Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Temp og tid? Og tilbehør? Anonymous poster hash: 9766c...07b
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Hiver'n inni til den er ferdig. Bruker det tilbehøret vi har lyst på den dagen. Hvis du ikke vil vente i hundre år bør du ha ovnen på mer enn 170 grader, spørs litt hvordan du liker kyllingen.. Anonymous poster hash: b5ef0...f30
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Hiver'n inni til den er ferdig. Bruker det tilbehøret vi har lyst på den dagen. Hvis du ikke vil vente i hundre år bør du ha ovnen på mer enn 170 grader, spørs litt hvordan du liker kyllingen.. Anonymous poster hash: b5ef0...f30 Mannen som kom først i morningen eller? Sur ass! Anonymous poster hash: 9766c...07b
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Legger den i ildfast form med tandorikrydder på😊 (bruker helst kyllingfilet) stekes på 200 grader varmluft eller 225 grader på vanlig i ca 25 minutter. Tar også kyllingfilet å fyller med soltørket tomat, fetaost og frisk timian. Surrer inn i bacon eller parmaskinke. Nam, nam😁 Tilbehør varierer utifra hva jeg har lyst på den dagen.saltbakte poteter, ris, pommes frites eller potetbåter. Steker gjerne litt champignon, minimais. Smørdamper asparges og brokkoli. Noen ganger en mangosalat ved siden av (men ungene er mer glad i grønnsaker enn salat) Tar noen ganger å bruner kyllingfilet i biter raskt i stekepanna. Skjærer poteter, pastinakk, gulrot, kålrot, persillerot i tynne strimler. Blander alt i ildfast form. Visper sammen creme fraiche og fløte og heller over. Ost på toppen. Hender også jeg blander inn litt kikererter og minimais. Dette er en slager hos ungene. Stekes ca 30 min. Gjerne på gratinering siste 5 min om du har det på ovnen. Anonymous poster hash: 09949...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå