Gå til innhold

2xu kompresjonsplagg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdt pengene?

Vurderer enten tights eller sånne leggkompresjoner til et langt løp jeg skal på.

Men har ingen erfaring.

Fungerer det, eller er det bare tull?

Anonymous poster hash: 2b5f7...699

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har thermal tights (lang) og vanlig tights i 3/4-lengde. Har også en langermet overdel. Den er egentlig for kort i livet, men dytter den nedi tightsen. Har treningsjakke med plass til litt småting bak på ryggen.

Merker ganske stor forskjell på joggeturer med og uten kompresjonstøyet. Jeg ville ikke vært foruten.

Anonymous poster hash: e2318...604

Skrevet

Har thermal tights (lang) og vanlig tights i 3/4-lengde. Har også en langermet overdel. Den er egentlig for kort i livet, men dytter den nedi tightsen. Har treningsjakke med plass til litt småting bak på ryggen.

Merker ganske stor forskjell på joggeturer med og uten kompresjonstøyet. Jeg ville ikke vært foruten.

Hva slags forskjell merker du?

Anonymous poster hash: 339f4...11e

Skrevet

Har et drøss av disse, utrolig deilig å løpe/trene i, holder alt på plass, stramt, men ikke ubehagelig. Forskjellen er vel at det holder disse lår og rumper under kontroll, men stort mer enn det er det nok ikke godt for.... ble testa for en tid tilbake dette med kompresjons plagg, mener de kom fram til at det har liten betydning for musklenes yteevne....

Anonymous poster hash: 985f7...5c2

Skrevet

Hva slags forskjell merker du?

Anonymous poster hash: 339f4...11e

Det gir en enorm støtte. Kan bruke all energi på løping og ikke noe energi på å drasse på kroppen. Selv om jeg er slank, er jeg ikke rock hard. Alt går så mye lettere, det er nesten som jeg løper av meg selv med kompresjonstøyet på. Husk at du ikke må gå opp i str. Det er gode størrelsesgiuder på esken. Det skal være stramt. Litt slitsomt å ta på, men føles raskt deilig.

Skrevet

Det ser ikke u, samme hvor bra det føles. Alt for mange tjukkaser stapper seg inni disse tightsene, grusomt.

Anonymous poster hash: 1d36a...b7d

Skrevet

Det ser ikke u, samme hvor bra det føles. Alt for mange tjukkaser stapper seg inni disse tightsene, grusomt.

Anonymous poster hash: 1d36a...b7d

Det må vel være bare positivt at også tjukkaser trener? Og tights er jo stramt uansett type, så det gjelder vel ikke dette merket spesielt?

Nå er det toppmodellen jeg vurderer, og den er tykkere i stoffet og dermed ikke gjwnbonsiktig.

Hi

Anonymous poster hash: 2b5f7...699

Skrevet

Jeg føler vel ikke det er verdt pengene .. Vanlige treningstights gjør samme jobben.. Kjøper nok ikke fler

Anonymous poster hash: 11db3...c4f

Skrevet

Mannen har en og han elsker den til løping, han bruker den og hjemme dagen etter styrketrening av lår og legger siden den hjelper på restitusjonen, husk bare at de kommer med forskjellig "styrke" på kompresjonen så prøv ett par stk før du kjøper en :)

Skrevet

Bestilte den nyeste med litt høyere liv og makan til overprising. Sendte den i retur fordi livet skulle vært noen cm høyere, den er gjennomsiktig og selv om jeg var midt i størrelse M så syns jeg den satt like stramt som vanlige tightser. Syns også at de nyeste Röhnisch-tightsene er mye finere :) bare synd de ikke er lange i beina.

Anonymous poster hash: 9d935...755

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...