Gå til innhold

Jeg ønsker meg en homofil mannlig venn.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du går du i homsevennbutikken, vet du. 

Et vennskap baser på seksuell legning? Tviler på om du finner en homofil mann som vil være venn med deg. Hva skulle han få ut av det?

Anonymous poster hash: 8c1fd...de7

Hehe, hvorfor i alle dager ønsker du deg det? Hva mener du et vennskap med en homofil mann kan gi deg som andre vennskap ikke kan gi?

Jeg har en homofil venn, en barnsdomsvenn som jeg har gått sammen med siden barneskolen. Gjennom han har jeg møtt mange homofile menn og de er da like forskjellige som alle andre mennesker. De har forskjellige egenskaper, personlighet, kunnskaper, interesser osv akkurat som heterofile har, så jeg lurer på akkurat hva du er ute etter hos en homofil kompis. Hva er det du tror homofile menn har som ingen andre har?

Anonymous poster hash: 9b622...87d

Annonse

Hehe, hvorfor i alle dager ønsker du deg det? Hva mener du et vennskap med en homofil mann kan gi deg som andre vennskap ikke kan gi?

Jeg har en homofil venn, en barnsdomsvenn som jeg har gått sammen med siden barneskolen. Gjennom han har jeg møtt mange homofile menn og de er da like forskjellige som alle andre mennesker. De har forskjellige egenskaper, personlighet, kunnskaper, interesser osv akkurat som heterofile har, så jeg lurer på akkurat hva du er ute etter hos en homofil kompis. Hva er det du tror homofile menn har som ingen andre har?

Anonymous poster hash: 9b622...87d

Signerer denne!

Noen er hyggelige, noen er ikke like hyggelige, på lik linje som alle andre jeg møter.

Tror du at dere skal på shopping sammen og han skal gi deg mange komplimenter for det du kler uten at det er en seksuell betydning bak

Kanskje begynne å gjøre noe annet enn å se på tv og komme seg ut og gjøre noe fornuftig?

Anonymous poster hash: 6700a...ba9

Jeg har en homofil venn - men jeg tenker kun på ham som en venn. Han gjør ikke "jenteting" sammen med meg. Ikke er han jålete heller. Ligner slett ikke på disse typene man ser i tvserier! En stille og rolig helt vanlig mann. Bortsett fra at han har en mannlig kjæreste. Men det er uansett ikke mitt problem. Jeg har aldri vært forelsket i ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...