Leeloo76 Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Er det noen som har en skoreparatør å anbefale? Jeg har noen par sko som trenger ny hæl, sist jeg sjekket kostet det 260 kr der jeg har brukt å levere. Synes det er i overkant, er ikke så dyre sko, så er det noen som vet om noen litt rimeligere?
Mamma`n til turbo Skrevet 18. februar 2015 #2 Skrevet 18. februar 2015 Jeg betalte i underkant av 200 kr i Thorvald meyersgate på schous plass, nesten rett over gaten for 7-11. Han skiftet hæler og hadde vasket skoene mine også
Mamma`n til turbo Skrevet 18. februar 2015 #3 Skrevet 18. februar 2015 Nå ser jeg jo at du ikke skrev hvor du bor da
Mamma`n til turbo Skrevet 18. februar 2015 #4 Skrevet 18. februar 2015 Jeg er tydeligvis trøtt i dag, står jo i overskriften
MammantilNurket Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 (endret) Skomakeren på Carl Berner er veldig grei Han er også en redelig fyr: en gang hadde jeg med et par sko og han sa klart i fra at de burde jeg ta med til utlandet og få reparert der da det var mye billigere enn om han skulle gjøre det. Han har også gjort småjobber gratis for meg siden jeg var en trofast kunde og "alltid så blid og hyggelig". Ligger like ved "Sushi Huset". Endret 18. februar 2015 av MammantilNurket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå