skal finne sted 24-36 timer etter maksimal fertilitet leste jeg meg opp til.

Regnet da med at jeg skulle få positiv billig el test idag også men denne var negativ i morges.

Var da el igår? Eller er den nå idag selvom testen er negativ nå?

Har litt el smerter i mage og rygg nå på mårran..

Ingen stigning i temp.

Når på døgnet skjer el?

Siden vi har to prinser hadde vi litt lyst til å prøve å påvirke en jente denne gangen.

Ikke prøvd på noe diett før el eller slikt men prøvde med litt edikkvann 60 og 30 min før sex.

Har tatt maks dose av kalsiumtabletter og drukket en del melk.

Så har ikke gjort så veldig mye egentlig men..bare morsom å prøve ut litt;)

Timingen med sex dager før el fikk vi desverre ikke til grunnet mye jobb på mannen denne uka.

Men fikk lagt inn aksjer kl 02 inatt ..

Typisk så våknet og kom minstemann akkurat i gangen og ropte på oss i d d gikk for mannen så ble litt avbrutt, men han gikk ikke ut av meg brått så han fikk vel fullført utløsningen uansett😁

Beklager full info her 😜🙈

Anonymous poster hash: b3519...a66

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144199802-maks-fertilitet-n%C3%A5r-er-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Var da el igår? Eller er den nå idag selvom testen er negativ nå?"

Du skriver det jo selv: El skal finne sted 24-36 timer etter maksimal fertilitet leste jeg meg opp til.

Når CB var på maks i går, så ville nok billigstrimmelen også blitt positiv i går. Eggløsningen din er nok på gang nå. Og egget lever jo også i ca et døgn etter at det har løsnet.

Anonymous poster hash: a07e8...4bb

Prøver også på nr 3 og prøver digitaltester for første gang. Hadde neg test på fredag plutselig smilefjes, maks fertilitet lørdag som sto 2 dager ( natt til mandag). Hadde murringer og stikkinger mandag så tenker kanskje eggløsning søndag el mandag. Hadde sex lørdag og søndag, så hååååper:-) Tror eggløsning finner sted innenfor de 2 dagene smilefjeset står eller?

Jeg igjen.....😏Syns jeg enda har murringer og stikkinger og litt glassaktig utflod. Ut i fra syklus og 14 dager luteralfase, burde jeg hatt eggløsning i mårn men tester nå negativ og er vel rart om eggløsning kommer 5 dager etter man testet maks fertilitet el? Er forvirra? Lege mener disse testene er ikke til å stole på og forklarer intet annet enn at man må heller ta det med ro. Noen som har erfaringer?

Hi her.

Jeg ville trodd at testen min idag tidlig ville vist positivt idag siden den ikke var sterkt positiv igår.

Testet med både billigtester igår hvor teststreken var nesten like sterk som kontrollstreken men ikke helt og derfor tolket jeg den som negativ. Cb digital viste maks fertilitet.

Siden el antakelig ikke skjer på morgenen forventet jeg derfor at billigtesten skulle slå ut positiv i morgen og at el er i etterm/kveld. Men helt negativ i morges.

El er nok idag. Kjent litt el smerter.

Temp stiger vel antakelig i morgen.

Vente å se 😊

Denne uken har jeg hatt null el slik noe som er uvanlig, men ikke et så positivt tegn for denne pp.

Bare vente å se frem til ikm nå.

Siden vi "prøver" litt på jente burde vi vel utelukke sengekos i kveld 😁 Så ble bare aksjer igår denne pp, lite sannsynlig at det holder men.

Hmm, rart at du fortsatt merker el med både smerter og sekret.

Vil tro el var dagen etter maks fertilitet.

Skulle tro man kunne stole på CB sine digitale el tester?

Kanskje egget ikke ville slippe hos deg?

Hi her.

Jeg ville trodd at testen min idag tidlig ville vist positivt idag siden den ikke var sterkt positiv igår.

Testet med både billigtester igår hvor teststreken var nesten like sterk som kontrollstreken men ikke helt og derfor tolket jeg den som negativ. Cb digital viste maks fertilitet.

Siden el antakelig ikke skjer på morgenen forventet jeg derfor at billigtesten skulle slå ut positiv i morgen og at el er i etterm/kveld. Men helt negativ i morges.

El er nok idag. Kjent litt el smerter.

Temp stiger vel antakelig i morgen.

Vente å se 😊

Denne uken har jeg hatt null el slik noe som er uvanlig, men ikke et så positivt tegn for denne pp.

Bare vente å se frem til ikm nå.

Siden vi "prøver" litt på jente burde vi vel utelukke sengekos i kveld 😁 Så ble bare aksjer igår denne pp, lite sannsynlig at det holder men.

Hmm, rart at du fortsatt merker el med både smerter og sekret.

Vil tro el var dagen etter maks fertilitet.

Skulle tro man kunne stole på CB sine digitale el tester?

Kanskje egget ikke ville slippe hos deg?

Anonymous poster hash: b3519...a66 [/quote

Denne uken har jeg hatt null el slim skulle d stå 🙈

Annonse

Man kan få positive el tester ved graviditet. Når er ikm?

Krysser fingre for deg 👌😊

Igår var testen negativ her.

Men kjente en del el smerter så antok el var igår. Helt til idag morgen hvor jeg hadde masse el slik og likt iløpet av dagen. Merkelig! Testet idag tidlig også å ser nesten ut som den kan være positiv.

Kanskje el har latt vente på seg og er idag eller i morgen hos meg?

Idag tidlig hadde tempen steget.

Dette skjer vel rett før el? Eller er d etter?

Ble kun lagt inn aksjer tirsd kveld her.

Lurer litt på om d holder, eller om vi skal prøve oss i kveld også.

Meeeen, vi er bittelitt prøver på jente denne gangen etter to gutter så da burde

man vel ikke ha sex på ikm.. 😁

6.mars er ikm så tror nok ikke jeg er gravid om jeg ikke er blitt det denne uka;-) Tror jeg har el i dag el morgen. Kjennes slik på smerter og utflod. Blir litt usikker på el-tester etter dette..... Satser på å legge inn aksje i dag:-)

Annonse

Hei igjen!

Litt sein med svar.

Her går d fint.

Ikke noe flere positive el tester og ikke mer el slim. Antar el var onsd el torsd.

Dagene går så sakte nå i dpo tiden🙈

Kjenner litt stikninger og småsmerter v livmor/eggsstokkområdet. Begynte igår.

Kjenner d godt nesten hele tiden. Ikke vondt men litt slik nummen, rar følelse.

Nesten som jeg kjenner beltelignende stramming v ks arr.

Kan vel ik tenke for mye på d eller håpe på at d er noe tegn.

Hvordan går d hos deg?

Spennende😊!:-) Her har jeg mye smerter i venstre side og ja som et belte rundt livet nå i ettermiddag. Er jeg bare 3-4dpo så lurer på kanskje festesmerter ( håper i allefall😊) tross jeg ikke har hatt det tidligere som jeg vet om/la merke til. Lenge å vente....

http://tinypic.com/usermedia.php?uo=nvlS1L5AwLPlek%2BxBh1YqYh4l5k2TGxc#.VOzJgoq5SnM

5 eller 6 dpo😁🙈

To tatt på morgenurin, en iløpet av dagen.

Syns jeg ser streken der også .. Lettere i virkeligheten enn på bildet antakelig ..

Hopper ikke helt i taket her enda.

Tidlig tidlig. Kan ende i kjemisk og d som er. Samt fått falske positive før men ikke på slike tester, men billige. Men da kom også streken etter tiden noe den ikke gjorde idag. 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...