Gå til innhold

Hvilken shampoo og balsam bruker dine barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillebror har atopisk eksem og bruker neutral sin shampo. Den er mild og god. Han vasker bare de korte stubbene 1-2 ganger i uka. Og det funker bra for han.

Eldste bruker den shampoen faren bruker, tror det er noe slikt som Wash&go (?)  hehe det høres helt feil ut, men det er noe sånn mot flass. En av de vanlige.

Annonse

Bruker alle shampo til barna sine? Jenta vår er straks tre, og har skulderlangt, men ikke veldig tjukt hår. Aldri brukt shampo, vasker det 2 ganger i uken i bare vann. Er aldri fettete eller skittent...

Anonymous poster hash: 32ffe...280

Vi bruker begge shampoo og balsam fra bead head :)

Bare sånn obs om du har små barn, den shampoen er veldig sterk for hodebunnen. :) Endret av Gulltopp med Knoll og Tott

Annonse

Bruker alle shampo til barna sine? Jenta vår er straks tre, og har skulderlangt, men ikke veldig tjukt hår. Aldri brukt shampo, vasker det 2 ganger i uken i bare vann. Er aldri fettete eller skittent...

Anonymous poster hash: 32ffe...280

Jeg bruker heller ikke shampo i håret på jentene på 3 og 5 år. Kun i krisetilfeller :)

Gjest MammaTilKidsa

Bruker alle shampo til barna sine? Jenta vår er straks tre, og har skulderlangt, men ikke veldig tjukt hår. Aldri brukt shampo, vasker det 2 ganger i uken i bare vann. Er aldri fettete eller skittent...Anonymous poster hash: 32ffe...280

Jeg bruker heller ikke shampo i håret på jentene på 3 og 5 år. Kun i krisetilfeller :)

Hvorfor ikke?

aveda frisør sjampo. samme som meg. den er dyr men du trenger nesten ikke bruke noe av den for at det skal bli rent. Anonymous poster hash: 5092d...dec

Jeg bruker også Aveda på meg og 6-åringen, innimellom Pantene Aqua Light sjampo og en Pantene balsam med en olje fra morocco, husker ikke navnet.

Anonym ...dec, hvor kjøper du Aveda sine produkter? Jeg kjøper i USA og tar tilbake til Norge. Visste ikke man kunne få tak i det her.

Bruker alle shampo til barna sine? Jenta vår er straks tre, og har skulderlangt, men ikke veldig tjukt hår. Aldri brukt shampo, vasker det 2 ganger i uken i bare vann. Er aldri fettete eller skittent...Anonymous poster hash: 32ffe...280

Hvorfor ikke?

Så lenge ikke behovet er der så ser jeg ingen grunn til å bruke det. Det blir som fuktighetskrem for huden. Jo mer fuktighetskrem, jo mer tørr hud. Sånn er det med hår også. 

Jeg begynner selvfølgelig med shampo den dagen håret blir fett eller begynner å lukte. Hår/hodebunnen deres er langt, pent og glansfullt. Det lukter honning lang vei og flere har spurt meg hvilken type shampo de bruker ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...