Gå til innhold

Sikkert et dumt spørsmål, men...

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig gira på å få tatt en test, vet at det egentlig er meningsløst å teste for tidlig og spesielt siden jeg testet positivt seint de to forrige svangerskapene.

Spørsmålet mitt er rett og slett når man tester når man skal teste 4 dager før?

Slik jeg har tenkt så er det ikm på mandag, så da trodde jeg at jeg kunne teste på torsdag. Så tenker jeg for mye på dette og tenkte at jeg kanskje måtte vente til fredag. Å så gikk jeg inn på app'en som loggfører syklusen min, og der står det at det er 5 dager til ikm, så da kan jeg teste imorgen.😳

Passe idiotisk å bli satt ut, men er litt trøtt og overlater dette til dere som er litt mer erfarne med dette enn meg...😊👍

Er første gang jeg prøver på å bli gravid og dette er første forsøk så er veldig veldig fersk 😇

Setter stor pris på svar 😁👍

Fortsetter under...

Hei,

Jo tidligere du tester, jo større sjanse er det jo for å få falsk negativ, men hvis du har billigtester liggende er det jo bare å kjøre på. Jeg testet svaaaakt positivt etter fristen på morgenurin 10 dpo denne gangen, og så stadig sterkere for hver dag. Ulempen med å teste så tidlig om man skulle få positiv, er jo om man skulle oppleve en kjemisk... Men jeg klarte ikke å vente :) dersom du bare har dyre tester ville jeg nok ventet til IKM...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...