Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Var til samtale i oktober og venter fortsatt på ringebrev. Skal bruke donor, så fikk høre at det kunne være opp til 6 mnd fra samtale til oppstart.. Så det er vell bare og vente, samboer som skal gå gravid skal ikke ta noen medisiner, utenom eggløsningsprøyta, hvordan fungerer det når man får brevet? Noen som er i samme plass i løypa som oss? Evt noen som vet om dette er lenge å vente? Går det Ann å ringe å høre hvordan man ligger Ann i køa?:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144199454-noen-som-venter-p%C3%A5-ringebrev/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg og min.samboer var til forsamtale 3 februar og fikk også beskjedom ca 6 mnd ventetid (skal bruke donor), blir spennende å se om det tar mer eller mindre med dere:)!

Jeg skal dog ta tabletter og sprøyter før eggløsningssprøyta, aner ikke hvordan det fungerer om man kun skal ta sprøyten, hvordan får man timet det da?:)

Tror dessverre ikke det hjelper å ringe for avhenger jo av hva de har inne av donorer mer enn hvilket nr i køen man har :)

Nå er det lenge siden vi venta på våre brev, men du kan fint ringe for å vite hvordan dere ligger an. De sender ut brev i puljer, og kan anslå veldig ca ca når dere får brev.

Men - da vi fikk vår første anslo de tre mnd, tre mnd ble til nesten ett år. Så da var det greit å ringe innimellom for å sjekke...selv om vi uansett sjekka postkassa ivrig hver dag. Det har ikke vært så lang ventetid etter det da :)

Vi var inn i november og venter på ringebrev. Skal også bruke donor. Inseminasjon i første omgang.

Syns jeg har lest på Riksen sine sider at det ikke er noe vits i å ringe for å spørre om plass i køen...?

Anonymous poster hash: c7483...868

Kjenner noen som var på samtale nå i går og fikk også besjed om 6 mnd. Vi fikk besjed om at vi skulle ringe i slutten av januar om vi ikke hadde fått brev på

Samtalen vår i oktober. Men hun viste ikke så mye om listene der å da, så det har sikkert forandret seg og er snakk om 6 mnd. Ja, man sjekker postkassa hver dag..;)

• 1 måned senere...

Kjenner noen som var på samtale nå i går og fikk også besjed om 6 mnd. Vi fikk besjed om at vi skulle ringe i slutten av januar om vi ikke hadde fått brev på

Samtalen vår i oktober. Men hun viste ikke så mye om listene der å da, så det har sikkert forandret seg og er snakk om 6 mnd. Ja, man sjekker postkassa hver dag.. ;)

Har dere fått ringebrev enda? :) Og endte dere med å ringe å høre? :)

Annonse

• 2 uker senere...

Ja, nei vi hadde jo samtale i oktober og ringte litt før det hadde gått 6 mnd og fikk besjed om at det enda var litt ventetid for oss..

Jeg sendte de en mail for en ukes tid siden og fikk da beskjed om at de de hadde sendt ut til nå hadde ventet i 6 mnd.

Så mtp at dere var inne i oktober så burde dere jo snart få brev!

Vi var jo inne i februar, så dersom ventetiden er ca 6 mnd kan vi vel ikke forvente noe før tidligst august :)

Men hold meg gjerne oppdatert når dere har mottatt brev :D

Annonse

• 1 måned senere...

Vi var til forsamtale i november '14 og fikk ringebrev nå i juni,15. Tatt første tabletten i dag og er klar for første forsøk! *krysser fingrene*

Anonymous poster hash: c7483...868

Masse lykke til med første forsøk:) vi skal til med andre forsøk i denne syklusen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...