Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #1 Skrevet 17. februar 2015 Kjøpte for en tid tilbake noe fra Stormberg, og sendte det som ikke passet i retur tilbake, men siden det er sendt som brevpost så er det ingen sporing og nå står Stormberg på sitt at varene jeg har sendt i retur må betales i sin helhet. Jeg er helt fortvilet over dette jeg nå er kommet oppi. Er ikke snakk om bare 400 kroner heller, men et par tusen kroner. Dama på post i butikk sa at billigste returmåte var brevpost og dermed stolte jeg på det og sendte det i retur. Hadde jeg betalt litt over 50 kroner mer hadde pakken vært sporbar og jeg kunne bevise at jeg ikke lenger har varene i min besittelse. Dette er så surt at jeg faktisk er like før jeg griner fordi Stormberg hevder ikke plaggene er kommet i retur. Så om dere skal returnere noe av verdi til Stormberg så for all del send det med sporet sending ikke som brevpost. Anonymous poster hash: d52cb...0f4
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #2 Skrevet 17. februar 2015 Dette gjelder da uansett hvem man skal sende til. Hvertfall om man skal sende noe av verdi. Så dette kan jo like gjerne være Posten sin skyld som Stormbergs Anonymous poster hash: b1a84...94a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #3 Skrevet 17. februar 2015 Dette må du nesten ta på egen kappe, skal aldri sende noe som koster over 500,- (maks) som brevpost, det ordner man sporing på, det handler jo om egen sikkerhet i saken.. Har ikke noe med Stormberg sine nettsider å gjøre.. Du er ansvarlig når du sender noe i retur, slik de er ansvarlig når de sender bestillingen din til deg.. At pakke uten sporing blir borte når du sender i retur, må du selv ta ansvaret for, og betale det tapte. Anonymous poster hash: b0081...922
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #4 Skrevet 17. februar 2015 Du burde sendt det med sporingsnummer. Så du har nok deg selv å takke for at du ikke gjorde det! Anonymous poster hash: 1a29f...dbe
kråkemamma Skrevet 17. februar 2015 #5 Skrevet 17. februar 2015 Dette er da ikke Stormberg sin feil...
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #6 Skrevet 17. februar 2015 At du sender pakker uten sporing er da ikke Stormberg sin feil. Har forøvrig aldri hatt trøbbel med Stormberg. Anonymous poster hash: 3b175...ce7
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #7 Skrevet 17. februar 2015 Det følger med returseddel i pakken, hvorfor brukte du ikke den? Anonymous poster hash: a19a8...6bc
Mamma_til_2 Skrevet 17. februar 2015 #8 Skrevet 17. februar 2015 Jeg sender aldri pakker uten sporing, jeg får og de som ønsker og sende oss pakke til og skaffe ett sporingsnummer.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 17. februar 2015 #9 Skrevet 17. februar 2015 Og dette er Stormbergs skyld fordi?
Jezebel Skrevet 17. februar 2015 #10 Skrevet 17. februar 2015 Kjøpte for en tid tilbake noe fra Stormberg, og sendte det som ikke passet i retur tilbake, men siden det er sendt som brevpost så er det ingen sporing og nå står Stormberg på sitt at varene jeg har sendt i retur må betales i sin helhet. Jeg er helt fortvilet over dette jeg nå er kommet oppi. Er ikke snakk om bare 400 kroner heller, men et par tusen kroner. Dama på post i butikk sa at billigste returmåte var brevpost og dermed stolte jeg på det og sendte det i retur. Hadde jeg betalt litt over 50 kroner mer hadde pakken vært sporbar og jeg kunne bevise at jeg ikke lenger har varene i min besittelse. Dette er så surt at jeg faktisk er like før jeg griner fordi Stormberg hevder ikke plaggene er kommet i retur. Så om dere skal returnere noe av verdi til Stormberg så for all del send det med sporet sending ikke som brevpost. Anonymous poster hash: d52cb...0f4 Man sender aldri verdifulle ting som brevpost. Ting kan bli borte i posten og da er det greit med sporing. Skjønner at det er surt men dette må du nesten ta på egen kappe. Stormberg gjør ingenting galt her. For alt de vet kan du være en svindler som påstår at du har sendt klærne, men som istedenfor har beholdt dem.
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #11 Skrevet 17. februar 2015 Det følger jo med returlapp og denne skal selvfølgelig brukes ved eventuell retur. Dette må du nok bare ta på din egen kappe. Som de sier her jeg bor: "du har rett og slett bæsja på leggen" Anonymous poster hash: 19164...431
Gjest Hercule Poirot Skrevet 17. februar 2015 #12 Skrevet 17. februar 2015 Skyld ikke på Stormberg, dette er ene og alene din egen skyld og ditt eget ansvar. Stormberg sender dessuten alltid med returlapp i pakkene sine, hvorfor brukte du ikke den? Ikke heng ut en seriøs aktør for noe som er din egen skyld.
Stridsmøy Skrevet 17. februar 2015 #13 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Neste gang bruker du returlappen. Den klister du på utsida av pakka. Og skulle du mangle returlappen, så sender Stormberg deg en ny en i posten. Jeg fant ikke returlappen en gang og fikk en ny returlapp kjapt i posten av de etter en hyggelig telefonsamtale. Endret 17. februar 2015 av Stridsmøy
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #14 Skrevet 17. februar 2015 Seriøst? Selvfølgelig skal du betale, ellers kan jo folk beholde plaggene og si de kom bort i posten... Du som valgte å sende som brev! Anonymous poster hash: 613e3...e88
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #15 Skrevet 17. februar 2015 Enig med de andre: DITT ansvar! Hvorfor i all verden skulle Stormberg prøve å lure deg? D blir for dumt... Anonymous poster hash: 6ecba...547
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #16 Skrevet 17. februar 2015 Hahaha😂 Du skjønner vel at dette overhodet ikke er Stormberg sin skyld? Anonymous poster hash: f7a1f...df5
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #17 Skrevet 17. februar 2015 Kjempefornøyd med stormberg, jeg. Har aldri hatt problemer med de. Anonymous poster hash: a7b75...3f6
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #18 Skrevet 17. februar 2015 Pinlig innlegg. Tabben er ene og alene din. Anonymous poster hash: 9ddb8...db9
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #19 Skrevet 17. februar 2015 Jeg skjønner at du er frustrert, men det blir for dumt å henge ut et firma som ikke er skyld i problemet. Anonymous poster hash: cb808...63e
¤Hippie¤ Skrevet 17. februar 2015 #20 Skrevet 17. februar 2015 Nå er vel poenget hennes at det er lurt å betale ekstra så ingen flere gjør som henne.
Jezebel Skrevet 17. februar 2015 #21 Skrevet 17. februar 2015 Nå er vel poenget hennes at det er lurt å betale ekstra så ingen flere gjør som henne. Det kan hende det, men da burde hun unngått å nevne Stormberg spesifikt i sin advarsel. Da fremstår advarselen som en advarsel mot Stormberg og ikke mot å sende ting som brevpost.
stormberg.no Skrevet 17. februar 2015 #22 Skrevet 17. februar 2015 (endret) Hei, anonymVi beklager at du opplever dette slik. Vi oppfordrer alle våre Kunder til å bruke vedlagte returskjema som du også finner her: returskjema. Da kan du også spore pakken. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] om noe er uklart, eller om vi kan bistå med å spore opp forsendelsen. Ingenting hadde vært bedre enn om vi fant forsendelsen din. Vennlig hilsenPetter - Stormberg Endret 17. februar 2015 av stormberg.no
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #23 Skrevet 17. februar 2015 Jøss, leser Stormerg på et mammaforum og nå........... Anonymous poster hash: 19d8a...8d3
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #24 Skrevet 17. februar 2015 Har handlet mye på Stormberg. Og returnert en del for å bytte størrelse. Bruker alltid returlappen de sender meg. Har aldri hatt noen problemer. Sist jeg sendte gikk det 5 dager fra jeg sendte i retur til ny pakke lå på posten. Synes Stormberg er en ypperlig nettbutikk å handle i. At du velger å ikke bruke returlappen, må jo du ta på din egen kappe. Anonymous poster hash: cb7b5...67a
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2015 #25 Skrevet 17. februar 2015 Haha hva gjør Petter på et mamnaforum? Anonymous poster hash: a18d5...7ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå