Gå til innhold

Da har jeg født! 😊

gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥

Anbefalte innlegg

En herlig liten(stor) jente ble født litt før 3 i natt! Jeg skriver allerede nå, for å prøve å holde meg gående til frokost kl 07.00.. Så kan jeg 😴 sove!

Var på IKEA i går da d begynte så smått å komme grønnlig slim og vann.. Dro hjem å fra bussen og hjem rant d mer og mer ut.., ringte føden å de ville ha meg inn for en sjekk siden hodet vi var usikre på om hodet var festa.

Jeg lå til overvåkning kanskje 1,5 time for pulsen til baby var litt høy, så sjekket de bind og kunne konstantere at vannet var misfarget grønt.. Da sa hun st jeg ble nå lagt inn og fødsel måtte bli satt igang innen natten/morgen. Men vi skulle gi d en sjans å start selv først.

Jeg kom opp til føden og der kom riene ganske tett etterhvert og ble sterkere. Etter noen timer fikk jeg epidural og var i himmelen i noen timer, rundt 12 på natta var jeg i aktiv fødsel! 😊

Så når klokka var rundt 2 ble riene sterkere igjen og ca halv 3 var riene i følge meg uutholdelige..jeg ble sjekket og hadde 8 cm og tryglet om mer epidural.. Hun satt den opp litt, og de sjekket meg, men riene kom som hagle skudd og jeg fikk panikk.. Hele regla med å ikke ville, klare ikke,, vil dø, hjelp meg Osv kom...ropte vistnok slå meg ned til samboer og mista kontrollen i noen øyeblikk, ..så måtte jeg presse og d føltes jo enda verre, føltes ut som alt sprengtes der bak.. Jeg var skrekkslagen og pressa mens jeg ropte og skreik.. Uff.. Så endelig litt før 3 kom hun ut, nesten 4300 gram

Og 52 cm lang😊😊 helt perfekt💕

Hun hadde bæsja i magen en gang og bæsja på seg da hun ble født.., men alt bra! 😊 nå blir det mat og noen timer søvn før storesøsken får komme litt utpå dagen. Gleder meg!! 😍

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144199770-da-har-jeg-f%C3%B8dt-%F0%9F%98%8A/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...