Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #1 Skrevet 18. februar 2015 Abelone, Nelly, Ferdinand, Leander, Fiorella, Konstantin, Sokrates og Dorotea http://www.aftenbladet.no/familieogoppvekst/Helena-Smedsrud-har-smarolling-og-tenaring_-samtidig-490551_1.snd Anonymous poster hash: aba7c...344
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #5 Skrevet 18. februar 2015 Liker Dorothea! Rart det ikke er mer brukt. Anonymous poster hash: 47315...ec5
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #6 Skrevet 18. februar 2015 Leander er ikke kult Anonymous poster hash: d1ae9...29f
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #7 Skrevet 18. februar 2015 Abelone, Nelly, Ferdinand, Leander, Fiorella, Konstantin, Sokrates og Dorotea http://www.aftenbladet.no/familieogoppvekst/Helena-Smedsrud-har-smarolling-og-tenaring_-samtidig-490551_1.snd Anonymous poster hash: aba7c...344 Kan du ikke gi deg nå Elskerhøsten. Kos med Emil Mathis istedenfor. Anonymous poster hash: c3f71...b07
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2015 #8 Skrevet 18. februar 2015 Abelone, Nelly, Ferdinand, Leander, Fiorella, Konstantin, Sokrates og Dorotea http://www.aftenbladet.no/familieogoppvekst/Helena-Smedsrud-har-smarolling-og-tenaring_-samtidig-490551_1.snd Anonymous poster hash: aba7c...344 Kan du ikke gi deg nå Elskerhøsten. Kos med Emil Mathis istedenfor. Anonymous poster hash: c3f71...b07 Kan ikke du gi deg!? Hun har da like mye rett som alle andre til å skrive innslag som dette her? Ikke noe galt med dette som er skrevet her - så det er du som må gi deg! Lurer på om du sitter å leser gjennom alle innlegg for å angripe denne brukeren? Til opplysning er jeg også blitt beskyldt for å være elskerhøsten da jeg spurte om et navn. Begynner å bli luta lei deg/dere som driver denne heksejakten - ihvertfall når det er så uskyldig som denne tråden som er startet her. Anonymous poster hash: 82fae...412
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #9 Skrevet 19. februar 2015 Abelone, Nelly, Ferdinand, Leander, Fiorella, Konstantin, Sokrates og Dorotea http://www.aftenbladet.no/familieogoppvekst/Helena-Smedsrud-har-smarolling-og-tenaring_-samtidig-490551_1.snd Anonymous poster hash: aba7c...344 Kan du ikke gi deg nå Elskerhøsten. Kos med Emil Mathis istedenfor. Anonymous poster hash: c3f71...b07 Jeg er ikke Elskerhøsten. HI Anonymous poster hash: aba7c...344
februarprins2013 Skrevet 19. februar 2015 #10 Skrevet 19. februar 2015 jeg heter ikke elskerhøsten lengre heller, og jeg har ikke skrevet dette. Men uansett mini er i barnehagen nå, og jeg er syk, og samme i går
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #11 Skrevet 19. februar 2015 Ja, skikkelige kule navn! Liker alle utenom Alexander :-) Anonymous poster hash: 4ccd9...7e0
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2015 #12 Skrevet 19. februar 2015 Alle utenom Leander skulle der være. Anonymous poster hash: 4ccd9...7e0
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2015 #13 Skrevet 23. februar 2015 Hvorfor liker så få Leander? min sønn heter det Anonymous poster hash: e2c64...f5b
Rubella Skrevet 23. februar 2015 #14 Skrevet 23. februar 2015 Hvorfor liker så få Leander? min sønn heter det Anonymous poster hash: e2c64...f5b Fordi noen har fått det for seg at det er et "ung mor" navn som i seg selv egentlig er tullete. Jeg synes navnet er kjempefint. Jeg kjenner også en Leander så nå er det blitt uaktuelt for oss. Men før han ble født, stod det på listen
Melantica Skrevet 23. februar 2015 #15 Skrevet 23. februar 2015 Jeg likte Abelone! Foreslo det akkurat for mannen da vi venter ei jente i juni. Han svarte; Det har du spurt meg om før. Jeg: Jaha, og hva svarte du da? Han: At det høres ut som en type sjømat. .... Rare mannen. Men jeg liker det! Noen forslag i samme gate som Abelone?
Melantica Skrevet 23. februar 2015 #16 Skrevet 23. februar 2015 Jeg likte Abelone! Foreslo det akkurat for mannen da vi venter ei jente i juni. Han svarte; Det har du spurt meg om før. Jeg: Jaha, og hva svarte du da? Han: At det høres ut som en type sjømat. .... Rare mannen. Men jeg liker det! Noen forslag i samme gate som Abelone? Haha, nevermind. Jeg skulle google selv litt etter navnet Abelone, og det viser seg at ABALONE er en type sjømat. Kjempefine skjell da! --> Google bildesøk!
Aquali Skrevet 23. februar 2015 #17 Skrevet 23. februar 2015 (endret) Hvorfor liker så få Leander? min sønn heter det Anonymous poster hash: e2c64...f5b Fordi noen har fått det for seg at det er et "ung mor" navn som i seg selv egentlig er tullete. Jeg synes navnet er kjempefint. Jeg kjenner også en Leander så nå er det blitt uaktuelt for oss. Men før han ble født, stod det på listen Jeg tenkte det samme. Min sønn har det som mellomnavn og jeg kjenner og en gutt på 8 år som heter det og foreldrene hans er i 40 årene, så jeg var virkelig ikke klar over at det var et "ung mor" navn. Men nå spyr jo jeg hver gang noen får seg til å si det utsagnet da, for jeg syns den betegnelsen er så høl i huet og bak mål som man får det. Endret 23. februar 2015 av Aquali
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2015 #18 Skrevet 24. februar 2015 Ferdinand og Dorotea, superfine navn Anonymous poster hash: 15ffd...530
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå