Gå til innhold

Hvilken shampoo og balsam bruker dine barn

Anbefalte innlegg

Bruker fremdeles babyshampo på gutten (økologisk, bytter merke avhengig av hva jeg får tak i siden jeg kjøper mye i utlandet) på 6 år. Vasker én gang i uken, ellers lukter det nokså uferskt.

Anonymous poster hash: 92d07...894

Fortsetter under...

Bruker alle shampo til barna sine? Jenta vår er straks tre, og har skulderlangt, men ikke veldig tjukt hår. Aldri brukt shampo, vasker det 2 ganger i uken i bare vann. Er aldri fettete eller skittent...Anonymous poster hash: 32ffe...280

Jeg bruker heller ikke shampo i håret på jentene på 3 og 5 år. Kun i krisetilfeller :)
Hvorfor ikke?

Så lenge ikke behovet er der så ser jeg ingen grunn til å bruke det. Det blir som fuktighetskrem for huden. Jo mer fuktighetskrem, jo mer tørr hud. Sånn er det med hår også.

Jeg begynner selvfølgelig med shampo den dagen håret blir fett eller begynner å lukte. Hår/hodebunnen deres er langt, pent og glansfullt. Det lukter honning lang vei og flere har spurt meg hvilken type shampo de bruker ;)

Har ei jente på 3 og bruker heller ikke shampo. Håret er glansfullt. Kjenner meg veldig igjen i det med honninglukt. Trodde bare jeg var litt gal som alltid syns det lukter honning. Hvorfor gjør det det tro? 😊

Anonymous poster hash: 3c802...008

Paul mitchell baby don't cry :)

Den bruker vi også. Kjempefornøyd!

Bruker og denne! Kjempegod og lukter godt :) Nå når jentene er større og har masse hår, bruker vi og balsam fra Paul Mitchell.

Anonymous poster hash: 3a4a9...470

Bruker alle shampo til barna sine? Jenta vår er straks tre, og har skulderlangt, men ikke veldig tjukt hår. Aldri brukt shampo, vasker det 2 ganger i uken i bare vann. Er aldri fettete eller skittent...Anonymous poster hash: 32ffe...280

Jeg bruker heller ikke shampo i håret på jentene på 3 og 5 år. Kun i krisetilfeller :)
Hvorfor ikke?
Så lenge ikke behovet er der så ser jeg ingen grunn til å bruke det. Det blir som fuktighetskrem for huden. Jo mer fuktighetskrem, jo mer tørr hud. Sånn er det med hår også.

Jeg begynner selvfølgelig med shampo den dagen håret blir fett eller begynner å lukte. Hår/hodebunnen deres er langt, pent og glansfullt. Det lukter honning lang vei og flere har spurt meg hvilken type shampo de bruker ;)

Har ei jente på 3 og bruker heller ikke shampo. Håret er glansfullt. Kjenner meg veldig igjen i det med honninglukt. Trodde bare jeg var litt gal som alltid syns det lukter honning. Hvorfor gjør det det tro?

Mine luktet det samme da de var baby, og den "babylukten" har liksom ikke forsvunnet. Er nok en mening med at babyer/småbarn skal lukte godt. Den naturen... :) 

Annonse

Hvorfor ikke?

Har ei jente på 3 og bruker heller ikke shampo. Håret er glansfullt. Kjenner meg veldig igjen i det med honninglukt. Trodde bare jeg var litt gal som alltid syns det lukter honning. Hvorfor gjør det det tro?

Mine luktet det samme da de var baby, og den "babylukten" har liksom ikke forsvunnet. Er nok en mening med at babyer/småbarn skal lukte godt. Den naturen... :)

😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...