Gå til innhold

Utålmodig og ville hatt svar igår...noen andre som har det slik også?

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg er ny her inne og har fortsatt en liten uke med venting foran meg.

Jeg har to jenter fra før som blir 7 og 9 år i år, og nå har samboer og jeg bestemt oss for å prøve. Dette var vår første prøveperiode(vet ikke hva man kaller det)

Jeg visste når den fruktbare perioden og eggløsning skulle være(sånn ca ut fra syklus) og kun etter 2-3 dager kjente jeg det jeg husker av symptomer, itillegg til utrolig skiftende kroppstemperatur.

Det er lenge siden jeg var gravid sist, og jeg tør ikke håpe enda for det er vel liten sannsynlighet for at alt har klaffet første måned uten prevensjon?

Mine tidlige tegn er at jeg må tisse, ofte. Jeg har lyst på sjokolademelk hele tiden. Jeg sovner på sofaen hver kveld, stort sett sliten hele dagen, med unntak av små ryddeanfall. Småkvalm hele dagen. Oppblåst i nederste del av magen. Det stikker og er litt ubehagelig... Uten å utdype for mye så er det nedentil. Ellers lette menssmerter og litt ubehag i korsryggen.

Noen som kjenner seg igjen? Jeg kan ikke teste før tidligst torsdag, men er sååååå nysgjerrig og utålmodig.

Fortsetter under...

Jøsses!! Dette var som å lese et avtrykk av mine dager for tiden... Har det akkurat sånn du beskriver:) I motsetning til første mann (dette er forhåpentligvis nr.2), så har jeg denne gang MYE symptomer (innbilt eller ei;) ). Småkvalm hele dagen, menssmerter og vondt i korsrygg/bekken, og uendelig trøtt. Jeg har IKM fredag, så jeg har lovd meg selv å holde ut til torsdag med å teste... Men det er sååååå spennende. Dette blir 9. prøveperiode for oss, så det hadde jo vært en befrielse å endelig ha en spire som sitter :)

Så herlig å høre, men må ærlig innrømme du er mye flinkere enn meg, jeg har testet minst to ganger, selv om jeg vet det er for tidlig. I mine to forrige svangerskap slo ikke testene ut før noen dager etter ventet mens, så jeg vet jeg bør vente til mandag, men er så lenge til 😩😱😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...